Pressa-tentti MTV3-kanavalla 20.00 Laura huhtasaar

Hyvälaura

Voi v...tu.. Kyllä on taas niin Saa....n puoluellista toi tentti, toimittaja saanut selvän vastauksen ja jankkaa, jankkaa, ei voi ymmärtää.. Kyllä Lauraa kiusataan ja jos suoraansanotaan niin täysillä vit.uilaan !!

Pitääpäs verrata seuraavaan tentattavaan klo 20.30 siihen RKP-edustajaan Nils mikälie..

21

269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärsyttävää

Tämän minäkin olen huomioinut.

• KauralanLaura

Ajatelkaa jos Suomi saisi 38 vuotiaan saakelin kauniin, vaalean ja sinisilmäisen naispresidentin. Kuin Suomineito itse lihallistuneena.

• Hyvälaura

Suomen historiassa ei ikinä ole ollut niin kaunista, selväsanaista/järkistä presidenttiä ! Suomineito LAURA HUHTASAARI !

Laurahan olisi aivan mahtava suomen edustaja/keulakuva !

• lprnn
        Hyvälaura kirjoitti:

Suomen historiassa ei ikinä ole ollut niin kaunista, selväsanaista/järkistä presidenttiä ! Suomineito LAURA HUHTASAARI !

Laurahan olisi aivan mahtava suomen edustaja/keulakuva !

Kuori kunnossa, sisältö ----uuuuhhhhhhh!

Olisi yhtä kunniaksi Suomelle kuin Trump USA:lle. Kävelevä katastrofi. Usko jopa kretskujuttuihin. Ja fiksu vielä...

• Kskxidnxi

Nils Torvalds saa erittäin hyvää kohtelua, ei keskeytetä, ei jankata, ei vit..lla.

Huomenna menen ennakkoäänestään, kyllä, numero 5

• puheammattilainen

Torvaldsilla on asiaa ja toisin kuin Huhtasaari vastaa hiihto kysymykseenkin väärin ja puhuu aivan muusta, kuin kysymyksestä! Voisi itse vaikuttaa tuohon opettelemalla vähän itsehillintää, että kuuntelee kysymyksen loppuun, eikä puhu päälle ja hetken antaa itselle miettimisaikaa ja sitten aloittaa rauhallisesti puhumaan! Lauran kannattaa mennä johonkin puheopetukseen, missä opetetaan puhetyöläisiä puhumaan noin tulevaisuutta ajatellen, myös oikea hengitystekniikka opeteltava, nyt vetää happea niin että vinkuminen kuuluu televisiosta ja puhuu liian nopealla tempolla

• Kiusanhenkiä

Ensimmäinen tentti, jossa Laura vähänkin piti puoliaan toimittajia vastaan.
        Minä en ymmärtä, miksi toimittajat hyökkäävät, ammattitaidottomuutta!

• Ärsyttävä

Olen samaa mieltä.

• hyi_helv___

Rauhallisesti keskustelevat ja läpättävät tuolle Torvaldsille.

• Toimittajat olivat suorastaan vihaisia Huhtasaarelle. Valitettavan asenteellisia.
      Toinen toimittaja änkytti ja ei osannut edes kunnolla suomea. Miksi meidän tarvitsee sietää svekojen vetämää mediaa.

Torvaldsia kohdellaan paljon hienovaraisemmin, vaikka hän on ollut kommunistikoulussa Moskovassa.

Äänestäjien pitää katsoa median selän taakse, ja nähdä totuus.

• eijumatsuikka

Kyyläätkö pyllysilmällä? Yhtä puolueettomasti molempia haastateltiin. Kumma kun aina yritätte väittää että lauraa kohdellaan erilailla.

• Viisas_valinta

Äänestän toista kierrosta, jotta saadaan usealle työttömälle töitä. Vaalivirkailijan homma täyttää aktiivisuusmallin vaateen.

• LAURAAAA_2018

Samaa mieltä ketjun aloittajan kanssa. Sataa LAURAN laariin. :)

• asiatselväksi

Huomenna on nro 5 päivä. Ennakkoon jo.

• mökkiläine

Ei maha mittää. Kyllä se numero vitonen.

• hyvinpyyhkii

Toimittajien ilkeä käytös johtaa siihen, että Lauralle sataa ääniä roppakaupalla.

• realismi____

suomi ja suomalaiset ensin ?

• oihewf

Vaalipäivänä äänestäminen, eikä ennakkoon. Ei lyijykynällä.

• Toihu

"Kaunis"?????????????
      Ei ole kyllä mun makuun tuollainen kireänaamainen lauta, hölmöki vielä

• grgggggg

Thorvaldsilla on helppoa tenttaajien kanssa.

• vaikeuskerroin

Aloittaja ei liene ole ymmärtänyt kysymystä kuten ei huhtasaarikaan. on se niin vaikeeta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      522
      2470
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      51
      2197
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      203
      2148
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1440
    5. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      49
      1313
    6. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      99
      1302
    7. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1091
    8. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      86
      1074
    9. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      8
      1066
    10. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      1035
    Aihe