Tarkoitus oli äänestää Huhtasaarta, mutta vahingossa piirsin numeron 2 ja näin Haavisto sai ääneni kun lasit oli jääny kotio. Voiko äänestämisen perua ja äänestää uudestaan?
Huhtasaaren ääni vahingossa Haavistolle
23
170
Vastaukset
- kannattavuus_0
Voit toki äänestää uudelleen, muta hyvään tarkoitukseenhan äänesi jo meni. Ei kannata. Suomessa ei kannata mikään.
- NiinNotta
Kannattaa matutus bisnes vielä sentään.
- cuckkokkare
Epätoivoinen on piffitumputtajan taival.
- parempi.niin
Sehän meni sitten parempaan kohteeseen.
- jalat.haarallaan
Kyllä minä olen aina äänestänyt kaksi kertaa, ennakkoäänestyksessä mieheni passilla ja varsinaisena äänestyspäivänä menen äänestämään koirani kanssa.
- anisbebtutut
Haaviston numero on 3. Ota selvää ennen kuin kirjoitat.
- molempi.parempi
Ei sen niin väliä, molemmat on parempia kuin huhtis.
- HyväSinä
Toiselle kierrokselle mennään kuitenkin. Se on hyvä. Se tietää töitä työttömille. Saavat täytettyä aktiivisuusvaateen eikä päivärahaleikkuri vie nälkäkurimukseen.
- voivoija
Voi sinua, nyt sinua ei enään kätellä
- Niinistölle_menee
Huhtasaari on turha ehokas.
Äänestän Saulia.- 573
kolmas numero sopis sulle, ei se kahdeksas o sun näköinen
- mitenolivaikeaa
ei sitten onnistunut suvakilta edes yhden numeron piirtäminen paperille
kai sä tajuat, että haavistosta ei voi tulla pressa ja
se on siellä ainoastaan hajaannuttamassa kenttää ja testaamassa omaa viehätysvoimaansa
havisto ei edusta vihreitä ympäristöarvoja
ja homous ei ole presidentillinen taito
mitä sä äänestit? ihmistä vai sen edustamaa asiaa? - älläs.huoli
Aloittajalle tiedoksi, minä korjaan tuon virheen huomenna 😁
- Vaikeatehtävä
Miten kuvittelet löytäväsi aloittajan äänestyslapun tuhansien muiden joukosta?
- ei.ikinä.uskois
Vaikeatehtävä kirjoitti:
Miten kuvittelet löytäväsi aloittajan äänestyslapun tuhansien muiden joukosta?
No höhlä, se on tietenkin se johon on kirjoitettu seuraavasti: äänestän lauraa numeroa 2 kun seon niin nätti
Siitä sen erottaa.
- ToukoHuttunen
Minä piirrustin 69. Kenellekköhän ääni mahtoi mennä?
- KaputCino
en tiedä äänestäisinkö Trumppia vai Putinia
- jfndnmddmdmmd
usa nyt on vähän liian kaukana suomen asiat hoitaakseen. venäjä saattaisi kyllä ottaa, jos nätisti pyydämme?
- Sevaantuli
Minä vahingossa kirjoitin äänestyslappuun Kim Jong-Un. Siinä mietteissäni olin, kun mietin ketä olisi inhimillisin suomalaisen duunarn kannalta.
- Viisipnhyvä
Tarkoitus oli äänestää Lauraa.
Tarkoituksella kävin sitten äänestämässä Lauraa.
Käsi ei vapissit kun mustekynällä laitoin 5
Ei pistettä, eikä pilkkuja. - Viisipnhyvä
Tarkoitus oli äänestää Lauraa.
Tarkoituksella kävin sitten äänestämässä Lauraa.
Käsi ei vapissit kun mustekynällä laitoin 5
Ei pistettä, eikä pilkkuja. - Suomenapoleon
Pääasia, ettei Napoleon Niinistö saa yli puolta äänistä.
Ylimielisyys suomalaisia kohtaan kostautuu kyllä. - TykkääKepakosta
Ääni Saulille ja kurjuus tulee maksimoiduksi seuraavatkin 6vuotta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837