onko menossa joku kokeilu kuinka auraamatta päästään kulkemaan ?
vai onko auraajalla liian isot pyörät
joku aurauksen tekee../ pitäisi tehdä ?. Lohiluomalta asti Kauhajoelle tie hyvässä kunnossa
Voihan olla että tiemestari on antanut urakan hyvälle ystävälle jolla vain ei ole riittävää
kalustoa pitää tietä auki.. onko sama auraaja joka oli toissa vuonna?
Valaiskaa tietävät vähän missä mennään...
tien "hoito" vanhalla kauhajoki tiellä
6
449
Vastaukset
- Ullllatuus
Destia toimivampi maailma
- EnnenOliparemmin
Kauhajoella keskustassakin melkein kaikki tiet niinkuin kynnöspeltoa ajaisi! Ei voi kuin ihmetellä nykymaailman tienhoitoa. Ilmeisesti odotellaan vain kevättä ja lumensulamista itsekseen.
- jopafspjoafspjospo
Kokoomus "kilpailuttaa" eli oikeasti ajaa alas toiminnot. En tiedä miksi Suomessa edes kerätään veroja. Mihin ne rahat menee, no sitä ei tarvitse oikeasti edes kysyä.
- äiteee
Tänää sen tien varrella mietaalla juoksi susikin. kyllä mettän eläimekki menee sekasin ku ei ne osaa mettään takasi kun kaikki tiet on kun mettäautotiet...
- rattijuopoolle-
Eikö se tiä oo pyhitetty rattijuopoolle
- klasit.rikki
rattijuopoolle- kirjoitti:
Eikö se tiä oo pyhitetty rattijuopoolle
taas klasit rikki törmäälty rompuuhin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392593Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601957- 401657
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311503Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles109913Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772