Tuskin esiintymispalkkioina annettu sittenkään. Kovin Jari kertoilee avoimesti hörhöilystään. Tietokoneet, puhelimet on tutkittu ja myyjät paljastettu. Jarilla voi mennä lujaa jatkossakin.
Mistä Sillanpään huumeet ostettu.
12
724
Vastaukset
- niinpä_niin
Ei poliisi noita piku puuhastelijoita kaipaa. Nekin toki jäävät sitten aikanaan kiinni, kun se iso kala jää satimeen.
- no_mun_miälestä
Lieksan alepasta se mun miälestä sitä haki. En niin tarkasti nähny ku oli niin pimeetä.
- joka.kivi.käännetään
Huumeiden myynti on aivan eri asia, kuin polkupyörällä valoitta ajo varsinkin kesäpäivänä.
- kannejaccitms
Joku hamppunen varmaan niitä toimittelee...
- PokaalitHyllylle
Jari ja MeeToo kampanjat nuorille taas mainosta miten toimia jos haluaa staraksi. Huumeita ja seksiä mahdollisimman monen kanssa.
- Tape9
Miksi näytetään vielä, koska homonarkkari?
- intiancoassa
Jarihan sanoi pollareille ettei kerro heille missään tapauksessa että mistä hamput piiput ja myrkyt on saatu, valtakunnan syyttteessä ollut syyttäjäkin uhosi tietävänsä että miltä jarista nyt tuntuu, ei kai näitä huumekaupustelijoita ole oikein tarkoituskaan saada kunnon satimeen. diplomaattien on helppoa kärrätä rojua maahan kun heitä ei pahemmin tullailla.
- yksitirauaanvier
jari elää lokaan rypemään tahto nouse ylös .tee parannus ja kaikki jotka pimeässävaeltaa.
teenäinen hauskuus ei täytä elämää kulkevat kauas hakevat rauhaa.
mitensen voi löytää ulkopuolelta kun levottomuus on ihmisensisällä. - kespap
Tuo gubbe on varmasti muutaman vuoden kuluttua vainaa, jotenkin sen tuntuinen meno?
- pilveepilvee
Eikös huumekauppa loppunut kun Aarnio pantiin linnaaan
- taiteilijoidenpaineetkai
Ei saisi nauraa, mutta hän lopetti juomisen ja alkoi polttaa meta-amfetamiinia. Vähän kuin lopettaisi tupakoinnin, mutta imppaisi liimaa sen sijaan.
- älyhoiälä
Pitäisi kysyä maahantuojalta kuka on jälleenmyyjä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882