Misogyynihomot?

n42v

Oletteko törmänneet sellaisiin muualla kuin tällä palstalla (NAL ja muut). Yleensä homot ovat leppoisia ihmisiä eikä heillä ole mitään naisia vastaan.

14

267

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gnuk

En. Tuntemani homot tulevat erittäin hyvin juttuun naisten kans.

Mut ehkä nalli ja kumppanit ovat homoja vastentahtoisesti olosuhteiden pakosta... :D

• oletkoidiootti

NAL ei ole homo vaan hetero. Olet idiootti, jos et ole sitä vielä huomannut

• Buhahaha

NAL on umpihomo. Mies puhuu vähintään kymmenen kertaa niin paljon miehistä kun naisista. Itse olet idiootti jos et tätä näe.

• nal.on.hassu.setä
        Buhahaha kirjoitti:

NAL on umpihomo. Mies puhuu vähintään kymmenen kertaa niin paljon miehistä kun naisista. Itse olet idiootti jos et tätä näe.

NAL himoitsee harmaantuneita vanhoja miehiä, mutta projisoi halunsa nuoriin naisiin, jotks muka himoitsevat vanhoja miehi.

• nal.on.hassu.setä kirjoitti:

NAL himoitsee harmaantuneita vanhoja miehiä, mutta projisoi halunsa nuoriin naisiin, jotks muka himoitsevat vanhoja miehi.

Ehkä hän kokee itsensä max 25v naiseksi ja siksi himoitsee, anteeksi, ihannoi keski-ikäisiä miehiä.

• ihannemees
        nal.on.hassu.setä kirjoitti:

Muista myös iso maha, ja alkoholismi!

• homppelipoikaa

T: nal

Sillä on aina nuo tietyt sanat, joista sen tunnistaa: "idiootti", "kassien tyhjennys" ym.

• 34555

Naisviha harvemmin yhdistyy homouteen

• Fkfloele

Olen ihan samaa mieltä, ja tällainen voi vihata naisia, vaikka on itse oman kuoppansa kaivanut.

• ätmi.on.homo

Ja noitahan tällä palstalla riittää. Sanovat itseään ätmeiksi

• nihhhhhhhhhhh

Tunnen yhden umpihomon, jolla on munaa ihan livenä haukkua ja huoritella naisia miten lystää. Ei nyt koko naissukupuolta sentään vihaa, mutta niiden naisten, jotka ärsyttävät häntä, hän antaa kyllä kuulla kunniansa oikein kunnolla. Kun mies on homo, niin ei tarvitse olla pillunorja eikä valkoritaroida, joten mies voi käyttäytyä naisia kohtaan miten lystää. Harvasta heteromiehestä on siihen, koska suurin osa heistä on seksuaalisesti riippuvaisia naisista.

• nalli.kaapissa

NAL on tuollainen mies, paitsi että hän onnkaapissa

• 87667786876868

Joo..
        En kauheasti tunne homoja, mutta käsittääkseni puolet on naismaisia, herkkiä ja "ihania". Puolet miesmäisiä, ja äärimmäisen vihamielisiä naisia kohtaan.

• Dr.Öetker
        87667786876868 kirjoitti:

Joo..
        En kauheasti tunne homoja, mutta käsittääkseni puolet on naismaisia, herkkiä ja "ihania". Puolet miesmäisiä, ja äärimmäisen vihamielisiä naisia kohtaan.

Naismaiset homot ovat kivoja, naisten kavereita. Yleensä heidän ei tarvitse tulla erityisesti ulos kaapista, koska kukaan ei näe heidän ympärillään kaappia, heidät ymmärretään kertomattakin. Ovat ilmeisesti useammin sinut suuntautumisensa kanssa.

Miesmäiset homot ovat niitä, jotka joutuvat tulemaan 'kaapista', koska heitä voisi yhtä hyvin luulla heteroiksi. Joillakin heistä on ilmeisesti kokemuksia naisten kanssa, ja liekö itseään vastaan toimiminen se, mikä naisvihan aiheuttaa. Kuoppa on itse kaivettu, mutta turhautuminen nostattaa vihan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10352
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6913
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5054
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4597
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4326
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3913
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2908
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36