The Pretender (Kameleontti Subtv:ltä)

Marko27

Mitäs mieltä olette tästä Kameleontti sarjasta mitä Subtv on esittänyt jo aika kauan aikaa. Nyt se tulee ma ja ti iltaisin klo 23.40. En sitä ole paljoa katsellut mutta ne mitä olen katsonut niin aika hyviä jaksoja ovat. Mielenkiintoinen juoni sarjassa ainakin. Aika koomista että näin viime keskiviikkona viimeisen sarjasta tehdyn elokuvan Kameleontti 2. Eli aloitin lopusta päin. Sarjaahan tehtiin 4 tuotantokautta missä jokaisessa kaudessa oli se standardi 22 jaksoa. Sitten oli vielä kaksi elokuvaa. Nyt Subtv esittää 2. kauden jaksoja ja ollaan puolessa välissä kautta. Kuulemma kaikki kaudet tulee uusintana. Aion kyllä vilasta!

Earth: Final Conflict palaa myös subille huhtikuussa 4 ja 5 kauden jaksoin! Se on minusta ok sarja myöskin, vaikka ei loistava.

Eipäs täsä muuta! Kommentoikaa!

Marko27

10

1594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksu77

      Minustakin ihan hyvä sarja.Tiedätkö vieläkö sarjaa tehdään?

      • jarod

        Ei sitä varmaan tehdä kun viimeiseseä jaksossa kaikki kuoli. Oho.. ei ollut tarkoitus paljastaa...


      • Marko27
        jarod kirjoitti:

        Ei sitä varmaan tehdä kun viimeiseseä jaksossa kaikki kuoli. Oho.. ei ollut tarkoitus paljastaa...

        Ai kaikki kuoli? Käsittääkseni viimeinen sarjasta tehty "jakso" oli juuri tuo mainitsemani Kameleontti 2 vuodelta 2001. Sen jälkeen kaikki päähenkilöt olivat vielä elossa, tosin mielenkiintoisia juttuja tapahtui.
        Sarjaa ei ainakaan saramuotona tehdä enää. Ties vaikka joku leffa vielä tulisi?

        Marko27


      • Blue_Angel
        jarod kirjoitti:

        Ei sitä varmaan tehdä kun viimeiseseä jaksossa kaikki kuoli. Oho.. ei ollut tarkoitus paljastaa...

        Oon kahtonu kaikki jaksot ja elokuvat mitä Suomessa on esitetty. Sarjana Pretender on aivan loistava mutta elokuvat ovat vähän huonoja. Mutta ne kahtoo sen takia että saa tietää Keskuksen ja Jarodin salaisuudet. Ensimmäinen elokuva alkaa siitä mihin sarja loppui eli "ne" eivät tosiaankaan kuolleet. Pretender on kyllä aivan älyttömän kiinnostava sarja, mutta sen kahtominen kannattaa aloittaa aivan alusta.


      • [timppa
        Blue_Angel kirjoitti:

        Oon kahtonu kaikki jaksot ja elokuvat mitä Suomessa on esitetty. Sarjana Pretender on aivan loistava mutta elokuvat ovat vähän huonoja. Mutta ne kahtoo sen takia että saa tietää Keskuksen ja Jarodin salaisuudet. Ensimmäinen elokuva alkaa siitä mihin sarja loppui eli "ne" eivät tosiaankaan kuolleet. Pretender on kyllä aivan älyttömän kiinnostava sarja, mutta sen kahtominen kannattaa aloittaa aivan alusta.

        hei voitteko kertoo mulle et loppuko kameleontti kokonaan sillon ko se juna räjähti ja jarod ja muut oli siellä junassa????


    • Stan

      Elokuva oli paska, mutta sarja ihan koukuttava.

    • jarod

      olikohan toi viime yön jakso viimeinen, kun ei missään ohjelmassa mainita asiasta?
      on taas ilmeisesti niin vähäpätöinen asia ettei sitä kannata mainita?? scifiä ei paljon arvosteta suomen tvssä, v...tu!!!!

      • Marko1977

        Eilinen jakso oli vasta 2. tuotantokauden viimeinen jakso. Ensi viikon maanantaina tulee 2 jaksoa 3. kauden alusta ja tiistaina 1 jakso ja siitä eteenpäin käsittääkseni alkaa tulemaan 3 jaksoa viikossa tahtiin aina 4. ja samalla viimeisen kauden loppuun! Eli vielä on paljon jaksoja jäljellä!

        Marko1977


    • caspar

      Mutta mutta.. mistä ihmeestä saisi nuo Pretenderin kaudet DVD:nä.. Kullanarvoinen tieto olisi.. Amazon.comista saisi mutta millä hinnalla.. Eivätkä toimi suomalaisissa koneissa.. NTSC..

      • nancy

        juu jos joku vaan tietää mistä saisi kaikki kaudet niin kirjoittakaa tänne!! netistäkään ei tahdo löytyä kun yksittäisiä jaksoja ja niistäkin suurin osa saksaksi tai ranskaksi dupattuina :'(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe