koko kansan presidentti niinistö

täysinerimieltä

Miten minä olen ihan erimieltä?

Olenko minä tämän asian kanssa yksin?

21

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nbhgytmki

      niinistön aika oli jo.

    • viis.siis

      jep.. onkin jo aika vaihtaa nuorempaan pressaan.. äänestä. 5

    • Funlandiankansalainen

      Et todellakaan ole yksin. Ainoastaan Niinistö kannattaa tuloeroja, siis valtavia tuloeroja, ei mittään tonnin eroja. Hän ei voi ola myöskään minun presidentti kun hän ei hyväksy erimieltä olevia ainoastaan nuolijat. Ei toisinajettlijoista tarvitse pitää tai rakastaa, mutta kyllä ne pitää hyväksyä, olivat sitten mitä mieltä hyvänsä.

      • jo.riitti.niinistöä

        YLE teki palveluksen kansalle kun kertoi tämän tutkimustuloksen

        https://areena.yle.fi/1-4234030

        Muut presidenttiehdokaat eivät kannata kansalaisten tuloerojen kasvua.


    • IsänmaanpuolestaNumero9

      Anna äänesi isänmaan puolustajalle, ehdokkaalle joka ajaa Suomen etua, rauhan omaista yhdessä eloa eri väestöryhmien kesken ja tajuaa mikä on parasta tässä tilanteessa Suomelle. Suomesta ei tarvitse tehdä Väyrysen pikku Pohjois-Koreaa tai Huhtasaaren Pohjois-Koreaa. Nils Torvalds tajuaa myös että joskus Suomen asioita edistääkseen on tehtävä työtä myös Suomen rajojen ulkopuolella.

      Isänmaan puolesta Nils Torvalds Presidentiksi!
      https://www.facebook.com/nilstorvalds

      Sturm Und Drang - Fatherland
      https://www.youtube.com/watch?v=bdVMZPNNAs0

      On aika myös lopettaa tyhjän puhumisen hölynpöly ja alkaa puhua asioista selkeästi ja suoraan kuten Nils Torvalds

      EI KIITOS EPÄSELVÄLLE JAHKAILULLE!
      Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Väärät Profeetat
      https://www.youtube.com/watch?v=8cWAFVy-K0k

      Äänestä Nils Torvalds Numero 9 toiselle kierrokselle ja lopetetaan Suomen jääminen paitsioon ja Putin ei täätä maata pyöritä vaan ME SUOMALAISET!

    • Miksipäeitaijosei

      Et ole yksin mielipiteinesi. Meitä on monta. : )

    • liekanarulta_se_vaikutta

      Ylen Niinistöä koskevassa tentissä toimittaja kysyi onko eurosta ollut Suomelle hyötyä vai haittaa. Niinistön mukaan on ollut hyötyä.
      Toimittaja luki sitten hiljattain valmistuneen tutkimuksen, jonka mukaan on ollut haittaa. Niinistö vastasi jotenkin tyylliin, että ovat sitten minua viisaampia.

    • Närhenmunat

      Mutta kuka saisi masinoitua kansan tyytymättömyyden Niisistöä kohtaan? Media kun tekee kaikkensa sumentaakseen se tosiasian, että SN on epäselkeä sönköttäjä ja suuren rahan juoksupoika. Ihme, että YLE uskalsi julkaista hypetyksen keskellä arvotutkimuksensa. Se tuli vain liian myöhään. Jokainen ääni, joka on pois Niinistöltä, on ääni kansanvallan puolesta! Siis liikkeelle jokainen!

    • Isoäitinen

      Et ole yksin. En äänestä Niinistöä vaikken olekaan äiti.

    • Sale_ulos

      Ei ole kansan presidentti, vaan rahavallan presidentti.

    • Vihainenäänestäjä

      Et totisesti ole yksin!

    • Rippatäppä

      Pave on seuravaa presidentti!! Näin se vain menee nyt ikävä kyllä. Suomen kansa näyttää nilveijöille perseen.

    • Demokratia_haloo

      Porvarilehdistö on julistanut Niinistön presidentiksi, jo paljon ennen vaaleja, ja ennen Niinistön ehdokkuutta ja kampanjaa. Demokratia ei toimi, ilman riippumatonta lehdistöä !

    • Hectory

      Ilman porvarilehdistön armotonta rummutusta, Niinistön kannatus kansan keskuudessa olisi n. 30 %, no ilmaista mainosta saa Sale, ja jatkaa porvarihallituksen tuella, Suomen näivettämistä, ja alistamista kansainvälisten suuryhtiöiden kupattaviksi.

    • GnarlsBarkley

      Suomessa ei ole riippumatonta lehdistöä ! On vaan porvarilehtiä, ja porvarilehtiä, porvarilehtiä, porvarilehtiä, porvarilehtiä ja porvarilehtiä. Valitse niistä sitten!

    • Paskan.Myivät

      niinistö uppoaa suohon kultapossuvalitsijayhdistyksineen, kansa vihaa ökyjen ehdokasta joka kannattaa tuloerojen kasvattamista. vai muka koko kansan pressa, paskan marjat...

    • Cerrs

      Niinistö kansanedustajana, ajoi äärioikeistolaista ajatusmallia, eikä varmaankaan ole Saulin ajatusmaailma muuttunut, pressakauden aikana. Eli en äänestä äärioikeistoSalea, eli natsit pitäköön ääneensä!

    • hyisssaatana

      hieno homma. porvarilehdistön hypetyksen alta on alkanut paljastua kansalaisten eriarvoisuutta kannattava tyypillinen kokoomuslainen. ei kiitos!

    • maanparhaaksi

      Tällä kertaa ihan hyviä pressa ehdokkaita ei ole ollenkaan , olen sitä mieltä. Toivottvasti kuuden vuoden päästä nähtäisiin jotain tehokkaimpia.

    • kjfdf

      Saksan Merkel maksaa Sauli Niinistön kampanjan ja Suomen median palkat!

      Suomi takaisin! Äänestin Väyrystä nro: 7 !

    • liinatkiinni

      Ei pelkoa siitä. että olisit yksin asian kanssa. Tässä odotellaan varsinaista vaalipäivää ja huushollin äänet eivät todellakaan mene Niinistölle. Jääpähän siten arvon herralle kerrankin enemmän aikaa perheelle ja vaipanvaihdolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe