Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Halvin miesten parturi Jyväskylässä

Työttömänä ei ole varaa maksaa parturista paljoa. Mikähän mahtaa olla halvin parturi Jyväskylässä... kukaan selvittänyt viime aikoina?

32

8653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihyväntekeväisyyttä

      Leikkaa ite tai kaverikin voi leikata, ei parturi ole mikään sossu.

      • Mikäs_kokkari_se_siellä

        Olipa asiallinen vastaus :D


      • Äly.hoi.älä.jätä

        Miten noin niinkuin omasta mielestäsi liittyy hyväntekeväisyyteen/sossuun jos kysyy halvinta parturia? Josko vaikka ensin opettelisit ymmärtämään lukemasi.


    • Verottajat

      Sun pitää mennä sellaiseen pimeeseen parturiin niin se voi tehdä halvalla.

      • Anonyymi

        Pimeessä ei tule hiukset hyvin leikatuksi. Pitäs olla joku virkku, venakko tai sellainen, jolla olis kuitenkin sähköt vielä, ettei tuhris mun fledaa.


    • oshdfushdfppfphpsa

      Katsoin netistä hiustenleikkuuvideoita ja ostin kympillä koneen ja annoin palaa. Ensimmäisellä leikkauksella kone maksoi itsensä takaisin eikä tarvitse ikinä enää mennä jonottelemaan partureihin. Muita etuja on hiusten pysyminen tasaisen lyhkäisenä koko ajan, koska voi leikata nopeasti milloin huvittaa ja aikaakin säästyy.

      • Anonyymi

        Samat


    • Kannattaa_etsiä

      Olet miehenä etuoikeutettu. Yleensä miehille tarjotaan tasa-arvolain vastaisesti halvempia hiustenleikkauksia. Varsinkin maahanmuuttajavetoisissa partureissa miesten hiustenleikkaus näyttäisi olevan halpaa jos tavanomainen hiustyyli kelpaa.

      Kaipa Jyväskylässäkin on ammattikouluja jossa hiustenleikkauksen saisi oppilastyönä halvalla ja työttömällähän on aikaa käydä päivällä ja viipyä vähän pidempään hiustenleikkauksessa. Helsingissä on joskus miesten hiustenleikkausta saanut ammattikoululla jopa ilmaiseksi jonottamalla kun on tarvittu oppilaille harjoitusasiakkaita.

      • exkampaajanytlähihoitaja

        Miesten ja naisten hiusten leikkuu on teknisesti ihan eri asia, siitä johtuu hinnan ero.
        Maahanmuuttajat saa verohelpotuksia valtiolta , siksi pystyvät leikkaamaan halvemmalla, sama koskee kaikkia yrityksiä ei yksin partureta.
        Kaikki ammattilaiset kuitenkin joutuu vuokransa, eläkkeenä , sähköt, vedet, tarvikkeet kirjanpitäjäs, teosto, kramex, vakuutukset , veronsa maksaan , nämä maahanmuuttajat saa ALV vapautuksen muutamaksi vuodeksi .
        Suomalaisen yrittäjän pitää itse itsensä elättää.


      • 4568

        Miten voi olla teknisesti eri asia tasoittaa vaikkapa polkkamittaista tukkaa miehelle/naiselle?


      • Itseasiassa kävin tuolla ammattikoulun parturissa. Tosi tyytyväinen olen ja ei ihan hirveän kallis, 15eur. Suosittelen.
        Ja omistan kyllä koneenkin mutta olen aika kädetön leikkaamaan omia hiuksia kauttaaltaan


      • exkampaajanytlähihoitaja
        4568 kirjoitti:

        Miten voi olla teknisesti eri asia tasoittaa vaikkapa polkkamittaista tukkaa miehelle/naiselle?

        Tasoitus tietty on saman hintainen kaikille, mutta muotoleikkaus naisille on erilainen kun miehille, ainakin silloin , kun ite olin alalla.
        Minusta miehet voisivat käydä vain barber shopeissa ja naiset kampaamo /kauneussalongeissa , ainakin meidän kaupunkiin on ilmestynyt monta barber shoppia miehille ja myös maahanmuuttajat jotka tietty miehiä ovat partureita, koska muslimimiehet ei koske naiseen ja naiset heillä ei käy töissä.
        Myös Etelä Euroopassa ,Espanja, Italia, Kreikka ym, miehillä omat salongit ja naisilla omat, vain Pohjoismaissa naiset ja miehet käy samoissa liikkeissä.


      • Ihmetyttää_vaan
        exkampaajanytlähihoitaja kirjoitti:

        Tasoitus tietty on saman hintainen kaikille, mutta muotoleikkaus naisille on erilainen kun miehille, ainakin silloin , kun ite olin alalla.
        Minusta miehet voisivat käydä vain barber shopeissa ja naiset kampaamo /kauneussalongeissa , ainakin meidän kaupunkiin on ilmestynyt monta barber shoppia miehille ja myös maahanmuuttajat jotka tietty miehiä ovat partureita, koska muslimimiehet ei koske naiseen ja naiset heillä ei käy töissä.
        Myös Etelä Euroopassa ,Espanja, Italia, Kreikka ym, miehillä omat salongit ja naisilla omat, vain Pohjoismaissa naiset ja miehet käy samoissa liikkeissä.

        Vaikka hiukset leikattaisiin naisellekin samanlaiseen miestyyliin (lyhyet hiukset) hinta on korkeampi. Juuri eilen keskusteltiin parin työkaverin kanssa (naisia joilla on lyhyt miestyylisesti leikattu tukka) ja he pitivät minun mielestäni nylkyhintaa edullisena. Itse kyllä katsoisin että hinta pitäisi olla sama kuin miehillä kun leikkaus tehdään samalla tekniikalla. Moni nainen on tästä valitellut että joutuvat maksamaan "sukupuolilisän" vaikka hiukset leikataan samoin ja samantyylikseksi kuin miehilläkin.

        Toisaalta kyselen uteliaisuuttani exkampaajalta että laskutettiinko pitkätukkaisia miehiä yhtä kovin kuin naisiakin hiustenleikkauksesta jos kyse on vain tyylistä. Sen kyllä ymmärrän että miehelle tehtävä perinteinen koneleikkaus sujuu nopeammin ja helposti.


      • Exkampaajanytlähihoitsu
        Ihmetyttää_vaan kirjoitti:

        Vaikka hiukset leikattaisiin naisellekin samanlaiseen miestyyliin (lyhyet hiukset) hinta on korkeampi. Juuri eilen keskusteltiin parin työkaverin kanssa (naisia joilla on lyhyt miestyylisesti leikattu tukka) ja he pitivät minun mielestäni nylkyhintaa edullisena. Itse kyllä katsoisin että hinta pitäisi olla sama kuin miehillä kun leikkaus tehdään samalla tekniikalla. Moni nainen on tästä valitellut että joutuvat maksamaan "sukupuolilisän" vaikka hiukset leikataan samoin ja samantyylikseksi kuin miehilläkin.

        Toisaalta kyselen uteliaisuuttani exkampaajalta että laskutettiinko pitkätukkaisia miehiä yhtä kovin kuin naisiakin hiustenleikkauksesta jos kyse on vain tyylistä. Sen kyllä ymmärrän että miehelle tehtävä perinteinen koneleikkaus sujuu nopeammin ja helposti.

        Tottakai , jos pitkätukkainen mies leikkautti täysin uuden lyhyen mallin, siis mallin muutos ,ei siis tasaus.
        Suosittelen sun lyhyt tukiaisia ystäviäsi menemään sinne barber shoppiin sieltä saa samaan hintaan kaikki lyhyet tukat, tuskin ne pois ajaa, vaikka nainen tulee oikeaan parturiin, mutta föönaus on sitte miesmäinen ja kaikkia muotoilutuotetta ei löydy mitä on kampaamossa ja kihartimia ja muotoilurautoja ei parturissa yleensä ole.


      • Aijajapate
        Ihmetyttää_vaan kirjoitti:

        Vaikka hiukset leikattaisiin naisellekin samanlaiseen miestyyliin (lyhyet hiukset) hinta on korkeampi. Juuri eilen keskusteltiin parin työkaverin kanssa (naisia joilla on lyhyt miestyylisesti leikattu tukka) ja he pitivät minun mielestäni nylkyhintaa edullisena. Itse kyllä katsoisin että hinta pitäisi olla sama kuin miehillä kun leikkaus tehdään samalla tekniikalla. Moni nainen on tästä valitellut että joutuvat maksamaan "sukupuolilisän" vaikka hiukset leikataan samoin ja samantyylikseksi kuin miehilläkin.

        Toisaalta kyselen uteliaisuuttani exkampaajalta että laskutettiinko pitkätukkaisia miehiä yhtä kovin kuin naisiakin hiustenleikkauksesta jos kyse on vain tyylistä. Sen kyllä ymmärrän että miehelle tehtävä perinteinen koneleikkaus sujuu nopeammin ja helposti.

        Kyllä minä olen saanut leikkauksen samaan hintaan ,kun miehenikin, koska leikkauksen jälkeen minun päätäni ei föönätty muotoon ,eikä laitettu vaahtoa ja lakkaa eikä tupeerattu, vain föönillä kuivattiin kuten miehellekin.
        Minun sisareni sanoi ,että ei koskaan lähde kampaajalta etteikö hiuksia muotoilla föönillä tai kihartimilla ja jonkinmoinen kampaus pitää saada, lakkaa myös ja siitähän joutuu tietty maksamaan.


      • Maalaistyttöö

        Samoin minä minun tukkani vaan leikataan ja puhalletaan kuivaksi ,en kaipaa muotoföönäystä enkä mitään kemikaaleja tukkaani , kesällä lähden h tukka kosteena pois ei tartte edes puhaltaa kuivaksi, miehet tekee samoin ja se on sitte se ”miesten” hinta.
        Täytyyhän naisten nyt maksaa muotoföönäyksestä laittamisesta ja kemikaaleista.


      • Anonyymi

        Ei parturi hinnat ole Tasa-arvoa asioita ja mulla on tosi pitkät, kiharat hiukset, ni silti stadissa leikkaus 10e. Tallinnassa, jopa alle femman ja voi käydä nais huorissa tai mies sellaisessa, ihan vaan Tasa-arvoa kannalta.


      • Anonyymi

        Liian kalls oli kun kävin


    • linssit

      Cafe Agabessa ilmainen ruokailu ke ja parturi mahdollisuus ollut noin. 2e
      En ole varma onko voimassa vielä

    • PArempaaeiole

      VASTAUS kysymykseen!

      Jyväskylässä on semmoinen Parturi-kampaamo kuin MEM. Thaimaalainen nainen leikkaa hiukset nopeasti ja ammattitaitoisesti! Ei hidastele tahallaan, vaan käyttää juuri sen ajan kun tarvitsee!

      Hintaa miesten hiusten leikkuulle tulee 15-22 euroa. Riippuu ajasta ja kuinka paljon leikataan. Asiakaspalvelu on myös aivan erilaista kuin suomalaisilla. Halvemmalla ei varmaan juurikaan kukaan leikkaa Jyväskylässä.

      Suosittelen!

    • Elcortaganha

      Tai sitten 15€ leikkaus kuin leikkaus asemaa vastapäätä pizzeria rodinin vieressä, myös naisille tasa-arvoisesti

    • Anonyymi

      Turkkilainen parturi Gummeriuksenkadulla 25€ ilman pesua. Tekee hyvän työn suosittelen.

      • Anonyymi

        Samainen parturi oli tuolla hieman sivummalla Tapionkadulla 20€ ja joka 10. kerta ilmainen. Lisäksi oli ilmainen parkki. Tuolla tuli käytyä aiemmin ei enään kun parkkikin on maksullinen.
        Nyt kun löysin tuon 15€ turkkilaisen parturin 😊


      • Anonyymi

        Juu sama parturi oli Tapionkadulla 20€, ilmainen pysäköinti. Nyt 25€ parkkimaksu. Ei jatkoon.


      • Anonyymi

        Tuolla kävin kun oli ennen Tapionkadulla, 20€ ja ilmainen pysäköinti. Kun muutti hinta pompsahti 25€ parkkimaksu. Lopetin käynnin.


    • Anonyymi

      Niin missä tämä 15€ turkkilainen on?

      • Anonyymi

        Kauppakadun alkupäässä. En tosin ole käynyt kun rupesin leikkaamaan itse hiukseni


    • Anonyymi

      No eipä löydy Jyväskylästä muuta edullista, kuin tuo barber parturi. Niissä vedetään kaikille samaan malliin hiukset, kun eivät osaa leikata Suomalaisten suortuvia, mutta kavereilleen ja sukulaisille vetävät hienot leikkaukset. Vaikka kuinka neuvot, ni aina sama malli. "Kyllä ma osa mina parturi" ja vituiks meni.

    • Anonyymi

      14,95 eucenia kotiparturi puodista.

    • Anonyymi

      Kun asuin Kiinassa hinta n. 1,5-3€. Kun kävin keikalla Intiassa niin n.0,7€ ja sama veitsellä leikattu parta.

      • Anonyymi

        On Jyväskylästä vähän matkaa, vaikka itse leikkuu olisikin halvempaa.


    • Anonyymi

      Kallen parturi, hiusten leikkaus 19 euroa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe