Vanhasen kannatus laahaa marginaalissa n 3%
Paavo Väyrynen peittoaa Matti Vanhasen mennentullen kokemuksessa ja älykkyydessä.
Keskustan kunniapuheenjohtajana Väyrynen kahminee Lapuan keskustalaisiltakin valtaosan äänistä.
Vain keskustalainen eliitti äänestää Vanhasta, tavallinen keskustarahvas ja Alkiolainen äänestää Väyrystä, aika moni Huhtasaartakin.
Kepuilla Pressaongelmia
5
99
Vastaukset
- poismuuttanut
Puolue eliitin etuhan tässä eihän he tavallisesta kansasta välitä mitään.Sen verran luvataan että saisi taas äänestämään,teoista viis.
- NäinSenNäin
Nyt tarvittaisiin presidenttiä, joka ottaisi esim. Jari Aarnion, piispa Laajasalon, piispa Peuran ja valtionsyytäjä Nissisen julkiseen puhutteluun ja tekisi selväksi, että yhteiskunnan moraalin kannalta olisi edullista, jos katselisitte muita hommia.
Kuusi vuotta sitten meillä oli presidentti ehdokas, joka vakuutti olevansa yhteiskunnan unilukkari, joka vahtisi, ettei tällaisia tunareita pääsisi valtaan.....nyt on todettava, että taisi unilukkari itse nukahtaa.
Nyt hän ilmoitti, ettei puuttuisi maan sisäisiin asioihin, eli suomeksi sanottuna keskittyisi perheasioihin.
Ymmärrettävää sinänsä, ukkohan on 85, kun tuleva vauva pääsee ripiltä. Minusta olisi kohtuullista päästää Sauli viettämään rauhallista vanhuuttaan perheensä kanssa. - ALMEERA
Hyvä , ihan oikein tälle kokoomuksen juoksupoika puolueelle. Ois niin MAKEETA kun PAAVO ja SAULI saisivat parhaat kannatukset. Muitten puolueden ehdokkaat käyttäytyvät kun ois eduskunta vaalit, MITÄS pressan tehtäviin kuuluukaan.............
- NäinSenNäin
Vanhanen pärjäsi tänään hyvin Väyrysellä kiertue näyttää painavan. Hiukan lepoa ja toinen kierros on edessä.
Paavoa taitaa painaa myöskin toisen kierroksen rahoitus. - HAAPAKOSKINEN
KYSYMYS ON MYÖS KEPUN LINJASTA PYSYTÄÄNKÖ TÄLLÄ VEROPARATIISI LINJALLA VAI ALKION LINJALLA,SE ON NYT ÄÄNESTÄJISTÄ KIINNI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808