Uskontojen tarkoitus on levittää valhetta ja saada ihminen käyttäytymään
tietyllä tavalla.
uskonto valehtelee aina
5
<50
Vastaukset
"Uskontojen tarkoitus on levittää valhetta ja saada ihminen käyttäytymään
tietyllä tavalla"
Jos et usko Jumalaan, niin silloin et usko myöskään totuuteen, koska Jumala on totuus Mitä silloin teet totuudella, jos et kerran usko siihen?Puhuuko jumala tässä totta vai onko sanoissa ristiriita?
Tässä Herra puhuu Moosekselle ja väittää, ettei ole kertonut nimeään Jahve [Herra] Aabrahamille.
3 Abrahamille, Iisakille ja Jaakobille minä olen ilmestynyt Jumalan, Kaikkivaltiaan nimisenä, mutta nimeäni Jahve minä en heille ilmoittanut.
Tässä Herra puhuu Aabrahamille ja kertoo nimekseen Herra [Jahve].
7 Herra sanoi Abramille: "Minä olen Herra, joka toin sinut Kaldean Urista antaakseni sinun omaksesi tämän maan."
Ihanan ristiriitaista, tämäkö on sitä uskovaisten totuutta?- Mark.luuvitonen
Jos Jumala olisi totuus, sinun ei tarvitsisi käydä täällä valehtelemassa.
- Jobinpostia
Näkyään tämä "totuus" juttelee, lumelle ja sateelle. Job.37:6.
- Vieläkömaksat
Tietyllä tavalla on tarkoitus kerätä rahaa ydinryhmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780