>Trumpin rukousaamiaiselle osallistuva suomalaiskansanedustaja: ”Tärkeämpi tapahtuma kuin >YK:n yleiskokous”
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005066664.html
https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/trumpin-rukousaamiaiselle-osallistuva-kansanedustaja-tapahtuman-merkitysta-ei-ymmarreta-suomessa/6294320#gs.TMKZyas
Siis mitä? Oho!
Kaikkeen sitä törmää
5
79
Vastaukset
- FUCKIFUUUC
Siis rukousaamiainen on tärkeämpi KD kansanedustajalle, ei suinkaan Suomen kansalle tai Suomelle.
Niinpä , raha on ikuista - taskut vain vaihtuvat.
R-aamiaisen jälkeen on business-tapahtumia ym.
Mutta eikös näin ole myös kirjoitettu " Jeesus meni temppeliin ja ajoi kaikki myyjät ja ostajat sieltä ulos. Hän kaatoi rahanvaihtajien pöydät ja kyyhkysenmyyjien jakkarat 13 ja sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te teette siitä rosvojen luolan."""On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te teette siitä rosvojen luolan."
Tämä varmaan koskisi rukousaamiaistakin, jos se järjestettäisiin kirkossa. Mutta kun se järjestetään hotelli Hiltonissa Wikipedian mukaan.
Myös Obama järjesti rukousaamiaisia.Yksi.uskis kirjoitti:
""On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te teette siitä rosvojen luolan."
Tämä varmaan koskisi rukousaamiaistakin, jos se järjestettäisiin kirkossa. Mutta kun se järjestetään hotelli Hiltonissa Wikipedian mukaan.
Myös Obama järjesti rukousaamiaisia.Väittikö Obama aamiasta YK:n yleiskokousta tärkeämmäksi?
Tämä on amerikkalaisten rikkaiden eräs erikoinen tapahtuma. En tosin tiedä, mikä tämän historia on, mutta aika erikoinen tapahtuma se lienee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192261
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561864- 1781513
- 821493
- 211479
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3101431Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011061Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341005- 349894