Kuinka monta suurta rakkautta teillä on ollut?

kunhan.mietin

Tarkoitan tällä sellaista to die for -ihmistä, josta olette "seonneet" ehkä täysin. Tekisitte tämän ihmisen takia mitä tahansa, hymyilette koko ajan. Rinnassa on syvä onnen tunne?

Aloin jostain syystä miettiä tätä tänään. Minulla on ollut vaan YKSI tälläinen ihminen, kun oikein tarkasti ajattelen. Siitä on aikaa jo 22 vuotta, oltiin 3v yhdessä. Toki olen ollut ihastunut ja "rakastunut" monta kertaa.

Jos ei ole koskaan seurustellut, tähän voi laittaa toki kaukorakkaudetkin.

Minkä tyyppisestä / tyyppisistä ihmisistä on ollut kyse? Kuinka monta kertaa voi elämässä mielestänne todella rakastua?

Vaikea arvioida miehen "tasoa" koska hän oli toki mielestäni täydellinen. Muistan hänen kuitenkin sanoneen, ettei hän saa helposti naisia. Oli kyllä pitkä, mutta vartalo oli ihan tavallinen. Mielestäni kasvoiltaan komea. Taksikuski, pukeutui vaatimattomasti. Omaisuutta ei ollut. Kunnollinen, itsevarma, jopa ylimielinen ja kylmä. Ajatusmaailma oli todella järkipainotteinen.

28

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkunainen--

Ei ole ollut yhtään koska miehet on pettäjiä ja valehtelijoita.

• "Tarkoitan tällä sellaista to die for -ihmistä, josta olette "seonneet" ehkä täysin. Tekisitte tämän ihmisen takia mitä tahansa, hymyilette koko ajan"

Nolla.

• kunhan.mietin

Tarkoitan sellaista myönteistä "sekoamista". En osaa oikein selittää kunnolla.

• Jaha, huomaan että palstanaiset ovat tunnekylmiä.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Jaha, huomaan että palstanaiset ovat tunnekylmiä.

Niin, ihmekös voisinkin ajatella tulevaisuuttani robomiehen kanssa..

• A.Palstamäki
        Wwuwuw kirjoitti:

Niin, ihmekös voisinkin ajatella tulevaisuuttani robomiehen kanssa..

Et sitten kaipaa rakkautta ja inhimillistä lämpöä? Tuskin jos itselläsikään ei ole sitä annettavana.

Et sitten kaipaa rakkautta ja inhimillistä lämpöä? Tuskin jos itselläsikään ei ole sitä annettavana.

Vaikka sitten niin...Mutta kyllä mä olen jo aiemmin ajatellut, että jos nyt jäisin sinkuksi, niin en kyllä enää alkaisi suhteilemaan.

• Wwuwuw kirjoitti:

Vaikka sitten niin...Mutta kyllä mä olen jo aiemmin ajatellut, että jos nyt jäisin sinkuksi, niin en kyllä enää alkaisi suhteilemaan.

Naiset kaipaavat miesten huomiota vanhainkodissakin. Joku jännämies sut kuitenkin saisi taas sekaisin.

Naiset kaipaavat miesten huomiota vanhainkodissakin. Joku jännämies sut kuitenkin saisi taas sekaisin.

Eihän mun tartte mennä mihinkään vanhainkotiin, kun robomies hoitaa mut kotona.

• Wwuwuw kirjoitti:

Eihän mun tartte mennä mihinkään vanhainkotiin, kun robomies hoitaa mut kotona.

Robomies voi pestä sun perseen, mutta kyllä sinä kaipaat vierellesi oikeaa jännämiestä.

Robomies voi pestä sun perseen, mutta kyllä sinä kaipaat vierellesi oikeaa jännämiestä.

Jaa, nytkö jännämieheltä saakin inhimillistä lämpöä ja rakkautta?

• Wwuwuw kirjoitti:

Jaa, nytkö jännämieheltä saakin inhimillistä lämpöä ja rakkautta?

Naiset voihkii nautinnosta kun jännämies piiskaa.

• arvon.arvo

Minusta kyse on silloin ennemminkin ihastujan itsen ominaisuudesta ja kyvystä ihastua "sekosti" joissain tilanteissa.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Kyllä joo naisilla on die for you suhteita jännämiesten kanssa.

• Ei minullakaan ole kuin yksi tälläinen suhde. Ja nainen tavallisen näköinen. Ero hänestä otti kovemmalle, kuin ero lasten äitistä, joka oli kuin eri planeetalta kuin tämä nainen.

Mutta ikionnellinen olen tästäkin kokemuksesta. Maailmassa voi saada tuntea jotain upeaa. Nyt sama voi olla jo vaikeampi kokea, ehkä mahdotontakin, mutta mitäs sitten? Elämätä...

• Ei yhden yhtään...tosirakkaus, hah.

• Gnuk

6 ainakin. Ehkä enemmänkin. Mut ne oli kaikki tilapäisiä mielenhäiriöitä, mitkä meni ohi ajan kans. Jäljelle jäi huomattavasti lievempiä mielenhäiriöitä. Sellaisia, missä ei enää olla valmiita kuolemaan toosen puolesta... :)

• Gnuk

Jos nyt tarkempi olisin niin 2 niistä on joskus särkenyt sydämeni.

• kunhan.mietin

Juuri tuota tarkoitin. Olen jälkeenpäin toki ollut useassakin parisuhteissa, olen myös usein aluksi luullut rakastavani.

Tarkoitin juuri sitä, kuinka harvoin tuollainen osuu kohdalle.

• Gnuk
        kunhan.mietin kirjoitti:

Juuri tuota tarkoitin. Olen jälkeenpäin toki ollut useassakin parisuhteissa, olen myös usein aluksi luullut rakastavani.

Tarkoitin juuri sitä, kuinka harvoin tuollainen osuu kohdalle.

Ei ne välttämättä harvoin. Ensimmäiset kerrat on vaan ne kivuliaimmat. Kun niistä paranee ja selviää, ei seuraavat kerrat ole enää yhtä pelottavia. Silloin oppi itsessä sen, että kävi niin tai näin, kyllä siitä selviää... :)

• True-love-

Tosi rakkautta ei ole olemassakaan koska se alku ihastus menee äkkiä ohi ja sitten alkavat etsimään vikoja toisesta eikä kukaan keskity hyviin puoliin ollenkaan. Siksi suhteet ei kovin kauan kestä.

• hiukanvaloo

Tarkoitan tällä sellaista to die for -ihmistä, josta olette "seonneet" ehkä täysin. Tekisitte tämän ihmisen takia mitä tahansa, hymyilette koko ajan. Rinnassa on syvä onnen tunne?

Vain yksi. Mut se oli liian jännä mies lopulta. Särki sydämen ja opetti.

• tMsv

1 iso, pari pienempää

• Mandragoran

Vain 1

• Teknodonna

Yksi

Hänen kaikottuaan olen ollut haamu, varjo kadunlaidalla, etäinen kumina selittämättömästä.

(Hirn)

• tokitokitokitoki

Toki toki toki ja toki.

• nhytgb

Ei ainuttakaan, eikä tule. Koska rakkautta ei ole olemassakaan.

• Tasan yksi rakastuminen. Tasan yksi ihminen, jonka vuoksi olen ollut valmis joustamaan omista jääräpäisistä rutiineistani ja päähänpinttymistäni ilman, että koin jääneeni alakynteen. Mutta seonnut en sentään, kun hän alkoi höpisemään kihlautumisesta, sanoin juu, kiitos ei. Jotain rajaa kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10172
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6743
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4847
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4497
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      68
      4191
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3789
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2868
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36