Perseen haju

Lgfk

Olen lukenut juttua miehistä, jotka ovat valittaneet perseen hajusta mutta ehkäpä yhtä paljon miehiä jotka eivät ole ongelmaan törmänneet tsi sitteen molempiin.

Jotkut ovat yllättyneet perseen hajusta myös "siisteillä" naisilla eli tässä asiassa kaunilla ja hyvin pukeituvilla ja hienostuneilla.

Perse pitäisi kyllä pestä, mutta kyäsen tässä vaan.

Panostavatko jotkut naiset siihen ettei perse haise esim. seksissä. Eli siis ne joilla ei niin panostteko siihen. Sitä kuvittelisinkin edellämainituilla hienostuneilla naisilla.

Lisäksi edellistä enemmän, panostavatko jotkut naiset siihen ettei perse haise housujen läpi eli siis jos on painaa persettä naamaan vaatteet päällä. Jos panostavat niin onnistuuko se jos työkseen istuu paljon penkil. Oikea suunta ainakin jos käy suihkussa ja vaihtaa sekä alkkarit että päällyshousut tarpeeksi usein. Ja tietenkin myös että pesee perseensä kakkosluokan tarpeen jälkeen aina.

Itse muistan 13 vuotiaana kun istuin kulmalla niin eräs tyttö takaperin juosten painoi peeseensä suoraan naamaani kunnolla ja ei haissu yhtään millekkään. Kello oli vieläpä 14 eli oltiin pitkään istuttu. Päällään hänellä oli stretch-housut. Ohuempien läpi pitäisi haista helpommim kuin esin farkkujen.

Yks jätkä valitti vihkonsa kannen hajusta kun toinen jätkä oli istunut sen päällä. Minulla kerran ei pipo haissut vaikka eräs kolmekymppinen melko kaunis nainen vahingossa istui sen päällä n. 10 min ja hänkin teki istumatyötä. Onneksi hän ei milloinkaan huomannut sitä kun olisi varmaan ujostuttanut.

46

5975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hulfwg

      Vaikea sanoa.

      Itse olen vastaavantapaisessa keskustelussa eräältä naiselta lukenut, että mun perse ei haise. (Oletan tarkoittaneen vaatteet päällä.) Hän mainitsi myös keinon mitän en kuitenkaan muista.

      • Anonyymi

        Elämä on keskimäärin raakaa, on vain totuttava siihen, että perseet paukkuu ja vanha paska liimaantuu perse karvoihin.

        Jotkut on yrittänyt olla hengittämättä, mutta nekin on kuollu, kun ne ei hengittäny!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on keskimäärin raakaa, on vain totuttava siihen, että perseet paukkuu ja vanha paska liimaantuu perse karvoihin.

        Jotkut on yrittänyt olla hengittämättä, mutta nekin on kuollu, kun ne ei hengittäny!

        Kukaan ei haise joka huolehtii hygieniastaan ja minä olen ainakin huomannut että ne on miehet jotka haisee , kun ohi kävelevät esim kaupassa niin lemua leijailee ilmassa, usein ei ole edes päällyshousuja pesti kuukausiin, ja hien haju on kammottavaa. Näitä vesipelkoisia miehiä on paljon.
        Ja naiset sitten , luulisi jokaisen naisen huolehtivan alapään pesusta joka päivä, siis ei millään rexonalla tai muulla tavallisella saippualla vaan alapesu tarkoitetuilla aineilla.
        Joten olen ollut aina työssä missä on paljon naisia, enkä ole elämäni aikana törmännyt yhteenkään haisevaan naiseen. Suihkujen on nykyisin kaikilla joten ei sitäkään voi syytellä pesemättömyydestään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on keskimäärin raakaa, on vain totuttava siihen, että perseet paukkuu ja vanha paska liimaantuu perse karvoihin.

        Jotkut on yrittänyt olla hengittämättä, mutta nekin on kuollu, kun ne ei hengittäny!

        Ei muuten leimaudu mitenkään jos pitää huolen puhtaudesta .haisevat ihmiset ovat riesa vieraita ihmisille joilla on kangas huonekalut, haju jää niihin kiinni, nahkasorvan voi oåpudistaa kostealla rätillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei haise joka huolehtii hygieniastaan ja minä olen ainakin huomannut että ne on miehet jotka haisee , kun ohi kävelevät esim kaupassa niin lemua leijailee ilmassa, usein ei ole edes päällyshousuja pesti kuukausiin, ja hien haju on kammottavaa. Näitä vesipelkoisia miehiä on paljon.
        Ja naiset sitten , luulisi jokaisen naisen huolehtivan alapään pesusta joka päivä, siis ei millään rexonalla tai muulla tavallisella saippualla vaan alapesu tarkoitetuilla aineilla.
        Joten olen ollut aina työssä missä on paljon naisia, enkä ole elämäni aikana törmännyt yhteenkään haisevaan naiseen. Suihkujen on nykyisin kaikilla joten ei sitäkään voi syytellä pesemättömyydestään

        Minun tuttavapiirissäni ei haise miehet mitenkään kaikille opetettu jo lapsesta asti miten pidetään itsensä puhtaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on keskimäärin raakaa, on vain totuttava siihen, että perseet paukkuu ja vanha paska liimaantuu perse karvoihin.

        Jotkut on yrittänyt olla hengittämättä, mutta nekin on kuollu, kun ne ei hengittäny!

        Tutkimusteni mukaan myös raaaat pierut voivat haista raakassti eltaantuneelle joskaan ei paskalle.
        Lieneekö mahdollista että pieru on lanseerattu jopa päihdetilan aikaisena.?


    • öinenvastailija

      Naisilla on kuukautiskierto, jolloin hajut on eri aikaan kuukaudesta erilaiset. Alaneste on vaikkapa hikeä. Esim salille laitan pikkuhousunsuojan, kun en tahdo jättää sitä veneennäköistä hikilänttiä penkkiin. Mutta kysymyksesi oli epäselvä, ajattelitko valkovuotoa, pissaa vai kakkaa. Alapesu on suomessa harvinaisen helppoa, käsisuihkun ansiosta. Myös vaatteet täytyisi pestä ja vaihtaa huomattavasti useammin kuin moni mies tekee.

      • Hkgk

        Ap

        Tarkoitin pääosin kakkaa. Kuukautiskierron unohdin mutta sitä vastaan saatta olla vaikeampi homma.


      • Anonyymi

        ootko aatellut että joku haluais ne sun pyllyn hajut haistella ja nauttia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko aatellut että joku haluais ne sun pyllyn hajut haistella ja nauttia?

        Yks Ranskan kuningas kirjoitti rakastajattarensa "saavun luoksesi kuukauden päästä,lalatkaa peseytyminen "ennen ei välitetty jos paska vähän haiskahti ei ollut paskahuusissa vettä jolla oli si pessyt perskoronsa.


      • Anonyymi
        Hkgk kirjoitti:

        Ap

        Tarkoitin pääosin kakkaa. Kuukautiskierron unohdin mutta sitä vastaan saatta olla vaikeampi homma.

        Ei nykynainen haise kakalle mitenkään, ja kos haisee niin on jossain vikaa , naisen ovat hyvin tarkkoja hygieniasta . Sitä vastoin miehillä on se lemuaminen aika yleistä eivät pese edes käsiään kun asettuvat ruokapöytään .
        Niin että paljon riippuu siitäkin millaisesta perheestä on lähtöisin , jos ei puhtaus ole ollut perheessä tärkeä niin ei kai ne opi sitä vanhempanakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks Ranskan kuningas kirjoitti rakastajattarensa "saavun luoksesi kuukauden päästä,lalatkaa peseytyminen "ennen ei välitetty jos paska vähän haiskahti ei ollut paskahuusissa vettä jolla oli si pessyt perskoronsa.

        Napoleon Bonaparte: keisari..


      • Anonyymi
        Hkgk kirjoitti:

        Ap

        Tarkoitin pääosin kakkaa. Kuukautiskierron unohdin mutta sitä vastaan saatta olla vaikeampi homma.

        Ei se kuukautiskirtokaqn haise jos pesee itsensä ja siteen vaihdon aikana voi pestä intiimi kosteus pyyhkeellä . Mutta jos vaan vaihtaa sidettä eikä puhdista itseään niin tottakai alkaa haisemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks Ranskan kuningas kirjoitti rakastajattarensa "saavun luoksesi kuukauden päästä,lalatkaa peseytyminen "ennen ei välitetty jos paska vähän haiskahti ei ollut paskahuusissa vettä jolla oli si pessyt perskoronsa.

        Kuinkahan se oli niihin aikoihin oikeastaan. Meillä äiti jo opetti alapesun joka illaksi vatiin vaan vettÄ ja peseminen sujui ihan hyvin. Ja saunassahan sitä myös käytiin ennevanhaankin ,vaan nykyisin silti saunotaan enemmän kun ennen


    • sdfghjklödrtfgyuhj

      Henkilökohtainen hygienia on tässä se avainsana. Jos et osaa pitää ahteriasi siistinä, niin ihan varmasti haisee.

    • Mikämiesviuhvauh

      Aterian se miehillä vasta haiseekin. Ja kun sitä ei voida olla näyttelemään vanhatkin miehet naisille. Varsinkin paikoissa, joissa on naisia, miehet tykkää näytellä itseään. Usein vain Laihon tuloksin jos alapään haisee jommalle kummalle eritteelle.

      • Anonyymi

        Nayttelee naiset kin alaruumistaan mieluiten miehille,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nayttelee naiset kin alaruumistaan mieluiten miehille,

        Mitähän erikoista kenenkään kropassa on näyttelemistä kaikilla samanlaiset eri suuruisilla


    • Akkakuinakka

      Niin se vain on. Hienot naiset tuoksuu mutta tavan Lyyli haisee vaikka olisi millainen. Juttu nääs on siinä että kuka vaan voi olla hieno nainen mutta joka akka ei kelpaa tavan lyyliksi. Kun Lyyli haisee, miehet kulkee perässä ja miettii mukavia mutta kun miehet haisee, vain duunarit on sellaisia, että aito hiki haisee. Sitten haisee ne muut hajut, meillä kaikilla. Rikkailla ja köyhillä, nuorilla ja vanhoilla.

      • Anonyymi

        Duunari joka hikoilee työssään yleensä menee suihkuun työpäivän päätyttyä , on minun kokemus miehestäni ja pojastani, puhtaus on opetettava lapsille jo aikaisin .
        Kaikki vaan ei siitäkään näytä tietävän mitään.
        Ja vaikka naisilla on kuukautisetkin niin ei ne haise kun hoitaa pesun tarpeen vaatiessa


      • Anonyymi

        Hiki sinänsä on ihan hajuton neste siis ei haise millekkään , mutta kun se on kosketuksissa pesemättömäön ihoon. Niin siitä muodostuu se haju jota ihmiset sanovat hienhajumsi .joten hieman väärin siinäkinTunsin kerran miehen joka haisi kamalasti hönen vaimonsa sanoi että kylpylakanat joitanhän käytti haisivat kamalalta. Mies ei osannut pestä itseään ja inhosi vettä ja seisoi suihkun alla muutaman sekunnin ja puhki itsensä kylpy lakanaan he erosivat myöhemmin , nainen häpesi jos tuli vieraita ja koti haisi hieltä . Nainen itse ei haissut koskaan töissäkään muuta kun raikkaalta juuri pestyltä iholta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Duunari joka hikoilee työssään yleensä menee suihkuun työpäivän päätyttyä , on minun kokemus miehestäni ja pojastani, puhtaus on opetettava lapsille jo aikaisin .
        Kaikki vaan ei siitäkään näytä tietävän mitään.
        Ja vaikka naisilla on kuukautisetkin niin ei ne haise kun hoitaa pesun tarpeen vaatiessa

        Hikoilen perkeleesti vaikken tee töitä, johtuuko tämä ilmastonmuutoksesta.
        Löyhkä haisee jopa omaan nenään.


    • Jfukflcfh

      Ap

      Tarkoitan pääosin perseen hajua vaatteet päällä esim. jos nainen painaa persettään miehensä naamaan, en kuitenkaan tarkoita juuri laitettuisaa housuissa ja persettä juuri pestynä. Kokemusta minulla on mitä kirjoitin alkuperäisessä viestissä

      • Anonyymi

        Yleensä piereetän Sallaa, sellattii leijatuoksuloita, tätämyöten olen usseesti saanna perrää.


    • aserdtfghjgfds

      Jotkut ihmiset ei osaa myöskään pyykätä vaatteitaan ja haiseminen johtuu likaisista vaatteista. Peskää ne vaatteet lämpimillä ohjelmilla ja alusvaatteet kannattaa vaihtaa päivittäin. Käyttäkää myös kunnollista pesuainetta normaalin annostuksen mukaan. Älkää täyttäkö konetta liian täyteen.... Näitä "pyykkäystaidottomien" haisevia rättejä tulee vastaan esimerkiksi kirpputoreilla tuon tuosta, hyi helvetti mille joidenkin pöytien vaatteet löyhkää, vaikka ne ei päälle päin näyttäisi likaisilta.

      • Anonyymi

        Ihan totta alusvaatteet vaihtoon päivittäin suihkun jälkeen , ja myös päällysvaatteiden säännöllinen peseminen on tärkeää.


      • Anonyymi

        Siksipä ne haisevatkin kun entinen vaatteen omistaja ei ole aitä pessyt juuri siksi että luulee että vaatteet pestään vaan silloin jos lika näkyy. Moni ei tiedä että vaatteisiin tartuu ihmisen ihosta rasvaa ja hikeä ja niistä muodostuu oman lapsensa haju, ja usein se ei lähde millään pesuohjelmalla edes pois.


    • Kukamitämilloin

      Kyllä kuule kun sinä naisena alkuperäisessä kirjoituksessani kirjoitat, onko tullut mieleen, että olitpa mies tai nainen; se mistä sinä toista syytä, saattaa olla omakin vika. Älä niin innokkaasti etsi syitä muiden pelasta, se haiseva pese ja haisevat vaatteet voi olla myös puhtaat. Jos pitää oikein itseään mainostaa, oli mies tai nainen, silloin käytetään deodorantteja ja tuoksuva partavesiä, tuoksuva saippuoita ja vartalovoiteita. Minä ainakaan en siedä jatkuvia tuoksuja ja minua ihmetyttää ihminen, joka pitää kunnia-asianaan olla tuoksumatta miltään. Kyllä ihmiselle ominainen haju on joka ihmisessä. Ei siitä pääse mihinkään ja vaatteet ovat ihmisen varallisuuden mukaan. Jos minulla eläke ei riitä kuin ruokaan ja tärkeimpiin asioihin ja silloin minä todella haen joka vaatteeni kiertätyskeskuksista, uusiotoreilta ja kirpputoreilta, käytän omaisten antamia hyväkuntoisia vaatteita, käyn ruoan jakelussa ja haisee. Haisee ihmiseltä, haisee naiselta, enkä todellakaan ole työntänyt pyllyäni sinun tai kenenkään miehen saati naisen kasvojen eteen. Varoista itsekin. Pakko on haistella ja aina aiheuttaa ongelmia toisille syyttelemällä sellaisesta, mille yksikään nainen, oli minkä ikäinen tahansa ei aina voi mitään. Pieret sinä itsekin, miestenkin alapään haisee ja yleensä sille itselleen. Jos olet nainen, sinua ystäväkseen ei huoli tavallinen nainen, koska etsit vikoja toisista naisista ja huomauttelet omasta paremmuudesta. Sama koskee miehiä.

      • Anonyymi

        Ei se peseminen ota pois ihmisen ominaishajua vaan korostaa sitä kun kuolleet solukertokset poistetaan pesemällä . Hikikään ei haise, se on hajuton neste, mutta kun se tulee kosketuksiin likaisen ihon bakteerikantaan niin jo haisee ja kunnolla .
        Puhtaus on todella tärkeä asia etekkin jos ollaan sosiaalisesti tekemisissä muidenkin ihmisten kanssa , kainalot ja alapää on paikat jotka tarvitsevat päivittäisen pesun .
        Oli eläkeläinen tai ei


      • Anonyymi

        Se ihmisen ominainen haju tulee myös esille puhtaasta ihosta ja silloin se on miellyttävää, deororantteja moni laittaa kainaloihin joita ei ole pesty. Ja siten sotkee koko hokåmman. Kainalot pestään siis huolellisesti ja vasta sen jälkeen laitetaan niihin deororantteja joita saa hajuttomanakin.. miedot tuoksut ovat olihan kivoja pesunesteissä Itse ostan aina iman mitään tuoksuja, eikä hiki haise koska iho on puhdas


    • leakinggut

      Mikäli elimisto ei siedä gluteiinia tai maitotuotteita, nuo saavat aikaan nk. "valuvan suoliston" (leaking gut) . Se tarkoittaa että jossain kohtaa suolisto falskaa ja tuo erite tule pahan hajuisena ulos.
      Ainoa mikä siihen auttaa on ruokavalion muutos. Pepun pesu autta pikkuisen aikaa mutta kohta haju on taas takaisin.

      • Anonyymi

        Kun pesee pepun niille tarkoitetuilla aineilla niin ei tule hajut ihan äkkiä takaisin.
        Sitten on ihmisiä jotka ovat lihavia ja poimija ihossa ja rintojen alla , joihin kerääntyy valkoista tahnamaista mönjää jos ei pese, ja se jos jokin haisee kamalalta .


      • Anonyymi

        No se peppuaan pestään joka päivä, silloin ei ehdi muodostua mitään hajuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun pesee pepun niille tarkoitetuilla aineilla niin ei tule hajut ihan äkkiä takaisin.
        Sitten on ihmisiä jotka ovat lihavia ja poimija ihossa ja rintojen alla , joihin kerääntyy valkoista tahnamaista mönjää jos ei pese, ja se jos jokin haisee kamalalta .

        Nykyjään mun perästä ei oo enää tavoitettu torakoita , kun oon siirtynyt Suaveen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se peppuaan pestään joka päivä, silloin ei ehdi muodostua mitään hajuja

        Olen tehnyt seuraavanlaisen tieteelliseen kokeen. Pierressäni teen toimituksen luxor merkkisen saippuan läpi.
        Seurauksena pieru haisee hyvälle levantelin tuoksulle. Näinollen jo kuivasaippuan käyttö riittää haisemisen ehkäisyyn .


    • Anonyymi

      Mulla kyllä perse haisee vaatteiden läpi. Olen ns hienostunut raksamies. Isäni sanoo aina, että kunnon miehellä on aina vähän "ruostetta" housuissa. Tätä sääntöä olen noudattanut parhaani mukaan, onko se syynä perseen tuoksuun?

      • Anonyymi

        Jaat persettäsi liian paljon.


      • Anonyymi

        Hyi kamala euostepöksyllä ei kyllä säkä käy naisten keskuudessa


    • Anonyymi

      Ehkä vaan pinttynyt sperma irtuaa perseestä, kun piereskelet. Ei luultavasti kyllä kaikki lähde, ellet käytä imuria , Volta 1800, hyvät paine et irruuttaaaaaah!!

    • Anonyymi

      Kääk, mitä tähänkin nyt sanois.........?
      Joo, oon samaa mieltä, että on totta, että alapää ja - pillu haisee pahalle, jos sitä ei pese,
      mutta hajuun varmasti vaikuttaa se, että ihminen käy kusella ja paskalla vuorokaudessa monia kertoja, pakostikin........😉😆😆
      Oon ite nainen, jolla on taipumusta pestä alapäästään liikaa - pakko-oireita ja en todellakaan läheskään aina jaksa pestä alapäätä bideellä jokaisen vessassa käynnin jälkeen, suihkussa viimeistään pesen aina ja perusteellisesti.........😉😁😊
      Jos se pillu haisee pahalle jollakin, ni pakkoko sitä on tunkee se naama sinne toisen ahteriin ja haistella sitä....... 😝😝
      Ymmärrän sen kyllä seksin yhteydessä, jos haistaa alapään haisevan pahalle,
      mutta en minä ainakaan tuolla mene muiden ihmisten alapäitä haistelemaan, saati sitten pilluja........Ei kovin normaalia käytöstä minusta haistella toisten ventovieraiden ihmisten alapäitä....... 🙂

    • Anonyymi

      Mun perse ja ruumis haisee helvetin pahalle, vaikka peseydyn ja kayta hajusteita. Olen kotoisin Andromeda galaksista jossa on erillainen keho ei tertte syoda eika site paskantaako, en totu koskaan ihmiskehoon, pakko Olla tassa ruumiissa jotta voi Olla ihmisten kanssa. Lisaantymis toimet ihmisilla on inhottavia, toistensa likaisia ruumiinosia hierotaan vastakkain, yak!

      • Anonyymi

        Perseilkää ihmiset , niin teistäkin tulee edustuskykyisiä jauhoaddikteja.


    • Anonyymi

      Alusvaatteethan vaihdetaan joka päivä ja alapään peseminen kuuluu myös jokapäiväisiin toimintoihin.
      Ja sanoit että seksissä haisee. Ei muuten haise millekkään joa molemmat osapuolet ovat puhtaita. Eri asia jos ei ole pessyt alapäätään.
      Nykyisin sanotaan monella taholla että naiset pesisivät alapäässä ainoastaan öljyllä etteivät pese pois tärkeää suojaa alapäästä . Mutta öljypesut eivät kaikille edes sovi vaikka kuinka olis vauvan öljyjä olis.
      Intiimi pesuaineen saa jokainen ostaa apteekista joten ei pitäisi kenenkään haista pahalta
      Lapsille on opetettava jo pienestä pitäen peseytyminen , että osaavat sen kun tulevat isoiksi .

      • Anonyymi

        Vastustuskyky on maksimaalinen kun käy läävässä peseytymässä sikojen kanssa, näin ei ihon ohut pintasolukko hierry veden vaikutuksesta. Kura ja paska ovat molemmat biologisia ja pehmeitä luonnontuotteita.


    • Anonyymi

      Jos syö tarpeeksi kasviksia ja tuoreita hedelmiä, niin uloste ei haise millekään. Silloin ei edes pieru haise, eikä tietenkään takapuoli.

    • Anonyymi

      Eipä ole koskaan minulle käynyt aloittajan lailla niin että joku nainen olisi juossut takaperin ja perse olisi osunut naamaani. Harvemmin muutoinkin olen nähnyt takaperin juoksevia naisia.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe