Jesaja 44:26, toteutunut profetia

OvatJälleenrakennetut

Onko Israelin kaupungit jälleenrakennetut?Kapernaum on jälleenrakentamaton, kaupunki jonka Kuningas Poika Jeesus kirosi.

15

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aaaaaaaaameeeeeeen

Jerusalem on kai lähemmäs miljoonakaupunki!

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Jerusalem

Yli 900.000 asukasta 2012jKr. ollut Jerusalemissa eli Helsinkoä suurempi suurkaupunki , suurkiitos Jumalalle kun luotettava on Jumalan Sana ja se ajallaan toteutuu Toteuttajan toimesta.

• Ei kai Jerusalem ole ollut sortunut?

• Jisreel

Hyvä aloittaja, olet tutkinut profetioita, niissä on paljon ihmeellistä.
      Jos ehdin niin laitan lähiaikoina myös jotain toteutuneita tänne.

• hyväkirja

Huominen tuho vai tulevaisuus, Raamatun pääprofetioiden selitys. J. Dwight Pentecost, teol. tri Dallasin teologisen seminaarin raamatunselitysopin professori, kirjoittanut em. kirjan. Lukemisen arvoinen kirja.

• Hyväkirja

Huominen tuho vai tulevaisuus
      Raamatun pääprofetioiden selity
      teol. tri J.Dwight Pentecost, Dallasin teologisen seminaarin raamatunselistysopin professori
      Kirja on erittäin mielenkiintoista luettavaa.

• dikduk

Suurinta osaa muinaisista kaupungeista ei ole jälleenrakennettu mutta kyllä UT:n mukaan Jeesus näyttää oleen oli kova kiroamaan milloin mitäkin mikä ei ollut hänen mieleensä. Onkohan hän todellisuudessakin ollut tuollainen?

• Jeesus ei ollut mikään tyhjänpäiväinen israelfanittaja kuten nää sekundalahkolaiset siel tääl. Hän pisti kirouksetkin liikkeelle jos niikseen hyväks näki.

• dikduk

"Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."
        Jeesus sanoi heille: "Totisesti: kun Ihmisen Poika uuden maailman syntyessä istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle, silloin tekin, jotka olette seuranneet minua, saatte istua kahdellatoista valtaistuimella ja hallita Israelin kahtatoista heimoa"

• Niin no tiedäppä tuosta jälleen rakentamisesta mutta jos isralien hommat jatkuvat kuten tähän asti ,niin tuo sitten on ikuista sotaa, siitäkö se Raamattu kertoo tai Toora?
      Eikä tässä vielä kaikki , tuohan onkin jo katkennut tavallaan , no hupusta heittelen tässä nyt , mutta noin 15 vuotta.

• SyöksähdänSilmilllesi

Pimeydessä kulkeva on luuloihinsa tukeutuva saatanan kätyri, typerys luuloihin luottaa. Pysy loitolla, ateisti, tai yllätyt.

Oletko nähnyt kun kynnet iskeytyvät naamaan?Verijäljet ovat kaikille näkyvillä ja sen näkevät tietävät: nainen iskenyt kostonkynnet tuon naisenpiinaajan naamaan.

• Eiköhän Jeesuksesta kerrotut jutut ole suurimmaksi osaksi täyttä legendaa?

• Sillälaaailla

Materiaalinen Jerusalem: 4:25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.
      4:26 Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on meidän äitimme.
      Ei ole kysymys livasta vaan hengestä, Ilman Jeesuksen usko ei ole oikeaa henkeä, kaikki on valhetta, ymmärtämättömyyttä, paholaisen juonia. Kaikilla Jeesuksen opetuslapsilla on Aabrahamin henki, yksi ja sama, ei erotusta.

• Saahan sitä unelmoida.

• Kirjakääröt

Gal.4:25 Biblia (1776). Sillä Agar on Sinain vuori Arabiassa ja ulottuu hamaan Jerusalemiin, joka nyt on, ja on lastensa kanssa orjana.

• Kirjakääröt

Jes.44:26 Biblia (1776). Mutta hän vahvistaa palveliansa sanan ja käskyläisensä neuvon täyttää. Joka Jerusalemille sanon: ole asuva: ja Juudan kaupungeille: olkoot rakennetut, ja heidän aukionsa minä nostan ylös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe