Minulla on ollut jo muutaman vuoden pieni karhea luomi alaselässä, itse en sitä pysty näkemään. Se on ollut harmiton tähän saakka. Ihotautilääkärin mukaan se on rasvaluomi kun näytin sitä n. 0,5v sitten. Nyt luomi on alkanut kutisemaan, ja kutina on tosi kovaa, haittaa nukkumistakin. Olen laittanut hydrokortisonia 2,5% mutta kutina vaan yltyy siitä. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta oireilusta?
Kutiava luomi
2
1103
Vastaukset
- jurputtaa67
Minulla on semmoinen selässä. Näytin terveyskeskuslääkärille, sanoi vaarattomaksi.
Nyt on puhjennut varsinainen allergiaryöppy, Nokkosihottumaa kenties ja epäilen Lomir-lääkettä aiheuttajaksi. Siellä varoitetaan mahd. Nokkosrokosta.
Kutinaan helpottaa vain voimakkain kortisonivoide, mutta sitä ei saa laittaa jatkuvasti. Katsotaan häviääkö kun vaihdoin verenpainelääkkeen. - Ärtynyt_luomi_poistettu
Jos joku vaarattomaksikin todettu luomi muuttuu (kasvaa, rajat epämääräistyy, kutiaa tms.) kannattaa näyttää uudelleen lääkärille.
Voihan tuollaisen luomen poistattaakin, eikä se tule kovin kalliiksi. Kannattaa samalla varmistaa että se lähetetään patologille tutkittavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle593511Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472846Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482660Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572341Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572073- 1601790
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231348Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381303- 241214