Kuinka hienostti toimittiin pakolais asiassa ja otetaan eniten vastaan juu hienoa on Hyysätä elintasoturisteja näytetään kuinka hyviä ollaan mutta omista ei piitata. Jos noi Turistit pääsivät omillaan Kaukaiseen Suomeen ja vielä Pohjois Suomeen niin kyllä he pääsevät takaisinki vai oliko heillä taikamatot mukana Täysin Laittomia Schenget yms Veronmaksajat maksaa tuon pelleilyn .
Pressakeskusteluissa tuli taas ilmi MUUT ensin
8
157
Vastaukset
- asdgfasdfg
Veronmaksajat ovat myös maksaneet sinun koulunkäyntisi etkä siitä huolimatta osaa kirjoittaa omaa äidinkieltäsi.
- kepsap
Etkö osaa lukea, eikö aivoissasi ole sumeaa logiikkaa ollenkaan? Tuleeko heti "SYNTAX ERROR" jos ei ole 100% oikein kirjoitettu? Minä ymmärsin ihan hyvin mitä aloittaja kirjoitti.
Tässä tule mieleen, että veronmaksajilla, jotka tämä koko lystin rahoittavat tulisi olla samat vähennysoikeudet verotuksessaan, kuin on yrityksillä ja työnanatajillakin. Veronmaksajathan maksavat näiden ymmärtäjien palkat ja palkkiotkin, jonka kyllä unohtavat heti kun ovat itsensä paalupaikalle huudattaneet, ei toimitakaan enää sen yhteisen yrityksen puolesta vaan sitä vastaan. Pienemmässä kokoonpanossa tuollaisia työntekijöitä yleensä odottavat tuotannolliset ja taloudelliset syyt, joilla "solidaarisuus palkitaan".
- jauhotpussissa
Lasku Ruotsiin kun tänne kuskasi Orpo tasan tarkkaan keskustellut Ruotsin js Saksan kanssa ei voi olla nykypäivänä yllätys jos 30 000 ihmistä vaeltaa.
- vappautapuheenvs
toimittajat kysykää minkälaisen presitentin sinusta saa jos valitaan.
voikosinun ottaa yhteyttä täreissä asioissa.
on oltava myös mielipiteentuoja maailma on menossa hullumaksi HUOLETTAA
SANANVAPAUS .
suomessa on saanut ilmaista 70v mielipiteensä EIKÄ OLE OLLUT HAITTAA.
kun suut tukki tulee paineet eritavoin esille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307