Seurusteletko koskaan?

Kaikysyäsaa

43

907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

Mjoo

Kyllä kysyä saa.

Oma, fiktiivinen naismielipiteeni on se, että turvallisuushakuinen nainen on kuollut kulttuurissa sukupuuttoon. Asiat voi hoitaa itse, eikä siihen tarvita mitään mieskriisillisiä kannanottoja.

Käsittääkseni mies tässä yhtälössä on vaikeammassa asemassa kuin nainen. Ja juuri tämän vuoksi hailaillaan takaisin sitä pullantuoksua, essua ja nyrkkiä, koska mies itse on kriisissä käsitteenä, ei suinkaan nainen, joka ei ole koskaan kriisissä.

Nuorempi sukupolvi miehiä osaa diilata (coupata) tämän hyvin, mutta vanhempi ei.

(Naurua)

• Turvallisuushakuinen nainen, sitähän heikko mies etsii, että voisi olla olevinaan se vahvempi oksa. Harvempi nainen hakemalla hakee kumppaniksi heikkoa ja herkkää miestä, voidakseen sitten hänestä pitää huolta. Suurin kauhistus on nainen, joka kasvattaa lapset täysi-ikäisiksi miestään passaten ja sitten aivan yhtäkkiä ja yllättäin päättääkin elää vain itselleen, pistää ukonretaleen vaihtoon, ottaa nuoren rakastajan ja hassaa rahansa halpaan skumppaan liihotellessaan toyboy käsipuolessa yöelämän riennoissa. Kyllä vanheneva mies on siinä vaiheessa kriisissä, kun ei ruoka tule valmiina nenän eteen ja muutenkin joutuu ihan itse arjen askareet hoitamaan.

Mutta turvallisuushakuinen on hyvä termi, harmi, etten itse keksinyt sitä!

• elämänpeli1 kirjoitti:

Turvallisuushakuinen nainen, sitähän heikko mies etsii, että voisi olla olevinaan se vahvempi oksa. Harvempi nainen hakemalla hakee kumppaniksi heikkoa ja herkkää miestä, voidakseen sitten hänestä pitää huolta. Suurin kauhistus on nainen, joka kasvattaa lapset täysi-ikäisiksi miestään passaten ja sitten aivan yhtäkkiä ja yllättäin päättääkin elää vain itselleen, pistää ukonretaleen vaihtoon, ottaa nuoren rakastajan ja hassaa rahansa halpaan skumppaan liihotellessaan toyboy käsipuolessa yöelämän riennoissa. Kyllä vanheneva mies on siinä vaiheessa kriisissä, kun ei ruoka tule valmiina nenän eteen ja muutenkin joutuu ihan itse arjen askareet hoitamaan.

.. Vahvistatko nyt PalstaTotuuksia, että nainen Suosii NarsuBonoBoMarsuja?.. ;D

.. Sellasta Se on.. ;D

• 876769879769
        elämänpeli1 kirjoitti:

Turvallisuushakuinen nainen, sitähän heikko mies etsii, että voisi olla olevinaan se vahvempi oksa. Harvempi nainen hakemalla hakee kumppaniksi heikkoa ja herkkää miestä, voidakseen sitten hänestä pitää huolta. Suurin kauhistus on nainen, joka kasvattaa lapset täysi-ikäisiksi miestään passaten ja sitten aivan yhtäkkiä ja yllättäin päättääkin elää vain itselleen, pistää ukonretaleen vaihtoon, ottaa nuoren rakastajan ja hassaa rahansa halpaan skumppaan liihotellessaan toyboy käsipuolessa yöelämän riennoissa. Kyllä vanheneva mies on siinä vaiheessa kriisissä, kun ei ruoka tule valmiina nenän eteen ja muutenkin joutuu ihan itse arjen askareet hoitamaan.

" Harvempi nainen hakemalla hakee kumppaniksi heikkoa ja herkkää miestä, voidakseen sitten hänestä pitää huolta."

???

Renttuihin rakastuneita sairaanhoitajia on pilvin pimein..

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Vahvistatko nyt PalstaTotuuksia, että nainen Suosii NarsuBonoBoMarsuja?.. ;D

.. Sellasta Se on.. ;D

En ymmärrä kysymystä. Olen ennenkin pyytänyt sinua puhumaan minulle suomea eikä tuota teinimokellusta, jonka sisällön ymmärrät vain sinä itse.

• 876769879769 kirjoitti:

" Harvempi nainen hakemalla hakee kumppaniksi heikkoa ja herkkää miestä, voidakseen sitten hänestä pitää huolta."

???

Renttuihin rakastuneita sairaanhoitajia on pilvin pimein..

Rentuthan on palstan mukaan niitä jännämiehiä,jotka saavat aina naisen. Minä tarkoitin kilttejä ja kunnollisia miehiä, jotka itkevät puutteesta ja katkeruudesta täällä palstalla.

• itsenäinenmies
        elämänpeli1 kirjoitti:

Olen juuri se kiltti ja kunnollinen naisille kelpaamaton luuseri. Yrität ilmeisesti kertoa että me heikommat ja surkeat ihmiset sitten haemme naista vaan äiti hahmoksi. Olet siinämielessä väärässä koska olen oppinut koko elämäni itsenäiseen ja yksinäiseen elämään. Kaikki olen tottunut tekemään itse. En tarvi naista tekemään asioita minulle. Osaan kaikki kodinhoito hommat ruuan laitosta siivoamiseen ja remppahommiin. Käyn töissä, maksan laskuni ja kaikki tämä yksin. Toi millä viittaat esim minuun on sulla joku sokea piste ajatuksessasi ja tarkoitat sillä niitä miehiä jotka ovat oppineet naisen hoivavietin luomaan elämään kun nainen tekee miehelle ruuat, pesee pyykit yms ja tällaista kohteluahan saa juuri ne komeat yt miehet. Ei me herkät kiltit ja kunnolliset. Ehkä nainen sitten vain hakeekin sellaista miestä jolle saa olla äiti hahmo ja me itsenäiset ollaan se kauhistus. Me ei peloteta pelkästään ulkonäöllämme vaan silläkin että pärjäämme myös ilman naisen holhousta.

• 87687689876878
        elämänpeli1 kirjoitti:

Rentuthan on palstan mukaan niitä jännämiehiä,jotka saavat aina naisen. Minä tarkoitin kilttejä ja kunnollisia miehiä, jotka itkevät puutteesta ja katkeruudesta täällä palstalla.

Ok! Ymmärsin väärin.

• Teknodonna
        elämänpeli1 kirjoitti:

Mjoo

Ihan jees. Voit sanoa, että keksit sen itse, ja kuvitella, että tätä ei tässä lue, luettuasi sen.

Unohdin kyllä mainita tissikriisin, joten naisten kriisit nyt eivät aivan olemattomia ole.

(Naurua)

• itsenäinenmies kirjoitti:

Olen juuri se kiltti ja kunnollinen naisille kelpaamaton luuseri. Yrität ilmeisesti kertoa että me heikommat ja surkeat ihmiset sitten haemme naista vaan äiti hahmoksi. Olet siinämielessä väärässä koska olen oppinut koko elämäni itsenäiseen ja yksinäiseen elämään. Kaikki olen tottunut tekemään itse. En tarvi naista tekemään asioita minulle. Osaan kaikki kodinhoito hommat ruuan laitosta siivoamiseen ja remppahommiin. Käyn töissä, maksan laskuni ja kaikki tämä yksin. Toi millä viittaat esim minuun on sulla joku sokea piste ajatuksessasi ja tarkoitat sillä niitä miehiä jotka ovat oppineet naisen hoivavietin luomaan elämään kun nainen tekee miehelle ruuat, pesee pyykit yms ja tällaista kohteluahan saa juuri ne komeat yt miehet. Ei me herkät kiltit ja kunnolliset. Ehkä nainen sitten vain hakeekin sellaista miestä jolle saa olla äiti hahmo ja me itsenäiset ollaan se kauhistus. Me ei peloteta pelkästään ulkonäöllämme vaan silläkin että pärjäämme myös ilman naisen holhousta.

Sehän taisi mennä ihan kunnolla tunteisiin. Hyvä, että pärjäät yksin, aina parempi. Niin pärjään minäkin, mutta minun ei tarvitse tehdä siitä numeroa. Normi-ihminen pystyy itsekin puuronsa keittämään ja laskunsa maksamaan, jos ei vain heittäydy marttyyriksi ja kitise kovaa elämäänsä.

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Ihan jees. Voit sanoa, että keksit sen itse, ja kuvitella, että tätä ei tässä lue, luettuasi sen.

Unohdin kyllä mainita tissikriisin, joten naisten kriisit nyt eivät aivan olemattomia ole.

(Naurua)

Tissikriisi?? Onko se sitä, kun tissit voi heittää olan yli eikä tarvii enää rintsikoita? Vaikka mikäs kriisi se nyt on ei tarvii ostella uusia liivejä enää ja miehet ei enää toljota suu auki tissivakoa, ymmärrykseni mukaan elämä vain helpottuu.

Turvallisuushakuinen on nyt virallisesti anastettu käyttööni, lupaan viljellä sitä ahkerasti.

• etkösaanutmitähait
        elämänpeli1 kirjoitti:

Sehän taisi mennä ihan kunnolla tunteisiin. Hyvä, että pärjäät yksin, aina parempi. Niin pärjään minäkin, mutta minun ei tarvitse tehdä siitä numeroa. Normi-ihminen pystyy itsekin puuronsa keittämään ja laskunsa maksamaan, jos ei vain heittäydy marttyyriksi ja kitise kovaa elämäänsä.

Eiköhän tästä esimerkistä selvinnyt, että nainen hakee mieluiten niitä holhousta vaativia renttuja kuin itsenäisiä ihmisiä. Tunteisiin meno tuskin pyörtää sitä totuutta mikä asiassa lopulta on. Kertoo vain siitä sinun mielipiteestäsi eli menet itsekin vain valtavirran mukana ja jos joku kertookin pärjäävänsä itsenäisesti on hän yllättäen marttyyri. Eli odotit parisuhdekaipuusta kärsivää valittajaa, jota olisit päässyt kyykyttämään lisää. Säälittävää provosointia!

• Teknodonna
        elämänpeli1 kirjoitti:

Tissikriisi?? Onko se sitä, kun tissit voi heittää olan yli eikä tarvii enää rintsikoita? Vaikka mikäs kriisi se nyt on ei tarvii ostella uusia liivejä enää ja miehet ei enää toljota suu auki tissivakoa, ymmärrykseni mukaan elämä vain helpottuu.

Turvallisuushakuinen on nyt virallisesti anastettu käyttööni, lupaan viljellä sitä ahkerasti.

Mjaa

No ei nyt aivan noin, vaan siten että kriisi on suhteellisen olematon.

Aika absudia, vai mitä?

(Naurua)

• elämänpeli1 kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä. Olen ennenkin pyytänyt sinua puhumaan minulle suomea eikä tuota teinimokellusta, jonka sisällön ymmärrät vain sinä itse.

.. Älä nyt Oo Taas Tollane.. ;D

.. Mielikuvitukseton.. Olet tainnut hukata täysin myös LapsenMiälisyytesi.. Se on Huonompi Homma Se.. ;D

• etkösaanutmitähait kirjoitti:

Eiköhän tästä esimerkistä selvinnyt, että nainen hakee mieluiten niitä holhousta vaativia renttuja kuin itsenäisiä ihmisiä. Tunteisiin meno tuskin pyörtää sitä totuutta mikä asiassa lopulta on. Kertoo vain siitä sinun mielipiteestäsi eli menet itsekin vain valtavirran mukana ja jos joku kertookin pärjäävänsä itsenäisesti on hän yllättäen marttyyri. Eli odotit parisuhdekaipuusta kärsivää valittajaa, jota olisit päässyt kyykyttämään lisää. Säälittävää provosointia!

Luulet ja oletat itse jotain. Ei sulle ole tässä ketjussa kirjoitettu, että miehen pitää olla komea ja mikään yyteemies, mikä saa kaiken ilmaiseksi naiselta...sen keksit itse päässäsi.

Elämänpeli luultavasti tarkoittaa, että naiset ei halua miehelle miksikään itsetunnon ja varmuuden pönkäksi. Herkkä voi ollakin, mutta ei mikään itkuiikka, joka yhyttelee itseään...

Juuri tuollainen itkeminen, että muut saa ja minä en paljastaa sen surkeuden mikä tulee taakkana sun mukana...siks ei naiset juuri kiinnostu.

Sama kun ostais autoliikkeestä valmiiksi viallisen auton...kuka ostaa? En minä ainakaan...

• enostavanhaa
        Dissident kirjoitti:

Luulet ja oletat itse jotain. Ei sulle ole tässä ketjussa kirjoitettu, että miehen pitää olla komea ja mikään yyteemies, mikä saa kaiken ilmaiseksi naiselta...sen keksit itse päässäsi.

Elämänpeli luultavasti tarkoittaa, että naiset ei halua miehelle miksikään itsetunnon ja varmuuden pönkäksi. Herkkä voi ollakin, mutta ei mikään itkuiikka, joka yhyttelee itseään...

Juuri tuollainen itkeminen, että muut saa ja minä en paljastaa sen surkeuden mikä tulee taakkana sun mukana...siks ei naiset juuri kiinnostu.

Sama kun ostais autoliikkeestä valmiiksi viallisen auton...kuka ostaa? En minä ainakaan...

Kuule nuole sinä vaan naisten perseitä täällä minkä ehdit. Kertoo sinun ajatusmaailmastasi paljonkin kun ymmärrät lähinnä vain toisen mielipiteen näkökulman. Olet mielestäsi rikas joka alistaa köyhiä eli olet tunnekylmä ihminen. Itse en osta viallista autoa vaan tilaan sen aina suoraan tehtaalta. Nyt alla kolme viikkoa vanha suoraan tehtaalta tuotu kolmas täysin uusi malli mitä itselläni ollut ensi omistajana.
        Et ymmärrä mitä edellä kerrotaan koska olet a. ylimielinen ja b. pidät itseäsi muiden yläpuolella olevana. Joskus sinullekin tekisi hyvää palata maanpinnalle niin ymmärtäisit että se ylimielisyys ei ole kaiken elämän aa ja öö.

• etkösaanutmitähait kirjoitti:

Kommenttisi kertoo vain järjen köyhyydestä ja luetun ymmärtämisen puutteesta. En ole yrittänyt provosoida ketään, hauskaa kuitenkin, että sinä olet ymmärtänyt asian niin. Kirjoitin vain ajatuksen, joka tuli mieleen tuosta turvallisuushakuisuudesta. En kerro, mitä nainen tai mies haluaa, enkä syyttele ketään. Mutta jos koet itsesi marttyyriksi, syytönhän minä siihen olen.

• Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

No ei nyt aivan noin, vaan siten että kriisi on suhteellisen olematon.

Aika absudia, vai mitä?

(Naurua)

Kriisi on yleensä kriisi vain kokijalle itselleen. Pitää vain keksiä keino selvitä ja eikun tuulta päin vaan!

• enostavanhaa kirjoitti:

Kuule nuole sinä vaan naisten perseitä täällä minkä ehdit. Kertoo sinun ajatusmaailmastasi paljonkin kun ymmärrät lähinnä vain toisen mielipiteen näkökulman. Olet mielestäsi rikas joka alistaa köyhiä eli olet tunnekylmä ihminen. Itse en osta viallista autoa vaan tilaan sen aina suoraan tehtaalta. Nyt alla kolme viikkoa vanha suoraan tehtaalta tuotu kolmas täysin uusi malli mitä itselläni ollut ensi omistajana.
        Et ymmärrä mitä edellä kerrotaan koska olet a. ylimielinen ja b. pidät itseäsi muiden yläpuolella olevana. Joskus sinullekin tekisi hyvää palata maanpinnalle niin ymmärtäisit että se ylimielisyys ei ole kaiken elämän aa ja öö.

Minä ajan vanhalla 2011 mallin diiselisitikalla. Asun rintamamiestalossa ja olen tavallistakin tavallisempi mies.
        En ole yhtään sen kummasempi kuin sinäkään... paitsi...

Tiedän sen, että jokainen itsestään ja elämästään huolehtiva ihminen ei halua taakakseen ihmistä joka ei arvosta itseään, vaan pitää juuri muita ylempinä ja parempina. Vaikka olisi kiltti ja kunnollinen ja hoitas arkiasiat itse, mutta pelkää muiden satuttavan ja alistavan, on sellaisen kanssa elämä todella rankkaa.

Mutta ota tää kuinka vaan...elä kirjoittele ja lueskele yleisillä palstoilla jos alkaa muitten mielipiteet ahdistamaan...

• Teknodonna
        Dissident kirjoitti:

Minä ajan vanhalla 2011 mallin diiselisitikalla. Asun rintamamiestalossa ja olen tavallistakin tavallisempi mies.

Tiedän sen, että jokainen itsestään ja elämästään huolehtiva ihminen ei halua taakakseen ihmistä joka ei arvosta itseään, vaan pitää juuri muita ylempinä ja parempina. Vaikka olisi kiltti ja kunnollinen ja hoitas arkiasiat itse, mutta pelkää muiden satuttavan ja alistavan, on sellaisen kanssa elämä todella rankkaa.

Mutta ota tää kuinka vaan...elä kirjoittele ja lueskele yleisillä palstoilla jos alkaa muitten mielipiteet ahdistamaan...

Mjoo

Tiesitkö, että yli 80% suomalaisista naisista haluaa asua rintamamiestalossa?

Loput siellä, missä itse asun.

(Naurua)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

(Naurua)

Oikeastaan tässä ei tarvita tuota naurua, tai muutakaan "repsahtelua."

Soli fakta.

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Oikeastaan tässä ei tarvita tuota naurua, tai muutakaan "repsahtelua."

Soli fakta.

Talo tai asunto, jossa on "sielu."

Tätä on hieman vaikea avata, mutta näin se vain menee. Enkä ole edes kiinteistövälittäjä.

(Hirn)

• enostavanhaa kirjoitti:

Miksi sinä tilaat viallisen auton suoraan tehtaalta?? Ei mitenkään älykästä touhua!

• menikötunteisiinn
        Dissident kirjoitti:

Paitsi että olet ylimielinen. Kuvittelet että toiseen suuntaan kumartamalla ja toiseen pyllistämällä olet se aito kunnon mies. Kun käännät suuntasi tilanne on toinen. Ahdistamaan alkaa näemmä ennemmin ihmisillä jotka eivät saa kannatusta omille nkökannoilleen. Väittely aisasta ei ole ahdistusta mutta jos tuntee että itse ahdistuu kun toinen ei menekään siihen valtavirtaan kertoo jo itse kirjoittajasta että kun ei mennyt kuin strömsöössä se onkin henkilöhyökkäys. Älä ahdistu älä ahdistele vaan kohtele ihmisiä ympärilläsi saman arvoisina. Vain näin olet itse ehyt ihminen. Nyt olet vain hihamerkkiin sonnustautunut punainen tai valkoinen jolla vain kummallakin on ne "oikeat" mielipiteet.

• etkömuutakeksinyt
        elämänpeli1 kirjoitti:

Miksi sinä tilaat viallisen auton suoraan tehtaalta?? Ei mitenkään älykästä touhua!

Mikäs uudesta heti viallisen tekee? :)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Talo tai asunto, jossa on "sielu."

Tätä on hieman vaikea avata, mutta näin se vain menee. Enkä ole edes kiinteistövälittäjä.

(Hirn)

Nokkelimmat palstamatemaatikot osaavat laskea sen, kuinka monta naista Suomessa todella asuu näin, kuin sen haluina esitin.

Ei vain halulla asuta. Halulla vallataan taloja.

(Hihitystä)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

(Naurua)

No kyllä naisilla tuntuu olevan vimma vielä kaikenlisäksi huitsinnevadaan rintsiin asumaan. Mutta mun tönö sentään jossain sivilisaatiossa...

Joo. No tään talon sielu ei vielä kosketa mua...ehkä pitää vielä myllätä lattiasta kattoon, että sielu löytyy....

Pikkurepsaus tähän...

• menikötunteisiinn kirjoitti:

Paitsi että olet ylimielinen. Kuvittelet että toiseen suuntaan kumartamalla ja toiseen pyllistämällä olet se aito kunnon mies. Kun käännät suuntasi tilanne on toinen. Ahdistamaan alkaa näemmä ennemmin ihmisillä jotka eivät saa kannatusta omille nkökannoilleen. Väittely aisasta ei ole ahdistusta mutta jos tuntee että itse ahdistuu kun toinen ei menekään siihen valtavirtaan kertoo jo itse kirjoittajasta että kun ei mennyt kuin strömsöössä se onkin henkilöhyökkäys. Älä ahdistu älä ahdistele vaan kohtele ihmisiä ympärilläsi saman arvoisina. Vain näin olet itse ehyt ihminen. Nyt olet vain hihamerkkiin sonnustautunut punainen tai valkoinen jolla vain kummallakin on ne "oikeat" mielipiteet.

No sinun mielipiteesi, että olen ylimielinen. Itse saan kyllä palautetta täällä palstalla ja irl ihan toisin pääosin. Ja olen kyllä ylpeä itsestäni, että olen oivaltanut uutta suuntaa elämässäni.

Eikä minua ahdista yhtään vaikka täällä pidettäs kuinka lipittäjänä.
        Ja en ole mielestäni kovinkaan ehdoton, päinvastoin. Mutta minusta sinun ajatusmaailma taas on mustavalkoinen...on yt ja at miehiä...minusta ne on ääripäät, mitkä kummatkin eivät tunnista itseään itseellisenä ihmisinä tässä maailmassa...siksi heille muut ihmiset on joko yhdentekeviä tai oksia missä roikkua kuin hukkuva...

• Teknodonna kirjoitti:

Nokkelimmat palstamatemaatikot osaavat laskea sen, kuinka monta naista Suomessa todella asuu näin, kuin sen haluina esitin.

Ei vain halulla asuta. Halulla vallataan taloja.

(Hihitystä)

Revoluusson stana!

Jippijaijee!

• etkömuutakeksinyt kirjoitti:

Mikäs uudesta heti viallisen tekee? :)

Suora lainaus "Itse en osta viallista autoa vaan tilaan sen aina suoraan tehtaalta". Että ihmettelen vaan, saahan sitä rahalla kunnollisenkin auton.

• hyvääyötäjahuomentaa
        Dissident kirjoitti:

No sinun mielipiteesi, että olen ylimielinen. Itse saan kyllä palautetta täällä palstalla ja irl ihan toisin pääosin. Ja olen kyllä ylpeä itsestäni, että olen oivaltanut uutta suuntaa elämässäni.

Eikä minua ahdista yhtään vaikka täällä pidettäs kuinka lipittäjänä.
        Ja en ole mielestäni kovinkaan ehdoton, päinvastoin. Mutta minusta sinun ajatusmaailma taas on mustavalkoinen...on yt ja at miehiä...minusta ne on ääripäät, mitkä kummatkin eivät tunnista itseään itseellisenä ihmisinä tässä maailmassa...siksi heille muut ihmiset on joko yhdentekeviä tai oksia missä roikkua kuin hukkuva...

Mikäs kirjoittajasta teki yt tai at miehen ellei sinun oma ajatusmaailmasi? Jäsentelet itse ihmiset heidän ajatusmaaimallisesti arvoasteikkoihin olemalla a. hyväksytyt ja b. väheksytyt. Kun luulet kuuluvasi tähän parhaaseen aa ryhmään näet itsesi tavallaan muita ylempänä vaikka olet se samanlainen ihminen alasti muiden joukossa. Eli omaat porvarillisen ajatusideologian. On vain kaltaisesi johtoporras ja se paskempi alempi taso. Kun joskus pääset sille tasolle jossa näet kaikki ihmiset saman arvoisina voit kehittyä ihmisenä. Kannattaa miettiä että elämän suuri mullistus saattaa pudottaa myös sinut sille alimmalle portaalle jolloin opit huomaamaan että ne arvottomatkin ihmiset mielestäsi ovatkin ihan yhtä arvokkaita.

• mitäsmuutakunideatloppu
        elämänpeli1 kirjoitti:

Suora lainaus "Itse en osta viallista autoa vaan tilaan sen aina suoraan tehtaalta". Että ihmettelen vaan, saahan sitä rahalla kunnollisenkin auton.

hahhahhaa oliko päivän nokkeluus pisteet nyt hankittu? :)

• mitäsmuutakunideatloppu kirjoitti:

hahhahhaa oliko päivän nokkeluus pisteet nyt hankittu? :)

Ei suinkaan, näitähän riittää. Suurimman huvin saan siitä, ettet sinä hokannut.

• hyvääyötäjahuomentaa kirjoitti:

Mikäs kirjoittajasta teki yt tai at miehen ellei sinun oma ajatusmaailmasi? Jäsentelet itse ihmiset heidän ajatusmaaimallisesti arvoasteikkoihin olemalla a. hyväksytyt ja b. väheksytyt. Kun luulet kuuluvasi tähän parhaaseen aa ryhmään näet itsesi tavallaan muita ylempänä vaikka olet se samanlainen ihminen alasti muiden joukossa. Eli omaat porvarillisen ajatusideologian. On vain kaltaisesi johtoporras ja se paskempi alempi taso. Kun joskus pääset sille tasolle jossa näet kaikki ihmiset saman arvoisina voit kehittyä ihmisenä. Kannattaa miettiä että elämän suuri mullistus saattaa pudottaa myös sinut sille alimmalle portaalle jolloin opit huomaamaan että ne arvottomatkin ihmiset mielestäsi ovatkin ihan yhtä arvokkaita.

No en tiedä puhunko saman kirjoittajan kanssa joka vastasi alunperin Elämänpelin kirjoitukseen, mutta puhunkin yleisesti. Täällä jotkut kirjoittaa itsestään väheksyvästi itsestään tai ainakin arvostelevasti naisista, valittavat kuinka valikoivia nämä ovat siitä ja tästä. Se on turhaa... vaan itseä voi muuttaa. Ei muita ja piste.

Minä vaan tuumin mitä itse olen keksinyt ja oivaltanut. Enkä edelleenkään nostele ihmisenä itseäni ylitse muitten.

Se että tulen toimeen ihmisten kanssa ja minulla ei ole valittamista naisten valinnoista on minusta fiksua. Muu olis tuulimyllyjä vastaan tappelemista.

• sasasaaaaaaaaalö
        menikötunteisiinn kirjoitti:

Sun tyyppiset pikkuasioista kilahtelijat on vaarallisia!

Mitä jos me oltais yhdessä, ja tulis riitaa jostain?

Itse pidän dissiä mukavana ja sosiaalisena tavismiehenä. Tuo "lipittäminen" on ihan normaalia kanssakäymistä muiden kanssa.

Mitä jos itsekin yrittäisit jutskata palstan naisille jotain kivaa??

• seseseseseeselö
        sasasaaaaaaaaalö kirjoitti:

Sun tyyppiset pikkuasioista kilahtelijat on vaarallisia!

Mitä jos me oltais yhdessä, ja tulis riitaa jostain?

Itse pidän dissiä mukavana ja sosiaalisena tavismiehenä. Tuo "lipittäminen" on ihan normaalia kanssakäymistä muiden kanssa.

Mitä jos itsekin yrittäisit jutskata palstan naisille jotain kivaa??

Mitä se sua liikuttaa mitä ja miten täällä kukakin juttelee. Täällä ei olla ystävystymässä.

• bvnbvsaasaasas
        seseseseseeselö kirjoitti:

Mitä se sua liikuttaa mitä ja miten täällä kukakin juttelee. Täällä ei olla ystävystymässä.

En edes olettanut, että pystyisit vastaamaan kysymyksiin. Et näköjään edes ymmärtänyt pointtia.

• miestenpinnallisuus

Miksi naisten pitäisi tyytyä mihin vaan kun ei miehetkään tyydy. Miehillä riittää vaatimuksia, näkeehän sen palstallakin päivittäin.

• Kaisanoasaa

Mies ei vaadi vaan saa jos nainen ei ole pinnallinen.

• viinamies

Melko huonoja neuvoja. Jos etenee hitaasti naisen mielenkiinto laantuu ja joutuu korkeintaan friendzonelle.

Pitää juoda viinaa ja päästä sänkyyn nopeasti. Sieltä ne suhteet alkavat.

• Totuus-

Ätminä en seurustele koska ei ole läheisiä, ei kavereita, ei kokemusta seurustelusta eikä seksistä.

• Teknodonna

Mjaa

Plus miinus nolla.

Jos sitten taas on niin kokemuksia, niin on käytetty.

(Reps)

• atm-45-vuotta

En seurustele. Olen jo yli 40 vuotias enkä ole koskaan seurustellut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      44
      8961
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      78
      5472
    3. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      1
      4780
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      38
      3934
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      54
      3302
    6. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      50
      3260
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      27
      3165
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      41
      2276
    9. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      34