P234: Kävin ennakkoäänestämässä tänään.

Heittäkää arvauksia ketä äänestin!

-Olen NATO-kriitikko ja näen että Venäjä on mahdollisuus eikä uhka.
-Mutta pidän tärkeänä että Suomella on silti vahvat ja toimivat puolustusvoimat.
-Olen maahanmuutto-, EU- ja suvakki-kriitikko.
-Ja tykkään blondeista ja blondit musta.
-Mutta on tärkeää että presidentillä on kokemusta ja hyvä koulutus politiikan suhteen.
-Jämähtämättä silti Kekkoslovakian aikaan.
-Pidän nykyisessä maailman tilanteessa jatkuvuutta hyvänä asiana mitä tulee esim. maiden kahdenvälisiin suhteisiin.
-Mutta olen pettynyt istuvan presidentin sisäpolitiikkaan.
-Suomen tasavallan presidentti EI voi edustaa maatamme ulkomailla miespuolisen puolison kanssa.
-Ja olen äärimäisen pettynyt Keskustan nykylinjaan hallituksessa.

42

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhtasaaresta-pressa

      Vanhanen?

      Mä äänestin blondia numerolla 5.

    • 7878777

      Patea taisit äänestää. Hyvä valinta sekin, itse mietin pitkään Paavon ja Lauran väliltä mutta numeron 5 sitten kuitenkin piirsin.
      Katsotaan sitten toinen kierros vielä.

    • Itse käyn äänestämässä vasta varsinaisena vaalipäivänä, mutta pohdin kyllä tarkasti annanko ääneni Haavistolle vai Kyllöselle. Esim. vähemmistöjen oikeudet ovat aina olleet tärkeä vaaliteema mun tapauksessa, sillä mähän oon syntyjään belgialainen ja muuttanut Suomeen.

      Puhhuijaa että olikin pitkä päivä tänään. Melkein koko päivä meni Penetrators MC:n juttuja hoitaessa, illalla kasin aikoihin kävin salilla, ja kotimatkalla kuuntelin mun jyystötruckin soittimesta mm. Judas Priestin Turbo Lover, Adam Lambertin For Your Entertainment sekä Queenin I Want to Break Free biisejä :)))))

      • nihhhhhhhhhhh

        Tunnetko muuten Bicky sellaista Belgiasta Suomeen muuttanutta poliitikkoa kuin Freddy Van Wonterghem? Hän on ainakin ollut Kotkan kaupunginvaltuutettu ja jäsen Perussuomalaisissa. Hän myös edustaa varsin maahanmuuttokriittistä kantaa, vaikka itse onkin maahanmuuttaja.


      • nihhhhhhhhhhh

        Belgiassa asuessasi olisit varmaan kaljuuntuneena ja suvaitsemattomana flaamijunttina äänestänyt sellaisen puolueen ehdokasta kuin Vlaams Belang. Se on vähän kuin paikallinen Perussuomalaiset.


      • Saitko sä Bicky äänestää Suomen presidentinvaaleissa, kun oot Belgian kansalainen?

        Olitko sä Bicky itse aikoinaan ehdokkaana Penetrators MC:n presidentin vaaleissa, vai valittiinko sut virkaan ihan vain pelkästään kerhon isojen kihojen päätöksellä?

        Onko sulla mitään tietoa siitä, että ketä Timppa oikein mahtaa äänestää?? Vai päättääkö Janica tollaiset isommat asiat heidän perheessä:)))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Saitko sä Bicky äänestää Suomen presidentinvaaleissa, kun oot Belgian kansalainen?

        Olitko sä Bicky itse aikoinaan ehdokkaana Penetrators MC:n presidentin vaaleissa, vai valittiinko sut virkaan ihan vain pelkästään kerhon isojen kihojen päätöksellä?

        Onko sulla mitään tietoa siitä, että ketä Timppa oikein mahtaa äänestää?? Vai päättääkö Janica tollaiset isommat asiat heidän perheessä:)))))))))))))))))))))))))))))

        Mulla on kaksoiskansalaisuus joten mulla on toki äänioikeus siinä missä muillakin.

        Meillä ei varsinaisesti pidetty mitään vaaleja, vaan mut valittiin tähän virkaan lähinnä mun ansioiden perusteella. Mulla oli hyvin kontakteja sinne tänne, ja osallistuin kerhon edellisen presidentin Jean-Ericin hengen pelastamiseen vaikkakin hän sittemmin kuolikin keuhkokuumeen komplikaatioihin :(


      • nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

        Tunnetko muuten Bicky sellaista Belgiasta Suomeen muuttanutta poliitikkoa kuin Freddy Van Wonterghem? Hän on ainakin ollut Kotkan kaupunginvaltuutettu ja jäsen Perussuomalaisissa. Hän myös edustaa varsin maahanmuuttokriittistä kantaa, vaikka itse onkin maahanmuuttaja.

        Luulisi Bickyn ainakin jollain tavalla miehen tuntevan, jos on käynyt vaikka Kotkassa tapaamassa siellä paikallisen Penetrators MC:n jäseniä:))))))))))))))))))))))))


      • maastaveto
        bicky_royal kirjoitti:

        Mulla on kaksoiskansalaisuus joten mulla on toki äänioikeus siinä missä muillakin.

        Meillä ei varsinaisesti pidetty mitään vaaleja, vaan mut valittiin tähän virkaan lähinnä mun ansioiden perusteella. Mulla oli hyvin kontakteja sinne tänne, ja osallistuin kerhon edellisen presidentin Jean-Ericin hengen pelastamiseen vaikkakin hän sittemmin kuolikin keuhkokuumeen komplikaatioihin :(

        Olikos penisreeni tuloksilla mitään osaa siihen kuka valitaan kerhon pressaksi?


      • maastaveto kirjoitti:

        Olikos penisreeni tuloksilla mitään osaa siihen kuka valitaan kerhon pressaksi?

        Ei sillä ole niin suurta merkitystä, se on enemmänkin muutamien kerholaisten vapaa-ajan harrastus. Kuten Bicky ylempänä kertoikin, niin hän oli siinä tilanteessa paras vaihtoehto Suomen Chapterin johtajaksi ihan osaamisensa, suhteidensa ja ansioituneisuutensa perusteella.


      • janica__näätä
        black.jake kirjoitti:

        Ei sillä ole niin suurta merkitystä, se on enemmänkin muutamien kerholaisten vapaa-ajan harrastus. Kuten Bicky ylempänä kertoikin, niin hän oli siinä tilanteessa paras vaihtoehto Suomen Chapterin johtajaksi ihan osaamisensa, suhteidensa ja ansioituneisuutensa perusteella.

        Peris, miten tuo umpibelgi-hahmosi jake muka puhuu virheetöntä äidinkielentasoista suomea?:))))))))))))))))


    • Mun ääni meni Niinistölle. Sinänsä kannatan Keskustaa, mutta Vanhasen jutut ei oikein vakuuta.

      Niinistö on kuitenkin istuvana presidenttinä hyväksynyt ja allekirjoittanut monia hallituksen hyviä esityksiä kuten esimerkiksi työttömien aktiivimallin, autojen romutuspalkkion jne...

    • Totuus-

      Peris äänesti väyrystä

    • Joo Väyryselle meni mun ääni. Pohdin pitkään Huhtasaaren ja Väyrysen välillä, mutta päädyin lopulta Väyryseen ihan tilastollisista syistä, vaikka Huhtasaaren teemat ja mielipiteet ovat ihan himpun verran paremmat kuin Väyrysen.

      Nimittäin jos toinen kierros tulee, niin gallupien perusteella sinne kärkkyy vahvimmin Haavisto ja Väyrynen joiden kannatuslukemat ovat hyvin lähellä toisiaan. Ja neljäntenä oleva Huhtasaari ei hyvistä teemoistaan huolimatta ole kovin vahvoilla toiselle kierrokselle. Ja mä haluan osaltani olla vaikuttamassa että toiselle kierrokselle ei missään nimessä pääse Haavisto.

      Eikä siinä mitään. Väyrysen teemat ovat varsin hyviä, hänellä on hyvä koulutus ja kokemus politiikan suhteen ja kaikissa tekemissäni vaalikoneissa Paavo on ollut heti toiseksi paras ehdokas Huhtasaaren jälkeen.

      • Niin ja olen sen verran pettynyt Keskustan nykypolitiikkaan, että jos ja kun Keskustan kunniapuheenjohtaja Väyrynen voittaa Keskustan varsinaisen ehdokkaan Vanhasen, se syö koko puolueen uskottavuutta ja hyvä niin.


      • peris234 kirjoitti:

        Niin ja olen sen verran pettynyt Keskustan nykypolitiikkaan, että jos ja kun Keskustan kunniapuheenjohtaja Väyrynen voittaa Keskustan varsinaisen ehdokkaan Vanhasen, se syö koko puolueen uskottavuutta ja hyvä niin.

        En ole kyllä itsekään Keskustan nykypolitiikan kannalla, mutta päätin silti äänestää Vanhasta, kun hänellä oli hyviä mielipiteitä ja mielestäni hän olisi presidenttinä parempi, kun Niinistö tai kukaan muista ehdokkaista. Viime vaaleissa äänestin Paavo Lipposta, mutta nyt kun demareilla ei ollut oikein hyvää ehdokasta, niin päätin antaa ääneni Vanhaselle.


      • DarkFear kirjoitti:

        En ole kyllä itsekään Keskustan nykypolitiikan kannalla, mutta päätin silti äänestää Vanhasta, kun hänellä oli hyviä mielipiteitä ja mielestäni hän olisi presidenttinä parempi, kun Niinistö tai kukaan muista ehdokkaista. Viime vaaleissa äänestin Paavo Lipposta, mutta nyt kun demareilla ei ollut oikein hyvää ehdokasta, niin päätin antaa ääneni Vanhaselle.

        Kieltämättä Vanhasella on ihan hyviä mielipiteitä, kuten esimerkiksi NATO-kriittisyys ja huoli Afrikan väestönkasvusta yms.

        Oikeastaan Keskustan kaksi suurinta idioottia taitaa olla Juha Sipilä ja Anne Berner, ja he onnistuvat kahden hengen voimin leimaamaan koko puolueen sellaiseksi että ihmiset ajattelevat siitä vain negatiivista.


      • peris234 kirjoitti:

        Kieltämättä Vanhasella on ihan hyviä mielipiteitä, kuten esimerkiksi NATO-kriittisyys ja huoli Afrikan väestönkasvusta yms.

        Oikeastaan Keskustan kaksi suurinta idioottia taitaa olla Juha Sipilä ja Anne Berner, ja he onnistuvat kahden hengen voimin leimaamaan koko puolueen sellaiseksi että ihmiset ajattelevat siitä vain negatiivista.

        Niin Vanhanen sanoi myös yleisestä asevelvollisuudesta sen, ettei pakollista koko ikäluokan kattavaa asepalvelusta tarvita enää. Tästä tosin SUOMI-Make saattaisi hyvinkin olla eri mieltä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Lisäksi hän piti uhkina just Afrikan liian suurta väestönkasvua ja kannattaa myös sitä, että valtio panostaa myös maakuntiin, eikä vain pelkästään pk-seudun tukemiseen. Mutta varmasti just Sipilä on saanut pääministerikautensa aikana Keskustan suosiota hyvinkin laskuun ja Sipilä nyt on leimattu hyvinkin kokoomuslaiseksi, kuten myös Berner.


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin Vanhanen sanoi myös yleisestä asevelvollisuudesta sen, ettei pakollista koko ikäluokan kattavaa asepalvelusta tarvita enää. Tästä tosin SUOMI-Make saattaisi hyvinkin olla eri mieltä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Lisäksi hän piti uhkina just Afrikan liian suurta väestönkasvua ja kannattaa myös sitä, että valtio panostaa myös maakuntiin, eikä vain pelkästään pk-seudun tukemiseen. Mutta varmasti just Sipilä on saanut pääministerikautensa aikana Keskustan suosiota hyvinkin laskuun ja Sipilä nyt on leimattu hyvinkin kokoomuslaiseksi, kuten myös Berner.

        Tuo, että Vanhanen puoltaa koko ikäluokkaa koskevan asevelvollisuuden lakkauttamista kielii minusta siitä, että miehellä ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa sen NATO-kriittisyyden suhteen.

        Piemminkin luulen Vanhasen salla kannattavan natoa ja jattelee ettei natojäsenyyden toteuduttua kannata käyttää resursseja koko ikäluokan kouluttamiseksi reserviin.


    • blondi.ei.tykkää.susta

      Tuo että tykkään blondeista ja BLONDIT MUSTA vei pohjan kaikelta.

      Muuten olisin ollut hyvinkin kiinnostunut siitä ketä äänestit. Nimittäin satuilulla ei pitkälle pötkitä.

      • Niin no en nyt tiedä kuinka paljon musta tykätään ja ennen kaikkea missä mielessä, mutta valtaosa mun kamunaisista on blondeja.

        Ja Näädän Janicaa en laske kaverikseni vaikka toisinaan olen törmännytkin häneen esim. Myllyssä tai Ikeassa :))))))))


      • määkin.haluun
        peris234 kirjoitti:

        Niin no en nyt tiedä kuinka paljon musta tykätään ja ennen kaikkea missä mielessä, mutta valtaosa mun kamunaisista on blondeja.

        Ja Näädän Janicaa en laske kaverikseni vaikka toisinaan olen törmännytkin häneen esim. Myllyssä tai Ikeassa :))))))))

        Olet ainut hc-ätmi täällä jolla on hauskaa itsensä kanssa :) Lääkitys kohdallaan?


      • Totuus-
        määkin.haluun kirjoitti:

        Olet ainut hc-ätmi täällä jolla on hauskaa itsensä kanssa :) Lääkitys kohdallaan?

        Onhan periksellä myös äiti noiden mielikuvitusystävien lisäksi.


      • määkin.haluun kirjoitti:

        Olet ainut hc-ätmi täällä jolla on hauskaa itsensä kanssa :) Lääkitys kohdallaan?

        En nyt aivan ymmärrä mitä tarkoitat. Kyllä mä osaan pitää hauskaa myös yksin, mutta tässä viestiketjussa en ole yksin vaan tänne on tullut asiallisia vastauksia eri kirjoittajilta mikä on mukava juttu. Ja lääkitykseni on ihan kohdallaan, kohta onkin Lyrican aika, jippii :)


      • määkin.haluun kirjoitti:

        Olet ainut hc-ätmi täällä jolla on hauskaa itsensä kanssa :) Lääkitys kohdallaan?

        Eikä Peris ole mikään hc-ätmi, kun hänellä on sentään kaikkea mahdollista, jota palstan oikeilla ätmeillä ei ole ollenkaan. Kuten mm. oma firma, talo, Mersu ja useita kymmeniä tuhansia euroja säästötilillä.

        Onko sulla itselläsi minkä verran rahaa säästötilillä vai onko sulla edes sellaista??


      • Eki-setä
        peris234 kirjoitti:

        En nyt aivan ymmärrä mitä tarkoitat. Kyllä mä osaan pitää hauskaa myös yksin, mutta tässä viestiketjussa en ole yksin vaan tänne on tullut asiallisia vastauksia eri kirjoittajilta mikä on mukava juttu. Ja lääkitykseni on ihan kohdallaan, kohta onkin Lyrican aika, jippii :)

        Mites toi hahmotallisi jake, kuin suomalainen kirjoittelee täydellistä suomea :D


      • täälpuoljokke
        peris234 kirjoitti:

        Niin no en nyt tiedä kuinka paljon musta tykätään ja ennen kaikkea missä mielessä, mutta valtaosa mun kamunaisista on blondeja.

        Ja Näädän Janicaa en laske kaverikseni vaikka toisinaan olen törmännytkin häneen esim. Myllyssä tai Ikeassa :))))))))

        En tunne peristä tai hänen kavereitaan mutta ainakin fb:n perusteella kaikki hänen naispuoliset kaverit on enemmän tai vähemmän Janica Näätiä 😂😂😂 Oikeastaan koko trollihahmo avautuu ihan uudessa valossa kun tajuaa miten peris on sen kehittänyt


      • DarkFear kirjoitti:

        Eikä Peris ole mikään hc-ätmi, kun hänellä on sentään kaikkea mahdollista, jota palstan oikeilla ätmeillä ei ole ollenkaan. Kuten mm. oma firma, talo, Mersu ja useita kymmeniä tuhansia euroja säästötilillä.

        Onko sulla itselläsi minkä verran rahaa säästötilillä vai onko sulla edes sellaista??

        Hyvin sanottu, ja lisäksi ulkonäköni suhteen olen vähintään ylempää ktm-tasoa, joten en usko että olen läheskään palstan toivottomin tapaus.


      • täälpuoljokke kirjoitti:

        En tunne peristä tai hänen kavereitaan mutta ainakin fb:n perusteella kaikki hänen naispuoliset kaverit on enemmän tai vähemmän Janica Näätiä 😂😂😂 Oikeastaan koko trollihahmo avautuu ihan uudessa valossa kun tajuaa miten peris on sen kehittänyt

        En tykkää stalkkereista, mutta siinä ainakin tuli vahvistus että oikeessa elämässä mulla on kavereita. Ja ihan sattumaahan se on että suuri osa kamunaisista on vaaleita.

        Mutta jyrkkä ei sille, että Janica Näätä olisi muka joku mun luoma trolli. Varmasti joku muukin on joskus nähnyt hänet Turussa tai Raisiossa joko yksin tai perheineen.


      • Janican_gynekologi
        peris234 kirjoitti:

        En tykkää stalkkereista, mutta siinä ainakin tuli vahvistus että oikeessa elämässä mulla on kavereita. Ja ihan sattumaahan se on että suuri osa kamunaisista on vaaleita.

        Mutta jyrkkä ei sille, että Janica Näätä olisi muka joku mun luoma trolli. Varmasti joku muukin on joskus nähnyt hänet Turussa tai Raisiossa joko yksin tai perheineen.

        Entäs täydellistä suomea puhuva belgialainen black.jake? :))


      • pienoinen.vinkki
        peris234 kirjoitti:

        En tykkää stalkkereista, mutta siinä ainakin tuli vahvistus että oikeessa elämässä mulla on kavereita. Ja ihan sattumaahan se on että suuri osa kamunaisista on vaaleita.

        Mutta jyrkkä ei sille, että Janica Näätä olisi muka joku mun luoma trolli. Varmasti joku muukin on joskus nähnyt hänet Turussa tai Raisiossa joko yksin tai perheineen.

        Sinuna käyttäisin tuon energiasi (lääkehuurusi) naisen etsintään kuin höpöttelyyn tämmöisellä palstalla. Minä esim. kännissä kirjoittelen hulluna treffipalstoilla, vaikkakin yleensä huonoin tuloksin. Jospa unohtaisit satuilusi ja kokeilisit samaa sinäkin. Ehkä joku mt-ongelmainen tantta kiinnostuu ja pääsisit edes poikuudestasi eroon.


      • pienoinen.vinkki kirjoitti:

        Sinuna käyttäisin tuon energiasi (lääkehuurusi) naisen etsintään kuin höpöttelyyn tämmöisellä palstalla. Minä esim. kännissä kirjoittelen hulluna treffipalstoilla, vaikkakin yleensä huonoin tuloksin. Jospa unohtaisit satuilusi ja kokeilisit samaa sinäkin. Ehkä joku mt-ongelmainen tantta kiinnostuu ja pääsisit edes poikuudestasi eroon.

        Kyllä mä olen viimeisen parin viikon aikana kirjoitellut päivittäin vuonna 2001 syntyneen nuoren naisen kanssa johon tutustuin netissä. Hän on ehdottomasti muija-matskua, ulkonäöltään vähintään kasin tasoa, mutta hieman yllättävästi aivan kokematon miesasioissa ja aika pidättyväinen kun heitän flirttiä, mutta yleensä lopulta myöntää että voisi esimerkiksi kattella telkkaria mun sylissä tai nukkua vieressäni. Hänen kanssaan täytyy osata tasapainoilla jännämiehen ja herrasmiehen välillä. Ei pidä mennä liian suoraan asiaan, eikä toisaalta olla liian kamupoika.

        Hän on varsin itsekriittinen ulkonäkönsä suhteen ja kerran sanoi ettei varmaan koskaan löydä miestä. Tähän vastasin jotenkin että en aio toivottaa onnea etsintään, mutta kehuin hänen ulkonäköään ja kerroin että hänen kanssaan on ollut kiva jutella. Nyt tilanne on se, että kirjoittelemme pitkin päivää, illalla toivotamme hyvät yöt ja kun mä herään aamulla klo 7-8 aikoihin niin hän on laittanut viestiä klo 5-6 aikoihin jolloin hän on jo hereillä.

        Nyt täytyy vain muistella menneitä virheitä, ottaa niistä opikseen ja pitää tästä timantista kiinni.


      • pidätoi

        Okei, hyvä peris!


      • pidätoi kirjoitti:

        Okei, hyvä peris!

        Joo, periaatteista ei jousteta eli se on "The best or nothing", eli joko samalla viivalla oleva kumppani tai poikuus tallella hautaan.

        Eilen kyseinen tyttö kysyi mielipidettäni hänen Instagram-profiilista. Kehuin toki hänen ulkonäköään, mutta sanoin että kaiken maailman manga-kuvat yms. syövät huomion hänestä. Vastavuoroisesti kysyin hänen mielipidettä mun profiilista, jossa on tällä hetkellä vain 15 kuvaa. Hän kuvaili mua komeaksi ja tyylikkääksi, ja lisäsi että ei ole koskaan sanonut näin kenellekään pojalle/miehelle. Kuittasin asian itsevarmasti toteamalla suunnilleen näin että "hienoa että oot vihdoinkin törmännyt mieheen kenen kuvia voi kommentoida noin". Hän vastasi tähän, että lähinnä hihittelee sängyssään puhelin kädessään.


      • peris234 kirjoitti:

        En tykkää stalkkereista, mutta siinä ainakin tuli vahvistus että oikeessa elämässä mulla on kavereita. Ja ihan sattumaahan se on että suuri osa kamunaisista on vaaleita.

        Mutta jyrkkä ei sille, että Janica Näätä olisi muka joku mun luoma trolli. Varmasti joku muukin on joskus nähnyt hänet Turussa tai Raisiossa joko yksin tai perheineen.

        Joo oon nähnyt Näädän Janican mm. Varissuolla, Raision keskustan S-Marketissa ja miehensä Timpan kanssa Prismassa ostoksilla.


      • Kaljuvaankiilsi
        DarkFear kirjoitti:

        Joo oon nähnyt Näädän Janican mm. Varissuolla, Raision keskustan S-Marketissa ja miehensä Timpan kanssa Prismassa ostoksilla.

        Ja minä oon nähnyt sinut hiustenlähdöstä kärsivien neitsytsetien tukikerhossa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Joo oon nähnyt Näädän Janican mm. Varissuolla, Raision keskustan S-Marketissa ja miehensä Timpan kanssa Prismassa ostoksilla.

        No niin siinäs kuulitte että joku muukin on kohdannut Janican oikeessa elämässä!

        Heh, miksiköhän Janica on Varissuolla pyörinyt :)))) Ehkä Penetrators MC:n kerhotiloilla on ollut bileet :)))))))))))))))


      • Tyydass

        Kalju kyllä liikkuu mutta eipä sieltä taaskaan mitään järkevää tule.
        Otat ja painat nyt sen karvattoman pääsi tyynyyn ja alat näkemään unia tuuheasta tukasta.


      • Ihanrauhassavaan

        Ei kannata kauheasti hermostua. Käy pian niin että sekin viimeinen sasikranssi tippuu pois :(


      • Ihanrauhassavaan kirjoitti:

        Ei kannata kauheasti hermostua. Käy pian niin että sekin viimeinen sasikranssi tippuu pois :(

        Menikö sulla viime eduskuntavaaleissa se ääni sinne persuille, kun niitähän te kaiki kaljuuntuneet militaristipaskajuntit aina just äänestättekin perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Olisko jo aika nousta sieltä talvisodan juoksuhaudoista tänne 2020-luvun Eurooppaan saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Janican_kampaaja
        peris234 kirjoitti:

        No niin siinäs kuulitte että joku muukin on kohdannut Janican oikeessa elämässä!

        Heh, miksiköhän Janica on Varissuolla pyörinyt :)))) Ehkä Penetrators MC:n kerhotiloilla on ollut bileet :)))))))))))))))

        Kumma ettei peris taaskaan vastaa black.jaken kielitaitoa koskevaan kysymykseen:))))))))))

        Janica Näätä-nimistä henkilöä ei ole Suomen henkilötietorjestelmässä, mikä ei ole ihme, koska se on yksi monista periksen trollihahmoista:)))


    • sentään.joku.elämä

      voi jesus että mulla menee hyvin kun lukee tämän ketjun peristä.. tämä saa ihan uutta uskoa ätmin elämään

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2465
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1599
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1515
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1363
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1219
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      944
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      312
      916
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      835
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      76
      830
    Aihe