Mie en oo päivääkään päässyt tekemään kunnon töitä. Eikä minulla ole kunnon ystäviäkään. Tällainen elämä on tosi kurjaa; olla siis täysin syrjäytynyt todellisesta elämästä.
No millaista miun elämä sit on?
No kun mie perin vanhemmilta muutamien miljoonien perinnön ja minä sitä yritän kuluttaa sitten aika epätoivoisesti, mutta kun se omaisuus vaan lisääntyy, kun mie palkkasin sijoitusexpertin hoitelemaan miun miljonia ..
Miul on kyllä tosi syrjäytynyt olo .. eikö minnuu kukaan auta?
Mie oon kyllä ihan syrjäytynyt yhteiskunnasta
yksisyrjäytynyt
1
710
Vastaukset
- Mattikimi
Minkälaista apua kaipaat? Voin kyllä auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152