ei tarvi sietää

kalottikoulureissu

Kumma, kun nuita juoppoja ja häiriköitä hyysätään ja annetaan niiden kulkea vapaana huume tai lääkenarkkareita. Tekivät ne mitä vain, niin ne aina puoltavat tekemisiä ja yksi häiritsi koko rivitaloa pienellä paikkakunnalla ja pukkasi vanhuksen melkein hellankulmaan ja muutakin tehnyt. Ollut siis väkivaltainen ja haukkunut ohikulkevia ihmisiä ikkunasta ja kirjoitellut haukkumakirjeitä ihmisille ja sotkenut marjat, hakannut myös seinään, että taulut heilunu..sielläon saanut tuota hullua pelätä. Vein marjoja yhteen paikkaan ja tämä häirikkö oli siellä muka työssä, niin sanoin henkilökunnalle, että kattokaa, että tuo ei sotke marjoja, niin mulla hiljeni marjojen osto siihen paikkaan. Sielläkin juoppoja työssä. Totuuden saa sanoa. Mie olen ennen töihin lähtöä juossut lenkin Rovaniemellä ja Oulussa ja myös Ylitorniolla ja vielä pyöräilin töihin ainakin Oulussa. Liika on liikaa..mutta olen ollut kohteena kuitenkin ja vierestä vahannut kun toiste ovat humalassa tehneet vaikka mitä. Mulla oli kauhea ihotauti. sitten kuitenkin mie ole muka tehnyt..se mullistelu, jota ne jatkavat, kun omassa päässä välähtää jotakin omituista ja vielä pitävät sen oikeana, kun jokaisella ihmisellä on oma elämä ja omat ajatukset. Pitää mennä itte hoitoon, kun kuvittelee tai halveeraa omalla käytöksellään toisten elämää. Jokaisella on oma elämä ja omat tekemiset. Kun on ollut maailmalla, niin on pitänyt päättää itse omista tekemisistä ja juoksin yhteislenkkejä Roissa, Oulussa ja Kemissä. Roissa pyydettiin kahville useasti, mutta en mennyt, kun en maksanut osallistumisestani. Nämä samassa liitossa olevat ovat kuin päivähoidossa, kun porukalla maksetaan palkat ja kukaan ei häiritse tai huuda selän takana. Miksi on työttömänä, kun ei ole tuollainen porukka suojaamassa. Menin vain soittamaan liittoon ja liittolaiset muka tietävinään ja jäin yksin istumaan pikkujoulussa..oho..selkään puukottajat..ja viiina virtasi..olen ollut kyllä lähtöviivalla monesti ja voittanutkin kilpailuissa...kelle se kuntouttavatyö kuuluu..itte juovat ja perinnän kautta lähetetään laskut muka uudelleen maksettavaksi, kun rapulassa varmaan ollaan..kehitys ei kehitys. Ei voi paikallaan jauhaa ja olla pakkoajatuksia.
Vieläkin olen saamassa vakuutusoikeudesta, kun siellä on äärä lauselma..kun olen muka itse lähtenyt pois työstä, ,kun sellainen haukkuminen oli liittoon soitamisen takia ja turva pitäisi olla niissä ja maksankin maksuni Helsinkiin. Siis se pikkujoulu.? Täällä saa olla raittiina ja pitää kristilliset arvot. Se on YK:n ihmisoikeuksien julistuksessa yksilön vapaudesta.

Nim. Aamulenkit ennen töihin menoa

0

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
        Maailman menoa
        54
        2071
      2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
        Ikävä
        90
        1415
      3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
        Ikävä
        62
        1265
      4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
        Ikävä
        67
        1201
      5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
        Ikävä
        114
        1101
      6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
        Ikävä
        67
        926
      7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
        Ikävä
        72
        899
      8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
        Ikävä
        65
        864
      9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
        Tv-sarjat
        8
        811
      10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
        Ikävä
        72
        789
      Aihe