Latosaari lopettaa

mietintäänvaan

Pakko sanoa että en jää kaipaamaan. Nyt viimeinkin olis Lapualla upea paikka leirintäalueelle...

8

8237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahankiilto

Kyllä ne myy kaikki arvokkaat rantatontit jollekkin kiinteistökeinottelijalle kuten kävi edellisen paikankin kanssa.

• Viltu

Tarkoitukseni olisi jatkaa toimintaa, jos saa sopimuksen kohtuullisen. Uudestaan elvytetään nuorten tanssipaikkana 80-luvun tyyliin...disco popolo jne. Toki päiväksi perjantai...esiintyjinä popedaa, jukkapoikaa jne ja lauantaina aikuisempaan makuun kuten vicky rosti, freredik, sillanpää jne. Vanha puoli auki ja ravinteli uudelta puolelta ja la toisinpäin. Urheiluseura talkoisiin ja heille korvausta. Pääjärkkäriksi Timpan tyylinen.

• Lavi76

Heh heh ,vitsi hitsi ! juu ja sitten muita artistiehdotuksia ,,Sillanpäätä emme kaipaa ,,rikoksesta tuomittu huumehemmo ja on muuten keikkatauolla....frederik ja virve rupeavat olemaan jo kans silotellu keikkansa....nuorille menit sitten kauppaamaan popedaa ,,,no eikös sekin pian ala olemaan ehtoo puolella ja tuskin nuoret tietää bändistä yhtikäs mitään eikä taida vetää nuorisoa paikalle....

• j3n3n
        Lavi76 kirjoitti:

Heh heh ,vitsi hitsi ! juu ja sitten muita artistiehdotuksia ,,Sillanpäätä emme kaipaa ,,rikoksesta tuomittu huumehemmo ja on muuten keikkatauolla....frederik ja virve rupeavat olemaan jo kans silotellu keikkansa....nuorille menit sitten kauppaamaan popedaa ,,,no eikös sekin pian ala olemaan ehtoo puolella ja tuskin nuoret tietää bändistä yhtikäs mitään eikä taida vetää nuorisoa paikalle....

Kaikki artistit käyttää huumeita, Sillanpää vain sattui jäämään kiinni ;)

• jusuff

vois olla vähän vanhempaa musiikkia finnhitsejä ym.
      Me halutaan olla keenereitä ym.

• parempiakionkierretty

Joutaaki jo lopettaa koko Latosaari. Haiseva ja aikansa elänyt ja nähty paikka !!!!!!Samat tanssijat viikosta ja vuodesta toiseen......Sekä samat kiertävät artistit!?!?!?!?

• Kalle.Isogylli

Jään kaipaamaan Latosaarta niin monta naista olen sieltä jatkoille kotiini vienyt.
      Ihaniä rakkaudentäyteisiä öitä olen Latosaaren ansiosta saanut viettää.

• punaasetpairatymym

Isämatti ostaa sen kuulemma seurakunnalle uudeksi päivähoitopaikaksi eläkelääsille!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5145
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3678
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1524
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1411
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1302
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1208
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1127
    Aihe