Hei sinä mies, muistoissani.
Luulen että näin sut tai kaksoisolentosi syksyllä.
Opiskelit silloin joskus ehkä biologiaa, asuit itä-helsingin suunnalla, ajoin joku vuosi sitten sen talonkin ohi, mutten osaa nimetä kyllä katua enään.
Tapasimme sinun luona, yksiössä, ehkä opiskelijakämpässä. Sinulla oli vaaleat hiukan pidemmät hiukset ja taisin mainita että olisit ollut upea piirustelun kohde. Opiskelit ja jostain syystä yhdistän sinuun meribiologian. Minun olisi pitänyt olla katsomassa jotain elämä lapselle konserttia. Minulla oli blontatut hiukset, olin n.20v.
Olisi kiva kuulla jotain ja tietysti, satuitko oikeasti samaan junaan syksyllä, se fiilis oli tosi voimakas, että se olisit ollut sinä.
Minua et olisi voinut mitenkään tunnistaa.
En voi laittaa sitä tyypillistä nimimerkkiänikään tähän, tunnistettavuus.
Sen verran, etten asunut lähelläkään helsinkiä ja sitten paljon myöhemmin kun asuin en muistanut sinua, en edes kun päivittäin samalla alueella liikuin.
N.2004-2006 hki opiskelija mies
Tyttö-mustalla-autolla
1
213
Vastaukset
- justusxd
hikinen opiskelija mies ahahahahahhahahahhhahhaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837