Aasialainen hygieniapassi...???

Vuoriston-Aasialainen

"Tamperelaisen ravintolan ruoasta lähti liikkeelle noroviruskierre – lähes 40 sairastui
Julkaistu: 26.1. 13:35

Kaikki sairastuneet ovat toipuneet taudistaan.
Tampereen alueella toimivan aasialaisen ravintolan sushista lähti viime viikolla kaikkiaan nelisenkymmentä norovirustartuntaa. Tartuntojen lähteenä oli todennäköisesti ravintolan työntekijä, joka oli sairastunut kesken työpäivän viime tiistaina ja lähtenyt pois työstä. Myös työntekijän näytteestä löytyi norovirus.

Tartunnan lähteeksi epäillään sushia, koska kaikki syömisistään kertoneet noropotilaat kertoivat ottaneensa sitä. Tartunnan sai työntekijän lisäksi 34 ravintolan asiakasta ja viisi muuta henkilöä.

Kaikki sairastuneet ovat toipuneet taudistaan."Eli turha taas on poikasten öyhöttää kysykää minulta minä tiedän kaiken ;))

8

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sushifreak

Auttaisi jos saisi tietää mikä ravintola oli kyseessä. Kuitenkin tulee käytyä viikoittain syömässä...

• SuSuSuS

Miä taas syön jokapäivä.

• melkoisetmarkkinat

Oleellinen tieto jäi uutisesta. Mikä ravinteli? Itselläkin pakki sekaisin taannoin!

• Entiedäsitten

Jossakin se mainittiin olleen japanilaainen ravinttola Hämeenpuistossa,jota kovasti
      kehuttiin ennen joulua.

• MakeSaka

Onko se ravintola Lihua, Hämeeenpuisto 44?

• Vuoren.Original.Järki

Inha nikinnulkuttaja "Vuoriston-Aasialainen" yrittää esiintyä minuna, mutta työ on turhaa. Minä en viitsi copypastata Keskisuomalaisen uutista sellaisenaan, kun osaan kirjoittaa ihan itsekin.

Siitä ainoasta lauseesta (sulkumerkkien sisällä) , minkä nikinnulkuttaja väänsi itse, puuttuu sitten välimerkit.

Onhan se mukavaa, että minua pidetään esikuvana, mutta pyytäisin kaikilta matkijoiltani harkintaa. On niin kovin noloa selittää teidän loputtomia töppäilyjänne täällä.

• Oohiljaa

Opettele kirjoittamaan. Rekisteröi nikkisi. Mariset asiattomia. Lue säännöt ja opi.

• Leviämisherkkä

Juu, mutta se pitäisi vaatia myös asiakkailta, kun itse tai jokin kotona on vatsataudissa, niin nuo norot leviää helposti vaikka ottimen kautta...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe