"Tamperelaisen ravintolan ruoasta lähti liikkeelle noroviruskierre – lähes 40 sairastui
Julkaistu: 26.1. 13:35
Kaikki sairastuneet ovat toipuneet taudistaan.
Tampereen alueella toimivan aasialaisen ravintolan sushista lähti viime viikolla kaikkiaan nelisenkymmentä norovirustartuntaa. Tartuntojen lähteenä oli todennäköisesti ravintolan työntekijä, joka oli sairastunut kesken työpäivän viime tiistaina ja lähtenyt pois työstä. Myös työntekijän näytteestä löytyi norovirus.
Tartunnan lähteeksi epäillään sushia, koska kaikki syömisistään kertoneet noropotilaat kertoivat ottaneensa sitä. Tartunnan sai työntekijän lisäksi 34 ravintolan asiakasta ja viisi muuta henkilöä.
Kaikki sairastuneet ovat toipuneet taudistaan."Eli turha taas on poikasten öyhöttää kysykää minulta minä tiedän kaiken ;))
Aasialainen hygieniapassi...???
8
219
Vastaukset
- Sushifreak
Auttaisi jos saisi tietää mikä ravintola oli kyseessä. Kuitenkin tulee käytyä viikoittain syömässä...
- SuSuSuS
Miä taas syön jokapäivä.
- melkoisetmarkkinat
Oleellinen tieto jäi uutisesta. Mikä ravinteli? Itselläkin pakki sekaisin taannoin!
- Entiedäsitten
Jossakin se mainittiin olleen japanilaainen ravinttola Hämeenpuistossa,jota kovasti
kehuttiin ennen joulua.- MakeSaka
Onko se ravintola Lihua, Hämeeenpuisto 44?
- Vuoren.Original.Järki
Inha nikinnulkuttaja "Vuoriston-Aasialainen" yrittää esiintyä minuna, mutta työ on turhaa. Minä en viitsi copypastata Keskisuomalaisen uutista sellaisenaan, kun osaan kirjoittaa ihan itsekin.
Siitä ainoasta lauseesta (sulkumerkkien sisällä) , minkä nikinnulkuttaja väänsi itse, puuttuu sitten välimerkit.
Onhan se mukavaa, että minua pidetään esikuvana, mutta pyytäisin kaikilta matkijoiltani harkintaa. On niin kovin noloa selittää teidän loputtomia töppäilyjänne täällä.- Oohiljaa
Opettele kirjoittamaan. Rekisteröi nikkisi. Mariset asiattomia. Lue säännöt ja opi.
- Leviämisherkkä
Juu, mutta se pitäisi vaatia myös asiakkailta, kun itse tai jokin kotona on vatsataudissa, niin nuo norot leviää helposti vaikka ottimen kautta...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872