OP PASKASPASNKKI

s-pankkiinmuuttava

OSUUSPANKKI on kaikein pöljin, kallein ja epärehellisin pankki mitä maan päällä on. Läheisenoi kuoli ja kun menin pankkiin, niin piti maksaa 30e siitä että tämäm tilinkäyttäjäjä kuoli, eikä siten tuota enää pankille. Siihen hintaan ei saanut edes tiliotetta. Kun olen kuolleen asioita vuosia hoitanut, koitui minulle myös jälkeiset asiat hoidettaviksi. Osuuspankin nkanssa oli kaikkien asioitten hoitaminen vaikeaa ja on edelleen.
-PANKKIIN EI SAA YHTEYTTÄ
- KUN JÄTTÄÄ SOITTOPYYNNÖN JA LUVATAAN SAMANA PÄIVÄNÄ SOITTAA, niin soitetaan vasta 2 viikon kuluttua, jolloin asia on jo mennyt myttyyn.
- JOKAINEN VIRKAILIJA ERI KONTTOREISSA KERTOI SAMASTA ASIASTA AIVAN ERITAVALLA.
-6 kertaa olen ajanut 46km matkan, eikä asiat vieläkään ole hoituneet, vaikka kerta toisen jälkeen olen tuonut pyydetyt asiakirjat.
-nyt tänään kun muita asikirjoja ei ollut enää tuoda, niin sanottiin pankissa, että no nyt täytyy sitten pankin asiantuntijan tarkastaa onko MAISTRAATIN ANTAMAT OSAKKAIDEN SYNTYMÄAJAT OIKEAT(leimalla varustettu paperi), onko valtakirjat oikeat, jotka henkilökohtaisesti osakkaat ovat toimittaneet Osuuspankkiin ja onko perunkirja oikea. KUINKA OSUUSPANKIN HÖNÖ VOI TIETÄÄ VAINAJAN OMAISUUDEN JA TARKASTAA ONKO SE OIKEIN, KUN OLENHAN MINÄKIN LAKIALUKENUT. Omaisethan parhaiten tietää mitä vainajalla on ollut.
KYSYIN , paljonko OP: tarkastelu maksaa. Minulta heti tiedusteltiin oliko ja paljonko vasinajalla on tilillä rahaa, niin sitten sanotaan hinta. Kuolleen tililtä OP veloittaa tilinhoitomaksua 20e/kk. ONNEKSI NUO KONTTORIT PITÄJISTÄ LOPETETAAN JA hartaasti toivon, että asiakkaat Osuuspankista SIIRTYY SUOMEN PARHAASEEN pankkiin . S-PANKKIIN. S-pankki on paras pankki. Jos sinne säästät vaikka 50 e, ei sinulta tivata, että mistä sait tämän rahan, kuten OP ja NORDEAKIN vaatii tiedon rahan alkuperästä, vaikka se on pieni määrä.
Kaikki S-pankkiin
S-pankkiin. S-pankkiin , S-pankkiin. Spankkiin . PARAS PANKKI SUOMESSA, eikä maksa paljoa.

4

1135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nordeaali

Onko se pankin syy jos sinä olet hölömö?

• Bror-Erik1974odin-1Ac

Samaa olin itsekin kysymässä avauksen luettuani.

• PaskaPulju

Osuuspankki pettää aina! OP=Oikein paska.

• Panotjaotot

Kyllä... yrittäjänä asioin useammassa pankissa. 30 vuoden asiakkuuden jälkeen minulta tivataan OP.ssä, mistä olen saanut tallettamani 2000,- euroa: D. Yritykseni vuosittainen liikevaihto on yli 2 milj. Ja tämän lisäksi, kun nostin henkilökohtaiselta tililtä 4000,- euroa, kysyttiin mihin sen käytän ?
      Ja sitten ollaan naama vinossa kun vastasin, että naisiin ja alkoholiin:D

Olen siirtämässä pikkuhiljaa kaikkea rahaliikennettäni pois OP.stä. En voi suositella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6707
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1047
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe