Suomi romahtamassa

katsokaaoikeanro

Jos nykypolitiikka jatkuu, esim. kokoomus ja vihreät ovat pitkälle samalla linjalla, mitä olen huomannut. Molemmat rajatonta matutusta hyväksymässä, sukupuolineutraalia ajatusmaailmaa jakamassa sekä eutanasiaa kannattamassa. https://www.is.fi/presidentinvaalit2018/art-2000005471437.html

Ei saa enää toistua se, että Haavisto ja Niinistö olisivat toisella kierroksella. Sen takia jokaisen pitäisi nyt käydä äänestämässä joko Paavoa tai Lauraa. Enää kannata hukuttaa Suomea alemmas. Kosta täällä on vainoyhteiskunta täydessä juoksussa, kun tiedustelulainkin vielä saavat nopeutettuna aikaiseksi. Sitähän tiedustelulain nopeutusta Vanhanen ajaa. Väyrynen jyrkästi vastustaa eikä halua isoveli valvoo -yhteiskuntaa tänne.

9

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rasisti

• niilo8v

Tuo on laissa kiellettyä vihapuhetta.

• niilo8v kirjoitti:

Tuo on laissa kiellettyä vihapuhetta.

Laitappa tähän se lain kohta, johon tuo perustuu.

• kuka.uskaltaa.järjestää

Suomessa tarvittaisiin kansanäänestys.

Äänestettäisiin siitä saako se äänekäs rasistisakki enää maassa asua vai pitäisikö heidät kaikki koota vaikkapa Ahvenanmaalle ja estää pääsy valtaväestön pariin.

Pidän myös outona sitä että tämä vähemmistö valittaa kaikesta mutta ei silti poistu maasta jossa ei selvästi halua asia. Raja ulos on vielä auki.

• rhgjarjjh

Suomi on kaikkine rajopituksineen ja lakeineen äärimmäisen huono maa houkkuttelemaan sijoittajia ja ammatti-ihmisiä.

Korruptioeliitti onnistuu houkuttelemaan Suomeen vaan ISIS teroja veronmaksajien eläteiksi.

• lkllllll

Joo, kovaa älämölöä vähemmistö pitää, mutta ei silti lähde maasta. Taitaa pelottaa liikaa!

• olisivat.matuja.itse

Johtuu siitä ettei mikään maa halua tuollaisia MATUja omaksi vaivakseen.

:D

Esimerkiksi Australialla, jota pidetään valkoisen miehen paratiisina tuossa joukossa usein, on maahantuloon kattavat vaateet. Sinne ei ihan noin vain mennä asumaan edes Suomesta. Turistiksi toki pääsee.

• Kansan_äänillä
      • SanoEiKekkoselle

Tarpeeron ehdotus.

Sen sijaan jotain lohkoketju-juttua kannattaisi oikeasti harkita.

Silloin voitaisiin olla varmoja ettei Moskovasta muuteta Maan vaalitulosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe