Suomi romahtamassa

katsokaaoikeanro

Jos nykypolitiikka jatkuu, esim. kokoomus ja vihreät ovat pitkälle samalla linjalla, mitä olen huomannut. Molemmat rajatonta matutusta hyväksymässä, sukupuolineutraalia ajatusmaailmaa jakamassa sekä eutanasiaa kannattamassa. https://www.is.fi/presidentinvaalit2018/art-2000005471437.html

Ei saa enää toistua se, että Haavisto ja Niinistö olisivat toisella kierroksella. Sen takia jokaisen pitäisi nyt käydä äänestämässä joko Paavoa tai Lauraa. Enää kannata hukuttaa Suomea alemmas. Kosta täällä on vainoyhteiskunta täydessä juoksussa, kun tiedustelulainkin vielä saavat nopeutettuna aikaiseksi. Sitähän tiedustelulain nopeutusta Vanhanen ajaa. Väyrynen jyrkästi vastustaa eikä halua isoveli valvoo -yhteiskuntaa tänne.

9

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rasisti

      • niilo8v

        Tuo on laissa kiellettyä vihapuhetta.


      • niilo8v kirjoitti:

        Tuo on laissa kiellettyä vihapuhetta.

        Laitappa tähän se lain kohta, johon tuo perustuu.


    • kuka.uskaltaa.järjestää

      Suomessa tarvittaisiin kansanäänestys.

      Äänestettäisiin siitä saako se äänekäs rasistisakki enää maassa asua vai pitäisikö heidät kaikki koota vaikkapa Ahvenanmaalle ja estää pääsy valtaväestön pariin.

      Pidän myös outona sitä että tämä vähemmistö valittaa kaikesta mutta ei silti poistu maasta jossa ei selvästi halua asia. Raja ulos on vielä auki.

    • rhgjarjjh

      Suomi on kaikkine rajopituksineen ja lakeineen äärimmäisen huono maa houkkuttelemaan sijoittajia ja ammatti-ihmisiä.

      Korruptioeliitti onnistuu houkuttelemaan Suomeen vaan ISIS teroja veronmaksajien eläteiksi.

    • lkllllll

      Joo, kovaa älämölöä vähemmistö pitää, mutta ei silti lähde maasta. Taitaa pelottaa liikaa!

      • olisivat.matuja.itse

        Johtuu siitä ettei mikään maa halua tuollaisia MATUja omaksi vaivakseen.

        :D

        Esimerkiksi Australialla, jota pidetään valkoisen miehen paratiisina tuossa joukossa usein, on maahantuloon kattavat vaateet. Sinne ei ihan noin vain mennä asumaan edes Suomesta. Turistiksi toki pääsee.


    • Kansan_äänillä
      • SanoEiKekkoselle

        Tarpeeron ehdotus.

        Sen sijaan jotain lohkoketju-juttua kannattaisi oikeasti harkita.

        Silloin voitaisiin olla varmoja ettei Moskovasta muuteta Maan vaalitulosta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe