Millainen sänky on ätmillä....???

ÄtmiKysyy

Ätmillä ei ole erillistä makuuhuonetta, vaan ätmin sänky on huoneessa, jossa ätmi tekee muutkin harrastus hommat ja viettää aikaa netissä.
Ätmin sänky on yleensä kapeaa mallia 80 cm leveä, johon ei nainen mahdu vierelle nukkumaan.
Ätmille tulisikin hätä, jos äkkiä ilmaantuisi nainen, joka haluaisi viettää yönsä ätmin kanssa.
Miten ätmi voisi majoittaa naisen samaan sänkyyn, johon vain ätmi yksin mahtuu nukkumaan.
Päällekäin nukkumisesta ei oikein tule mitään ja vierekkän ei mahdu, kun toinen tipahtaa aina lattialle.
Ätmi ei ole hankkinut leveämpää sänkyä, koska ätmi olettaa, ettei kukaan nuku ätmin kansa samassa sängyssä ja leveämpi sänky veisi tilaa ätmin harrastuksllta.

Onko ratkaisu ongelmaan kaksi osainen sänky, joka voidaan taittaa kasaan ja kääntää tarpeen tullen, jolloin siihen sopii nainen ätmin lisäksi.

16

364

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanoisin.että

”Miten ätmi voisi majoittaa naisen samaan sänkyyn, johon vain ätmi yksin mahtuu nukkumaan.”

Sänkyä suurempi ongelma on samassa huoneessa nukkuva ätmin äiti.

• ÄtmiKysyy

Niin tai ätmin veli, joka on myös ätmi eli kaksi ätmiä samassa talossa.
        Mutta hei, mullahan onkin vuodesohva, kahden istuttava, kai siihen mahtuu nainen viereen nukkumaan, mutta perhanan kova alusta nukkua se vuodesohva on.

• Itse asuin alle 30 neliön vuokra-asunnossa aika pitkään vaikka 4000-5000e pamahti tilille kuukaudessa.

Patja lattialla.. :D Siihen hellästi asettelin naaraan.

• Buhahaha

Kuinka monta kertaa sinulle on tullut tarve siihen toiseen sänkyyn?

• Nicitönnä

No ätmi nukkuu toisessa päässä sänkyä ja nainen toisessa. Eihän tässä sängyn pituudesta mitään mainittu ja ätmithän ovat kaiketi kääpiöitä lähes jokainen. Sori oli pakko, ruma vitsi....mutta vitsi kumminkin.

Eihän ätmin sängyssä naisia näy. Niinhän ne aina sanoo.

• Buhahaha

Ei näykään, siksi minä ihmettelenkin, että onko aloittaja niin ätmi kun mitä väittää olevansa jos tämä on hänelle todellinen ongelma...

• Nicitönnä

Luulen että hän on ns. wannabe ätmi. Eli feikki, joka leikkii ajatuksella.

• ÄtmiKysyy

Vittu mä mikään wannabe Ätmi feikki oo, vaan tosielämästä tässä puhutaan...
        Toi on hyvä idea, et nukutaan pitkittäin. Ätmin jalat ja varpaat on paljon komeammat, kuin jännämiehellä tai komealla miehellä, et repikää siitä jännämiehet ja komeat.
        Mut mun sänky on vaan 175cm pitkä tai siinä on 180 cm joustinpatja, et piti repiä sängyn toinen pääty irti, et sai joustinpatjan laitettua.
        Siinä oli 30 vuotta vanha superloonipatka, josta oli päällinen repeytynyt sivusta halki,et piti vaihtaa uus patja.
        Ätmi ei usein uusia patjoja vaihda, kun ei oo naista, joka vaatii vaihtamaan uutta aina muutaman vuoden välein, et ätmi on säästänyt siinäkin ainaski 500€.

• Nicitönnä
        ÄtmiKysyy kirjoitti:

Vittu mä mikään wannabe Ätmi feikki oo, vaan tosielämästä tässä puhutaan...
        Toi on hyvä idea, et nukutaan pitkittäin. Ätmin jalat ja varpaat on paljon komeammat, kuin jännämiehellä tai komealla miehellä, et repikää siitä jännämiehet ja komeat.
        Mut mun sänky on vaan 175cm pitkä tai siinä on 180 cm joustinpatja, et piti repiä sängyn toinen pääty irti, et sai joustinpatjan laitettua.
        Siinä oli 30 vuotta vanha superloonipatka, josta oli päällinen repeytynyt sivusta halki,et piti vaihtaa uus patja.
        Ätmi ei usein uusia patjoja vaihda, kun ei oo naista, joka vaatii vaihtamaan uutta aina muutaman vuoden välein, et ätmi on säästänyt siinäkin ainaski 500€.

Ei kai niissä jaloissa asu jalkasieni? On meinaa lyylillä olemista, jos virheet kynnet hipoo yöllä nenää ja aamulla on otsassa tatti. :D

Elä sitte oo feikki, mutta melkein kumminkin. ;)

• crux

Kotimaisesta puusta tehty parisänky. Hyvä paikka herkkiin keskusteluihin ja rakasteluun. Mutta Tauski ja Heikki Lampela yms. ovat niin kiinnostavia että tällainen yksinäisen miehen paikka jääköön jatkossakin yksinäiseksi. Suomalaisten naisten miesmaku on mikä on.

• Tyydass

Taunolla sitä kun onkin vähintään 240cm leveä sänky missä hän hienosti mahtuu siementämään. Tauno on viimeksi pikkupoikana joutunut yksin yön viettämään, toisin kuin ätmit jotka nukkuu yönsä yksin syntymästä hautaan asti.

• 120 cm leveä sänky. Oli aikaisemmin 80 cm leveä, mutta eräs nainen lupasi tulla yökylään, jos hankin leveämmän sängyn. Hän myös piti lupauksensa.

• Ätmin taikka kenenkään muunkaan on turha ottaa riesakseen mitään isovanhemmilta perittyä siittolaatikkoa. Vaikka siinä onkin paljon elämää pantu aluille, ei laatikon olemassaolo ole temppu itsessään.

Minun vuoteeni on vanha kunnon kerrossänky, jonka yläpetin seiniä koristavat niin Dingo, Michael Jackson kuin kaikki muutkin Suosikin välissä tulleet julisteet.

Juuri se yläpeti on turvapaikkani tässä maailmassa kun asiakastapaamiset menevät pieleen eikä kehittämiskeskusteluissa ole mitään kehitystä löytynytkään.

Kun maailma murjoo, on yläpeti Mannerheimlinja, jonne vetäydytään, ei päätöntä pakoa varten, vaan siellä ryhmittäydytään puolustusta varten uudelleen. Kun kuka tahansa saa selatakseen vanhoja Hopeanuolia, Tarzaneita ja Mustanaamioita, tulee hänestä uusi ihminen alta aikayksikön.

Yläpetillä ollaan maailmalta turvassa. Sen sijaan alapedillä tapahtuu kaikki vakuuttelu ja uskottelu, suostuttelu ja painostaminenkin. "Totta kai rakastan, ostetaan sormukset heti huomenna, antaisit nyt vähän koittaa vai pitääkö tässä munkiksi alkaa".

Elämän raadollisuus elää alapedillä, mutta kaikki sen kauneus ja turva yläpetillä.

Siis nukutteko mieluummin siittolaatikossa vaiko kerrossängyssä?

Toisin sanoen, yritättekö tehdä tempun ihan itse?

• Työtön_ätmi

Yksiössä 30m² ja Ikeasta ostettu 200x90 cm sänky.
      En tarvitse leveämpää, koska olen ätmi.

• atm35

On minulla 140 cm levee mutta en päästäisi naista viereeni.

• Raitis-ätmi

Minulla on 10 euron kirppari sänky

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      128
      5289
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      2022
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      138
      1438
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      106
      1282
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      98
      1279
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      187
      1121
    7. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      27
      1059
    8. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      48
      1053
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      65
      1010
    10. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      861
    Aihe