Olen ihminen, joka ajattelee ja käyttäytyy kuten kaikkien meidän pitäisi! Ajan aina pienempien puolta, ja yritän auttaa mahdollisuuksien mukaan. Kirkko on kautta aikain, tukenut porvaristoa, ja myös natseja, (katolinen kirkko), unohtaen kaikkein pieniosaisimmat asettuen aina rahavallan puolelle. Eli ihmisten puolesta pyydän, älkää äänestäkö huomenna, annetaan ihmiselle mahdollisuus!
Huomenna ei kannata lähteä mihinkään
5
406
Vastaukset
- Ihminen_ensin
Aivan asiaa kertoo ihminen, kirkon ajatusmaailmassa tulisi ihmisen tulla ennen rahaa!
- Ksert
Kirkko itsessään suojelee kaikennöistä rikollista toimintaa, pedofiliaa, varojen väärinkäyttöä, korruptiota jne, eli miksi pitäisi äänestää ehdokasta joka on , kirkon puolella ?
- Pappi_ei_kestä
Kirkko on ja on aina ollut pankkien kanssa, mukana riistämässä, pientilallisten viimeisiä rahoja. No pappi saa osinkonsa !
- kokemus96
Hyvä ystävä, neuvoisin aivan päin vastoin,
Suomessa on Niinistön aikana vahvistettu monia lakeja, jotka ovat vieneet vaikuttavuuden suuntaan, jossa kaikenlaiset vähemmistöt ovat saaneet ylimitoitetun vaikutusvallan.
Jos presidentti Niinistö jatkaa, on vaarana suuntaus jatkuu.
Yksi erikoisuus on ollut, että vaikka synnymme tähän maanpäälliseen elämäämme sekä tyttöinä että poikina niin yht`äkkiä tämä erilaisuus on kaikenlaisessa ilmaisussa kadotettava . Järkyttävää.
Moni hädänalaisessa tilanteessa saatta ilmaista itseään hyvinkin sopimattoimasti ja käyttäytyä älyttömän väkivaltaisesti.
Niinistön aikana on kaikenlaisen vihapuheen rikoksenalaisuutta on pyritty vahvistamaan, millä vahvistetaan vain hyväosaisen menestymistä.
Järkevä ratkaisu on taloudellisen eriarvoisuuden kasvusuunnan pysäyttäminen ja suunnan muuttaminen päinvastaiseen suuntaan.
On otettava huomioon, että presidentti vahvistaa lait. Hänen kädenjälkensä näkyy hyvinkin jokapäiväisessa sisäpolitiikassa.
Passiivisuus vaaleissa vie tavallaan valitusoikeuden joten hyvät lukijat käykää äänestämässä. Tehdään uusi aktkiivisuusennätys. Uskoisin vaihtoehtoja löytyvän. - numberfive
Eivät nekään kokoa vastaisten päivien ruokia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569