Kia ceed 1,6 bensamalli kokemuksia, onko hyvä auto?
Ensimmäisen sukupolven
5
165
Vastaukset
- Jonesjaford
Kyllä on mutta jos ei tunne kyseistä merkkiä sen paremmin, ota joku asian tuntija kaveriksi, joitakin heikkouksia on, ruoste vikaa ja pari muuta juttua, en uskalla sen enempää sanoa, kun seinilläkin on " korvat " kuten ennen vanhaan sanottiin. Poliisitkin kiertävät kuin kissa kuumaa puuroa...
- Rutinoff69
Minä en ole herkkä hipiäinen joka pahottaa mielen jos jotain merkkiä mikä vaikka itselläkin olisi niin vaikka kritisoisi kovastikin. Kertokaa vaan rohkeasti jos tiedätte autosta. Kaikki palaute tervetullutta koska sitten tietää enemmän ja osaa varautua. Onkait se parempi että sanotaan suoraa kuin se että annetaan ostaa mahdollisesti soopaa josta toinen ei tiedä vaikka tietävämpi olisi voinut varottaa.
Eli mahdollisia ruostevaurioita ja kehnohko ajettavuus. Kartoitan tässä vaan mahdollisia autoja mitä vois laittaa tuo ceed oli yksi mielenkiintoinen vaihtoehto.
Kammottava ajettava, mutta muuten ihan ok. Kilometrien kestävyydestä en tiedä, koska kukaan sellaisen omistava tuttuni (2 kpl) ei aja juuri yli 5 000 kilsaa vuodessa...
Suosittelen reilumpaa koeajolenkkiä, niin tiedät kestätkö tuon ajettavuuden.- ettäsemmosta
Ceedi on ihan hyvä ajettava ja jos siinä on moitittavaa, niin kannattaa käyttää se nelipyöräsuuntauksessa, minulla oli tuommoinen, mutta diesel hyvin auto pelasi 3-vuotta mitä sillä ajoin! Tuosta nelipyöräsuuntauksesta, että olen ostanut yli 30-vuoden aikana aika monta uutta autoa ja kaikissa suuntauksessa olleista autoissa on pyörän kulmissa ollut säätämistä, muutamassa oli kulkukulma pielessä ja niitä piti tosiaan ajaa maantiellä, mutta kun kulmat säädettiin tuli autoista junia "eli ei tarvinnut erityisemmin ajaa"..
Huono puoli autossa oli kova melu, mutta bensa vehje on hiljaisempi ainoastaan rengasmelu niissä on silti kova, paitsi jos ajaa kitkoilla niin silloin on hiljainen, varmaan rengasvalinnalla myös kesä saa melua siedettävämmäksi ettäsemmosta kirjoitti:
Ceedi on ihan hyvä ajettava ja jos siinä on moitittavaa, niin kannattaa käyttää se nelipyöräsuuntauksessa, minulla oli tuommoinen, mutta diesel hyvin auto pelasi 3-vuotta mitä sillä ajoin! Tuosta nelipyöräsuuntauksesta, että olen ostanut yli 30-vuoden aikana aika monta uutta autoa ja kaikissa suuntauksessa olleista autoissa on pyörän kulmissa ollut säätämistä, muutamassa oli kulkukulma pielessä ja niitä piti tosiaan ajaa maantiellä, mutta kun kulmat säädettiin tuli autoista junia "eli ei tarvinnut erityisemmin ajaa"..
Huono puoli autossa oli kova melu, mutta bensa vehje on hiljaisempi ainoastaan rengasmelu niissä on silti kova, paitsi jos ajaa kitkoilla niin silloin on hiljainen, varmaan rengasvalinnalla myös kesä saa melua siedettävämmäksiSuuntavakaus on vain yksi ajettavuuden aspekti, ja siinä Kia nyt ei ainakaan parin kokemuksen perusteella huonoimmasta päästä ole. Mutta se bemarin kovuus yhdistettynä tojotan tunnottomuuteen ei ole hyvä asia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862