Tupakoinnista syntinä puhutaan moninkertaisesi enemmän kuin esim. ylensyönnistä. Kuitenkin Raamatussa ei tupakoinnista puhuta suoranaisesti mitään ylensyömisestä kylläkin.
_Joten onko siinä mitään logiikkaa että tupakoitsijaa kehotetaan lopettamaan ja ylipainoista ottamaan seurakunnan pöydästä lisää syötävää.
Millä logiikalla
9
322
Vastaukset
- Älä.puolusta.syntiä
Tupakointi on ylensyömistäkin vaarallisempi synti. Olen nähnyt yhden tupakoitsijan kuolevan tukehtumalla keuhkosyöpään. Sen jälkeen olen jopa kadulla varoittanut vieraita ihmisiä tupakoimisen vaarasta.
Sellaisesta varoittamisesta harvoin on hyötyä, toiseksi en minä puolustanut syntiä kritisoin vain joitakin käytäntöjä. Jos minä taas söisin itseni kipeäksi mitä tekisi seurakunta työntäisi ruokaa naaman eteen.
- ämpärillinensalaattia
Opetushan on älä ole ahne.
- Ex-himoitsija
Ahneet eivät peri Jumalan valtakuntaa. Eivätkä himoitsijat, tupakoijat.
"Minä en saa antaa minkään vallita itseäni."- odotakuolemaasi
Älä sitten tee mitään.
- Kuolet.siihen
Tupakan synti loppuu jokaisella aikanaan, toisilla se loppuu lyhyeen elämään.
- uuttaruokaaheti
Ne osaavat vetää oikeasta narusta, sillä eihän sinulla ole testamenttia.
Testamentattu omaisuus on hyvä saada ajoissa omaan käyttöön, ottaisitko hiukan lisää.
Tosin ruuat maksaa seurakuntalaiset ja loppuessa hankitaan lisää. Ylensyöminen on aivan yhtä vaarallista kuin tupakointikin. Jostain syystä ne jotka itse eivät polta, tykkäävät syyllistää tupakoitsijoita. Onneksi sähkötupakka on keksitty.
- vaihtoehtonen
hei haluan itsetyydytyksen vaihtaa pilleriin onnistuuko se? sanko tehdä niin mitä jumalamme on mieltä pahoitelenko? vai mitä teen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122149Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.692000Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001843Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761573Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401356Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111085
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151066