Tupakoinnista syntinä puhutaan moninkertaisesi enemmän kuin esim. ylensyönnistä. Kuitenkin Raamatussa ei tupakoinnista puhuta suoranaisesti mitään ylensyömisestä kylläkin.
_Joten onko siinä mitään logiikkaa että tupakoitsijaa kehotetaan lopettamaan ja ylipainoista ottamaan seurakunnan pöydästä lisää syötävää.
Millä logiikalla
9
228
Vastaukset
- Älä.puolusta.syntiä
Tupakointi on ylensyömistäkin vaarallisempi synti. Olen nähnyt yhden tupakoitsijan kuolevan tukehtumalla keuhkosyöpään. Sen jälkeen olen jopa kadulla varoittanut vieraita ihmisiä tupakoimisen vaarasta.
Sellaisesta varoittamisesta harvoin on hyötyä, toiseksi en minä puolustanut syntiä kritisoin vain joitakin käytäntöjä. Jos minä taas söisin itseni kipeäksi mitä tekisi seurakunta työntäisi ruokaa naaman eteen.
- ämpärillinensalaattia
Opetushan on älä ole ahne.
- Ex-himoitsija
Ahneet eivät peri Jumalan valtakuntaa. Eivätkä himoitsijat, tupakoijat.
"Minä en saa antaa minkään vallita itseäni."- odotakuolemaasi
Älä sitten tee mitään.
- Kuolet.siihen
Tupakan synti loppuu jokaisella aikanaan, toisilla se loppuu lyhyeen elämään.
- uuttaruokaaheti
Ne osaavat vetää oikeasta narusta, sillä eihän sinulla ole testamenttia.
Testamentattu omaisuus on hyvä saada ajoissa omaan käyttöön, ottaisitko hiukan lisää.
Tosin ruuat maksaa seurakuntalaiset ja loppuessa hankitaan lisää. Ylensyöminen on aivan yhtä vaarallista kuin tupakointikin. Jostain syystä ne jotka itse eivät polta, tykkäävät syyllistää tupakoitsijoita. Onneksi sähkötupakka on keksitty.
- vaihtoehtonen
hei haluan itsetyydytyksen vaihtaa pilleriin onnistuuko se? sanko tehdä niin mitä jumalamme on mieltä pahoitelenko? vai mitä teen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295534Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144114Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512860Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2871372Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601229
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971136Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2191134