tammikuun kylmä virta purasee suomessa.. onko enää marjoja tuomessa.. pitääkö lähteä ulos loskaan.. en tule ulos nyt.. en koskaan.... kyll näin talvel pakkasta olla saa.. ei tämä muutoin oo pohjoismaa..
inuitit ipanemassa.. seuraa taasen hakemassa.. sulaa etelän auringossa talvella.. kova on meno yläparvella.. mut kyl suomen kesääkin mä kaipailen. .hentoa kesäsadetta haikailen.. en kuumaan tropiikkiin mä enää kaipaa.. ....kuin jatkuva sauna..ei mitään laitaa..
tosin jos kylmään mereen kesäkuus..voi hyvä ihme sitä järkytyksestä huus.. kylmänsietoo kehittää kai pitää.. ajatus talviavannosta alkaa itää..
mut nuo kesämuistelot on mulla omas pääs.... näit muistelen nyt näin talvisääs..kun vielä on varpaat ja järki jääs..
rio de janeiro..tammikuun runovirta..
6
938
Vastaukset
- pro.runot
Huikeeta riimitaidetta! Kopsaan tämän murjuni seinään. Luen sitten aina kun maailma ahistaa.
Kiitos. Ja hienoa ettei aina ahdista. Mua ahdistaa harva se päivä.
- a-_no
Jos ahdistaa, niin käykää meditoimassa narinkkatorin hiljaisuuden kappelissa, niin ette enää ole kaljaisuuden hippelissä!
Pervokki voisi elättää itseään Riossa louhimalla sokeria, Sokeritoppavuoresta,Kristuksen jalkojen alta. Sitten sen sokerin voisi sekoittaa kaupasta ostettuun hiivapakettiin, ottaa Rion puhtaista rantavesistä ämpärillisiä vettä ja laitaa kannen alle muhimaan. Mausteeksi sitten poimia puusta tuoreita appelsiineja ja kiereellä myymässä skootterilla tuota ihmejuomaa faveloissa....Ai niin unohtui, pervokillahan tipaton tammikuu jatkuu vielä pari päivää...vesi kielessä..viina mielessä..maksaan sattuu sitä niellessä.. tipattomani loppuu 14.08.2080..jos oon vielä elossa.
Tammikuun haiku:
Liukas oikotie
Siniset varjot seuraa
Askel kotiin vie
Kaikille hyvää ja reipasta tammikuun tipatonta. Vielä jaksaa, jaksaa, painaa, painaa... ;D..hyvä että jaksaa painaa..minä lopetan tipattoman 100 vuotissyntymäpäivieni myötä jos olen elossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205