PAAVON SAALIS 6 %

pavel.veyrynen

Muahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kolumni-paavo-vayrysen-tarina-on-poliittisen-riitelyn-historiaa/5743948#gs.zAIQKbQ

"Vielä 80-luvulla Väyrynen uskoutui pitkäaikaiselle kansanedustajalle ja varapuhemiehelle Mikko Pesälälle (kesk.): ”Minä olen Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa.”

Väyrynen ja keskustan johto päätyivät presidenttitaistelussa lopulta Neuvostoliiton suosikin, umpijuopon Ahti Karjalaisen taakse. Peli oli likaistakin likaisempaa. Väyrynen vehkeili KGB:n kenraalin, kotiryssien aateliin kuuluneen Viktor Vladimirovin kanssa idänkauppaan vaikeuksia, joiden piti parantaa Karjalaisen mahdollisuuksia. Kun asia paljastui Jukka Tarkan kirjoittamissa Karjalaisen muistelmissa 1989, Väyrynen yritettiin saada jopa valtakunnanoikeuteen – turhaan."

36

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyykmannin-Bestis

Mitäs Tiltut tähän?

• Donetskista.kajahtaa

• simmottii.tämmöttii

Että Donetskin kansantasavallan kunniakansalainen Anus Putkinen Paavon asialla...

Oliko yllätys?

• tyttöpyttö

vihapuhe - sakko

• pure.kumia

Ota tyttö jenkki, otatko?

• Borwari
      • historia.toistaa.itseään

Kuis Pavelille kävi 2012? Pääsikö edes loppukarsintaan?

Näin nolosti hänelle kävi 1994:

"Väyrynen asettui vuonna 1994 itse keskustan presidenttiehdokkaaksi. Vaalien kynnyksellä hän tilasi taasen ja jälleen kerran Neuvostoliitosta nootin, mikä nousikin vaalipäivää edeltävänä lauantaina maan pääuutiseksi. Pikalippu Mäntyniemeen peruuntui, sillä vuosi oli 1994 ja nootti olisi pitänytkin tilata Venäjältä eikä Neuvostoliitosta. Väyrynen ei tajunnut, että valta Itä-naapurissamme oli vaihtunut, ja "kotiryssä" siirretty sivuun."

• nukkuuko.supo

Kuinka monta kertaa tämä Pavel Veyrynen on jo syyllistynyt maanpetokseen?

Olen pudonnut laskuissa. :/

• Tuomiopuuttu

Ei yhtään kertaa, koska tuomioita eikä oikeudenkäyntejä ole tullut se on fakta.

• kepuloiselle

Ne teot on kuitenkin tehty. Se fakta ei muuksi muutu.

• TILIMO

Hän sai 6% liikaa ääniä (iso suku) Moskova kutsuu johonkin tehtävään, ellei Tiitisen listaa paljasteta?

• näin.on

Tiitisen lista julkiseksi ja Karjala-asia Haagin kansainväliseen oikeuteen!

• pavel.veyrynen

Miksi ihmeessä?

• veyrynen-linnaan

Paavo Väyrynen linnaan !

• veyrynen-linnaan

Väyrynen Kakolaan!

• ullan-pidot

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

• ullan-pidot

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena..

• pavel.veyrynen
        ullan-pidot kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

<No vitun SAK, työtön laiska paska

• pavel.veyrynen
        pavel.veyrynen kirjoitti:

<No vitun SAK, työtön laiska paska

Paavo linnaan!

• vedelle.ja.leivälle

!!!!!!!

• ullan-pidot

Kuritushuoneeseen.

• ullan-pidot

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena...............

• ullan-pidot

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.....................

• ullan-pidot

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena........................

• ullan-pidot

Ylläpito on poistanut tästäkin viestin sääntöjen vastaisena.

• ullan-pidot

Ylläpito on poistanut tästäkin viestin sääntöjen vastaisena...

• ullan-pidot

Ylläpito on poistanut tästäkin viestin sääntöjen vastaisena......

• autuaitaovatpuupäät

Aloittajan sulkijalihas ei näköjään pidä.
      Köntsät lahkeessa - että silleen.
      Aatteleppa ihan ite omalle kohalles.

• xdftghnbvgh

paavo on paras

• näinpä_on
        xdftghnbvgh kirjoitti:

paavo on paras

Ei nyt sentään ehkä kaikkein paras, mutta aika hyvä Putinin kannikkaterapeutti kuitenkin.

• paavo-linnaan

"Vielä 80-luvulla Väyrynen uskoutui pitkäaikaiselle kansanedustajalle ja varapuhemiehelle Mikko Pesälälle (kesk.): ”Minä olen Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa.”

• urpo-jytky

Persut pitää tuonsuuruista äänisaalista jytkynä. Taitaa olla suhteellisuudentaju pahasti kateissa.

Muahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

• Donetskin-jytky

Eikös Persut saanut viime vaaleissa liki puolta enemmän kannatusta?

Paavo yritti järjestää itselleen silmänkääntöjytkyn (ja tänne vallankumouksen) Donetskin kansantasavallan mielikuvitusarmeijan avulla.

Kuinka on mahdollista, että moninkertainen rötöstelijä Paavo on vielä vapaalla jalalla?

• jäisi-jo-sivulle

Ja eilen ilmoitti asettuvansa ehdolle Keskustan puheenjohtajakisaan.
      Melkein sääliksi käy. Vanha mieskin jo. Ei näytä tajuavan tai sitten ei hyväksy sitä että aika on ajanut ohi.

• että_silleen

Että silleen

• vnrijb

Väyryselle ikioma mausoleumi Keminmaalle.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38