Haluaisin eroon miehestä joka aiheuttaa vain pahaa

447

En tiedä kuuluuko tämä tänne. Pakko saada johonkin kirjoittaa, kun en voi asiasta puhua kenellekkään. En asu ko hirviön kanssa yhdessä. En haluaisi olle missään tekemisissä,mutta se kiristää minua. En ole ylpeä joistakin asioista joita olen tehnyt. Uhkaa kertoa lapsilleni ja sydänvikaiselle äidilleni. Minun pitää käydä hänen luona kerran viikossa. Käyn, koska haluan suojella läheisiäni. Minun pitää vastata hänen puheluihinsa, koska jos en vastaa, hän tulee ovelleni riehumaan! Asun täysi-ikäisen tyttäreni kanssa, joka ei tiedä asiasta mitään. Haluan siis häntäkin suojella. Olen pitänyt kulisseja yllä ja esittänyt että kaikki on hyvin. Vaikka haluaisin vain kuolla. Tiedän että vain kuolemalla pääsen siitä hirviöstä eroon.

13

3515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajanaisiamietteitä

      Vaikea tilanne.
      Yleensä jos joku kiristää niin voisi puhua poliisin kanssa.

      Ehkä voisit jutella jonkun vaikka perheneuvojan kanssa?
      Kun juttelee niin saa perspektiiviä asioihin. - Vaikka ymmärrän että on vaikeaa.
      Hyvä jo että otat täällä asian esille. Voi olla muitakin palstoja. esim vertaistuki, ehkä narsistien uhrit.

      Tottakai on ratkaisu tilanteeseen!
      Miksi sinun muka pitäisi "kuolla" tuollaisen hirviön takia ja aiheuttaa murhetta äidillesi ja lapsillesi?

      Ei kai sinun "pidä käydä"?
      Miksi sinun pitäisi vastata hänen puheluihinsa?
      Pyydä vaikka poliisi silloin ovellesi?
      Jos hän on kiristänyt sinua tekemään jotain, niin eihän se silloin ole ollut sinun vika mitenkään!

      No nämä oli nyt vain hajanaisia mietteitä.
      Varmasti tulet saamaan parempia neuvoja vielä.
      Hyvä kuitenkin että olet ottanut asian esille, ratkaisu kyllä löytyy. Kaikkiin asioihin on olemassa ratkaisu.

    • 447

      Eitämä hirviö poliisia pelkää. Poliisi ei tee mitään, jos rikosta ei ole tapahtunut. Tämä hirviö vain innostuisi, jos poliisiin ottaisin yhteyttä, sen tiedän.. Jos olisin tiennyt miten hirviön aiemmille naisille kävi, niin en olisi aloittanutkaan aikoinani suhdetta. Eilenkin sanoi miksi emme voi olla kuin ennen! Hän ei edes ymmärrä miten on satuttanut minua ja sitten pitäisi olla kuin mitään ei ole tapahtunut. Kysymyksiisi, kyllä, minun on käytävä siellä kerran viikossa ja purtava hammasta. Et tiedä mihin tuo hirviö kykenee! Ei hän ole kiristänyt ,minua tekemään mitään. Itse olen vapaaehtoisesti suostunut ja nyt se haluaa puukottaa selkään...

    • jotainjärkeäelämääsi

      Alistut sille kun se kiristää sinua. Eikö kuitenkin sinun pitäisi luottaa omiin lapsiin ja äitiisi jotka eivät usko sen tarinaa. Mitä hävettävää olet tehnyt elämässäsi ettet kykene siitä eroamaan? Se mitä kertoo sitten sinusta muille on täysin merkitysetöntä. Jos sillä on rikollista taustaa mene viranomaisten tykö ja hae lähestymiskielto. Toki surullisia juttuja luettu ettei silläkään ole ollut tehoa. Mutta lapsesi ja äitisi saavat turvan. Ei tuollainen elämä ole hyvä elää. Itsekunnioita enempi itseäsi. Jos se itsekkin sanoo ettei ole sinulle aiheuttanut mitään ja entinen elämänne on muuttunut. Ja varsinkin miksi uhkaa kertoa sinusta hävettävää joka sinua koskisi alunperin. Mistä eron epäilys miehelle tullut? Jotenkin tarina on epäuskottava kun et kykene kellekkään kertomaan. Eikö esim. Lapsesi isä voisi auttaa jos sille kerrot? Koska kun tiedon saa hullusta ei sekään halua teidän olevan samankaton alla lapsensa kanssa.

    • 447

      Edelliselle: en asu hirviön kanssa-enää! Asuin vuosia sitten, mutta sain sen pois lopulta, vaikka vaikeaa oli. Lapseni ovat lähes kaikki täysi-ikäisiä .Lasten isä käyttää liikaa alkoa, joten ei sitä mikään kiinnosta. Siksi olen eronnut aikoja sitten. Jaksan kun ajattelen positiivisesti. Minulla on töitä, lapset. Sillä ei ole mitään. Runsaasti ylipainoa, diabetes, tupakoi. Pelkkä luuseri, joka ei kykene muuhun, kuin kiusaamaan pienempiä. Se tuskin elitapojen takia edes elää montaa vuotta. Täytyy vaan jaksaa odottaa.. Sen se ymmärtää kun sanon, etten halua sänkyyn enää. Vaikkei tykkääkkään päätöksestäni. Sen se on sanonut, että jos jätän sen, se kostaa ja sen se myös tekee, tiedän ja viattomat kärsii. Ja jos kuulee että olen jonkun kanssa, tappaa minut. No sitä pelkoa ei ole, koska en koskaan enää päästä ketään lähelleni. Se on varma.Niin paljon minua on elämässäni satutettu.

    • 447

      Selvennys vielä. Jos yritän kertoa tunteistani ja siitä etten haluaisi olla hänen kanssaan, se on riidan haastamista hänen mielestä! Jos hän on loukannut minua, siitä ei saa puhua vaan asia pitää vaieta ja sitten hänen mielestä kaikki on hyvin.

    • Antti_itkee_6eurosta

      Sama on mun lastenhakkaaja isällä ... pysy vahvana

    • 447

      Pysyn! Ja kaikki on minun vika. Hänen käytös ja teot ovat aina minun vika, hänessä ei ole mitään vikaa!!

    • ansassa

      Ymmärrän niin hyvin sinua, sillä olen itse samankaltaisessa tilanteessa ja samantyyppisen ihmisen kanssa :( eroon pääsy on todella vaikeaa. Kiristystä/uhkailua, mutta todistaa ei voi mitään, sana sanaa vastaan. Siksi viranomaisista ei ole apua, ja asiat tapahtuneet tähän mennessä vain sanallisesti. Kaikille muille esittää niin hyvää tyyppiä ja erittäin sosiaalinen, paljon kavereita, pidetty ihminen. Mutta minulle hirviö. Kukaan ei voi tietää eikä uskoisi todellisuutta. Ainoastaan pari ystävääni.

    • Hei 447!

      Hyvä, että olet lähtenyt puhumaan asiasta ja hakemaan apua tilanteeseesi. On ikävä kuulla, että olet suhteessa, jossa sinua kiristetään ja uhataan. Uhkailu ja kiristys ovat henkistä väkivaltaa, jossa ei tulisi jäädä yksin vaan uhkauksista tulisi kertoa läheisillesi ja esimerkiksi viranomaisille. Joissakin tilanteissa uhkailu ja kiristämine voivat täyttää rikoksen tunnusmerkistöt, jolloin asiasta olisi hyvä tehdä rikosilmoitus.

      Voit halutessasi tulla juttelemaan asiasta Rikosuhripäivystyksen chattiin. RIKUchat on auki arkisin klo 9-15 ja maanantai-iltaisin klo 17-19 osoitteessa www.riku.fi.

      Ystävällisesti Rikosuhripäivystys

      • Oikeanlainenvastaus

        ENSIMMÄISEKSI jokaisen pitäisi miettiä oma osuutensa tapahtumiin. Naisethan eivät yleensä tunnusta omaa pahuuttaan ja kierouttaan. Syyttävät sitkeästi vain toista osapuolta.
        Rikosuhrivääristys on amatöörimäistä yksipuolista vain naisia suosivaa paskaa, lopettakaa jo !


    • paljonkokenutnähnyt

      Ei rikosuhri päivystys auta niin kuin ei poliisikaan. Nämä on nähty. Itse haettava apu eli kadottava tarpeeksi kauas. Ihan höttöä nuo asiantuntijan chat kone viestit.

    • ghfgfgf

      oletko ilmoittanut ulkomaalaisvalvojalle miehestäsi kyllä se kuuluu palautettavien jonoon

    • Pelaamulkunsäännöillä

      Nauhuri taskuun, joka kännykästä löytyy nauhuri. Nauhoita uhkailut, päästä ukko pukille hanki jokunen nauhoitus vähän jälkiä kun ukko pukilla, rojut ränniin... Kävele suoraan poliisille... Kuunneluta jo kuukausia nauhoitetut uhkailut ym... Sitten sairaalaan, näyte ja syyte Raiskauksesta...... Ei ihan heti kukaan usko että annoit vapaa ehtoiset panot..... Viimesen kerran. Sen jälkeen, se on tappo uhkauksia jakeleva raiskaaja..... Ja pox... Pääset eroon urposta. Vaatii aikaa ja pokkaa... Zemppiä jatkoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe