1. Miksi kehonrakentajat välttävät rasvaa kuin ruttoa, eikö kalori ole kalori tuli se sitten paketista makkaraa tai kattilallisesta riisiä?
2. Miksi bodarit syövät perkeleesti hiilareita ja välttävät sokeria yms. leivonnaisia tai roskaruokaa. Liika hiilihydraatti niinkuin proteiinikin varastoituu kuitenkin rasvaksi?
3. Miksi syödään banaaneja niin vitusti, ymmärrän että treenin jälkeen on hyvä juttu ''jtn nopeaa hiilaria palautumisen nopeuttamiseksi ja lihaksen glykogeenivarastot on saatava täyteen mutta että välipäivinäkin ja useita banskuja päivässä?''
4. Voiko lihas kasvaa miinuskaloreilla pelkällä proteiinilla ja samalla vähentää rasvaprosenttia?
5. Mitä mieltä tästä treenityylistä: 1-jakoinen ohjelma (G6 tyylinen) 1 päivä treeni, seuraavat 2 päivää lepo. Jokaisessa liikkeessä 3 sarjaa mutta toistot 5-10 välillä ja jokainen sarja failureen.
6. Mitä seurauksia mahdollisesti pelkästä nappikuurista (metandienoni) kun jää tuohon yhteen kuuriin ja tarviiko palautella? kuvittelisin että jos voima ja lihasmassa kasvaa huomattavasti niin kai se ois semmonen ''boosti'' ettei nyt kuitenkaan kaikki hyöty häviä mitä oot saanu napeista?
6 Kysymystä kehonrakentajille
3
1453
Vastaukset
- JussiAH
1. Emme vältä koska rasva on keholle hyväksi.
2. Hiilihydraatti on tärkeä keholle.
3. Hedelmät kuuluvat täysipainoiseen ruokavalioon.
4. Voi alussa. Mutta salit ovat täynnä kauan treenanneita ihmisiä jotka treenaavat hyvin mutta eivät kehity. Se johtuu ruokailusta. Ei uskalleta tai viitsitä tai edes huvita syödä.
5. Miksei. Ohjelman toimiminen on itsestä kiinni.
6. Älä käytä. - kehonrakentajavoittaa
Voita voita ja kerran voelä voita,sitä ja aoka reilusti,ei koskaan margariilitkuja ,ne on heittetty kauan sitten mäelle ja kevyt tuotteet lähinnä.Aina kovinta kamaa mitä vaan löytyy ruuasta,myös kananmunat keltuaisineen useita päivässä.
- aitoBlueteam
käytän rasvaa peräontelooni harjoitellessani
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671096
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799