Menen perjantaina iloisena töihin. Suck my balls

sossupummit

Lakkoilkaa vaikka maailman tappiin mutta meikäläinen menee perjantaina iloisena töihin ja pieraisen teidän lakolle. Minua ei sosiaalipummien toimeentulo kiinnosta ja on oikein että laiskajaakoilta viedää kiljurahaa.

10

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulivaliuli

Järveen lennät hvetin rikkuri !

• SAKlleEiRyttyillä

Opettele perusasiat SAKn toiminnasta äläkä huutele paskaa täällä. SAKn jäseniä on Suomessa 1 000 000, varmasti olisi huomattavasti enemmän mikäli ihmiset eivät olisi täällä niin saatanan tyhmiä. Jos olisin tiennyt että tälläkin palstalla kitisee enimmäkseen jotain puolikehareita PK yrittäjiä, en olisi koskaan vaivautunut tänne kirjoittamaan.

Muista että SAK lakossa satamat ovat kiinni, kuljetusala jää kotiin, tavara ei liiku. Mutta mukavaa työpäivää sinulle, voit tehdä vaikka inventaariota. Me muut ollaan baarissa koko päivä ja nautitaan elämästä.

• tyrtyrtytrttyrt

• SAKlleEiRyttyillä
        tyrtyrtytrttyrt kirjoitti:

SAK:ssa on kylläkin vain 600 000 jäsentä, eli siinäkin asiassa SAK valehtelee meille suomalaisille

"Ay-järjestöjen jäsenmääristä paljastui reippaasti ilmaa "

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005518426.html

Ei tuossa valehtele kukaan muu kuin Kokoomuslainen Ilta-Sanomat. Otsikko ei kuvaa itse juttua mitenkään, lehti on tunnettu roskalehti.

"Meidän jäsenliitot ilmoittavat meille bruttojäsenmääränsä. Siinä ei eritellä työssä käyviä, opiskelijoita ja eläkeläisiä, se on kokonaisjäsenmäärä. Meidän bruttojäsenmäärä toissa vuoden lopussa oli noin 965 000, Järvinen totesi."

Sinäkin paskaapuhuvana Kokoomuslaisena jätit tämän asian kertomatta vaikka itse jutun linkitit. Yrität vääristellä asioita, joten oikaistaan tämä vielä kerran. SAKlla on noin miljoona jäsentä. Jäsenmaksun maksaa vain työssäkäyvät jäsenet. EAY:lle ilmoitamme arvion, kuinka paljon jäsenistämme on työssäkäyviä. Voit olla varma, että tämän perjantain lakon solidaarisuuden vuoksi liiton jäseneksi liittyy tänä vuonna ennätysmäärä jäseniä. Ensi vuoden luvut voikin olla kolmanneksen suurempia, tosin ei työssäkäyvien osalta jos tämä Sipilän paskahallitus jatkaa.

• Firmanmiehii

Perjantai erottaa jyvät akanoista. Tosimiehet/naiset menee töihin ja vellihousujonnet lakkoilee. Ilmaseksi ei rahaa jaeta, uskokaa jo kakrut.

• jksafhölaksjd

Onneksi on keksitty oma auto ja etätyö. Ei vellihousujen lakot haittaa ollenkaan! Pitäköön kuselta haisevat länsimetronsa.

• Valetelumalli

Nin muls kaksi om.taloA.
      En kääytöissä
      Olenlakossa valimo on töissä

Terho on yhtä tyhmä kuin Sipilä, joka nyt ihmettelee miksi ihmiset menevät
      lakkoon, eikä tottele häntä. Voiko joku olla niin tyhmä, ettei tajua kaikilla
      olevan mahdollisuutta saada työpaikkaa kunnei niitä ole? Vika on hallituksen
      ja eduskunnan, joiden tehtävä on mahdollistaa työpaikkojen synty

• 21312312

Perjantain mielenosoitus ylittää kaikki liittorajat. Jo se on kiistaton viesti hallitukselle siitä, että se on mennyt vallanhuumassaan liian pitkälle. Itse taidan jäädä kotiin sairastamaan ankaran flunssan kourissa. Kalsarikännittelen palkallisena koko päivän, eikä työntantaja mahda mitään. Jos muistan, niin poikkean hetkeksi tänne vittuilemaan teille.

• tyämiäs

Minäpä menen reippaana töihin! Minä en ole lakkoillut koskaan enkä ole koskaan kuulunut liittoon enkä mene! Pitäkää lakkonne! Sairaslomaa pidin viimeksi 90-luvulla!

• mitäniilletehdään

tuoppa ne pallis näytille
      niin katsotaan

laita töihin mennessä sellaisen revityt farkut jalkaan
      joista sun pallit tulee ulos
      näytä rohkeasti kaikille jo matkalla
      millaiset höyrypallerot sulla on

ne varmaan pelästyy niitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3986
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1364
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1296
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1185
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1041
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      951
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      914
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      911
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      892
    Aihe