Heips!
Mulla on ollut 10mg vahvuudella kyseinen lääke käytössä noin vuoden.
Nyt viimeiset kaksi viikkoa söin puolitettua annosta eli 5mg (viime sunnuntai oli vika päivä kun otin lääkkeen, tämän viikon siis ollut kokonaan ilman).
Mulle iski eilen lopetuksen jälkeisiä oireita.
Huimaa valtavasti koko ajan, välillä humahtaa niinkin pahasti päässä aalto että tuntuisi taju lähtevän. Ei pysty myöskään oikein keskittymään mihinkään ja olo on poissaoleva.
Tiedän että oireet voivat kestää viikkotolkulla joten halusin kysyä että saako näitä oireita lievitettyä mitenkään kotikonstein?
Kiitos etukäteen vastanneille!
Mulla on ollut 10mg vahvuudella kyseinen lääke käytössä noin vuoden.
Nyt viimeiset kaksi viikkoa söin puolitettua annosta eli 5mg (viime sunnuntai oli vika päivä kun otin lääkkeen, tämän viikon siis ollut kokonaan ilman).
Mulle iski eilen lopetuksen jälkeisiä oireita.
Huimaa valtavasti koko ajan, välillä humahtaa niinkin pahasti päässä aalto että tuntuisi taju lähtevän. Ei pysty myöskään oikein keskittymään mihinkään ja olo on poissaoleva.
Tiedän että oireet voivat kestää viikkotolkulla joten halusin kysyä että saako näitä oireita lievitettyä mitenkään kotikonstein?
Kiitos etukäteen vastanneille!
Vastaukset 1
Vanhimmat
Laitapa tällä suomi24. sivun yläreunassa oikealla olevaan hakuun "etsi keskusteluista"
escitalopram
saat ainakin keskusteluketjuja ko. lääkkeestä hakutuloksena