Mitä jos ostan auton ja pyydän myyjältä että antaa ajaa saksan kilvillä suomeen ja lähetän kilvet takas postissa niin onnistuuko. Ajan Saksa-Tanska-Ruotsi Tornion ja Haaparannan kautta Ouluun.
Saksan kilvillä suomeen
5
281
Vastaukset
- MietiUudelleen
Myyjä tuskin suostuu siihen että ajat tuhansia kilometrejä hänen vakuutuksillaan.
Ei ne "siirtokilvet" saksassakaan niin paljoa maksa... - siirtokilvet
jaa onnistuuko,no jos vaikka kysyt sitä siltä myyjältä.mutta epäilen.antaisinko sinä jonkun tuntemattoman ajaa sinun vakuutuksilla tuhansia kilometrejä.
- eikuajamaan
Ei tarvi keltään kysellä saatko ajaa Saksan kilvillä Suomeen, mitään lupia ei tarvita. Mutta vakuutuksen voit ottaa omille nimillesi jo Saksassa, mutta ei ole pakollista.
- Autoveroturisti2018
Nyt siis lie kyseessä yksityinen myyjä, jonka autoa olet ostamassa. Onnistuu jos myyjä uskoo, että maksat myös mahdolliset parkki ja kamerasakot.
Myyjälle jää myös Saksan rekisteriote, se isompi, sillä hän tarvitsee sitä sekä alkuperäiset kilvet, jotta voi poistaa auton rekisteristä Saksassa.
Liikeessä myynnissä olevat autot on aina poistettu rekisteristä. - Tuskin_koskaan
onnistuu. Olen tuonut viitisenkymmentä autoa Suomeen ja yhden ainoan kerran olen saanut luvan ajaa auto illalla majoituspaikkaan yksityisen myyjän kilvillä. Silloinkin lupasin poistaa sen seuraavana päivänä rekisteristä, kuten sitten teinkin. Asiaan saattoi vaikuttaa viehättävä rouvani joka oli matkassa mukana ja puhui erinomaista saksaa. Pyydä myyjää hoitamaan siirtokilvet autoon tai yksityinen myyjä kanssasi ainakin Zulassungstellelle ja vakuutusfirmaan niin kaikki sujuu äkkinäiselle juohevammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057