Mitä jos ostan auton ja pyydän myyjältä että antaa ajaa saksan kilvillä suomeen ja lähetän kilvet takas postissa niin onnistuuko. Ajan Saksa-Tanska-Ruotsi Tornion ja Haaparannan kautta Ouluun.
Saksan kilvillä suomeen
5
253
Vastaukset
- MietiUudelleen
Myyjä tuskin suostuu siihen että ajat tuhansia kilometrejä hänen vakuutuksillaan.
Ei ne "siirtokilvet" saksassakaan niin paljoa maksa... - siirtokilvet
jaa onnistuuko,no jos vaikka kysyt sitä siltä myyjältä.mutta epäilen.antaisinko sinä jonkun tuntemattoman ajaa sinun vakuutuksilla tuhansia kilometrejä.
- eikuajamaan
Ei tarvi keltään kysellä saatko ajaa Saksan kilvillä Suomeen, mitään lupia ei tarvita. Mutta vakuutuksen voit ottaa omille nimillesi jo Saksassa, mutta ei ole pakollista.
- Autoveroturisti2018
Nyt siis lie kyseessä yksityinen myyjä, jonka autoa olet ostamassa. Onnistuu jos myyjä uskoo, että maksat myös mahdolliset parkki ja kamerasakot.
Myyjälle jää myös Saksan rekisteriote, se isompi, sillä hän tarvitsee sitä sekä alkuperäiset kilvet, jotta voi poistaa auton rekisteristä Saksassa.
Liikeessä myynnissä olevat autot on aina poistettu rekisteristä. - Tuskin_koskaan
onnistuu. Olen tuonut viitisenkymmentä autoa Suomeen ja yhden ainoan kerran olen saanut luvan ajaa auto illalla majoituspaikkaan yksityisen myyjän kilvillä. Silloinkin lupasin poistaa sen seuraavana päivänä rekisteristä, kuten sitten teinkin. Asiaan saattoi vaikuttaa viehättävä rouvani joka oli matkassa mukana ja puhui erinomaista saksaa. Pyydä myyjää hoitamaan siirtokilvet autoon tai yksityinen myyjä kanssasi ainakin Zulassungstellelle ja vakuutusfirmaan niin kaikki sujuu äkkinäiselle juohevammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842