Eliitillä vähemmän luomia ihossa

mercury.info

Luomettomat ihmiset eivät ole altistuneet elohopealle.

14

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punaisialuomia

Niinpä! Mähän sanoin jo aikaa sitten, että luomia ne tekee! (eliitistä tai tietystä ryhmästä en osaa sanoa) ei kait niillä mitään järkeä ole siinä, kelle tekevät ja kelle eivät.

• mercury.info

Luomia voi ilmestyä iholle muustakin syystä, mutta elohopeamyrkytys on yksi syy. Esimerkiksi usein tiomersaalilla rokotetut ja amalgaamiakin suussa pitävät ovat olleet alttiimpia luomiongelmille muiden elohopean haittojen lisäksi.

Kaikki eivät altistu elohopealle, koska heidän suvuissaan on tiedetty välttää sitä. Elohopealle altistumattomat lapset ovat kasvaneet keskimäärin terveempinä ja erottuneet ”lahjakkaampina” edeten keskimäärin parempaan asemaan yhteiskunnassa.

• Anonyymi
        mercury.info kirjoitti:

Luomia voi ilmestyä iholle muustakin syystä, mutta elohopeamyrkytys on yksi syy. Esimerkiksi usein tiomersaalilla rokotetut ja amalgaamiakin suussa pitävät ovat olleet alttiimpia luomiongelmille muiden elohopean haittojen lisäksi.

Kaikki eivät altistu elohopealle, koska heidän suvuissaan on tiedetty välttää sitä. Elohopealle altistumattomat lapset ovat kasvaneet keskimäärin terveempinä ja erottuneet ”lahjakkaampina” edeten keskimäärin parempaan asemaan yhteiskunnassa.

Miksei luomiin ole keksitty parannuskeinoa, tai tapaa jolla ne saa irrotettua ihosta ilman leikkausarpia?

Onko eliitillä nanokoneita kehossaan korjaamassa luomivaurioita?

• LooginenPäätelmä

Odotan innolla sitä (luonnollista) tautia joka jonain päivänä leviää pandemiaksi ja tappaa rokotteita välttelevät pois.

Loppuu monesta asiasta tarpeeton inttäminen saman tien.

Ja mainitaan nyt taas kerran että jos on olemassa joku taho jonka tavoite on tappaa maapallon väestöstä osa pois, kyseinen taho ehdottomasti haluaisi tappaa pois sen osan väestöä joka on heille eniten uhaksi; ts. eliittiä eniten epäilevät. Paras, ja käytännössä ainut tapa kohdistaa mitään tuota sakkia vastaan on pistää liikkeelle tarinat rokotteiden vaarallisuudesta; ja kun riittävän pitkä aika on kulunut, ja pääosa tuosta rokotteita vastustavasta (ja eliittiä vastustavasta) sakista on ilman rokotesuojaa päästää irti sairaus joka tappaa jokaisen jota ei ole rokotettu!

Tajuatteko?

Kaivatte mahdollisesti vapaaehtoisesti oman hautanne koska teidät on ohjattu siihen.

• tajuan.mikä.olet

Odotat innolla ihmisten kuolemaa. Olet siis jollakin tapaa sairas psykopaatti.

Itse odotan innolla rokotteiden kehittymistä niin, että niistä jätetään vaarallisimmat aineet pois niin, että ihmiset säästyvät sekä taudeilta että haitoilta. Kun haitat vähenevät niin se vähentää medikalisaatiota (ns. laillinen lääkebisnes) ja vaihtoehtoisia hoitomenetelmiä (luontaistuotteet, puoskarituotteet, alkoholi, huumeet)

• Veteranfan

Looginen päätelmä ilmeisesti haluaa ottaa kaikki rokotteet vaikka ne eivät edes tehoaisi ???

Rokotebuumi taitaa olla yksi syy ihmiskunnan tulevaan katoamiseen jos kaikkia haitallisia kemiaalisia ainesosia rokotteista jää elimistöön,eli ihmiskehon ns. puolustusmekanismi tuhotaan rokotteilla.

• EroonTurhasta
        Veteranfan kirjoitti:

Looginen päätelmä ilmeisesti haluaa ottaa kaikki rokotteet vaikka ne eivät edes tehoaisi ???

Rokotebuumi taitaa olla yksi syy ihmiskunnan tulevaan katoamiseen jos kaikkia haitallisia kemiaalisia ainesosia rokotteista jää elimistöön,eli ihmiskehon ns. puolustusmekanismi tuhotaan rokotteilla.

Eipäs, kuten nimenomaan sanoin haluan että tietty osa ei ota rokotteita jotta teistä päästään eroon.

Käsitätkö?

• Anonyymi
        Veteranfan kirjoitti:

Saat haitallisia aineita jokapäiväisestä hengitysilmasta (esim. muovituotteista haihtuvat pehmittimet), juomavedestä, ruoista ja kaikista vaatteista ym. esineistä joita kosketat. 24/7/365, vuosikymmenien ajan. Jos et niihin kuole niin miten joku alumiiniatomin puolikas rokotteessa joita saat kerran tai kaksi elämässäsi, voisi olla vaaraksi?

• Luominen2018

Minulla on paljon luomia. Olen siis Untermensch...

• Anonyymi

Olisi mielenkiintoista saada tietää, mitä omien luomien, pattien ja kasvainten sisällä on.

Joku vaihtoehtolääketieteilijä on tosiaan viitannut siihen, että niissä olisi elohopeaa.

Amerikassa vaihtoehtolääketieteessä on mitattu elohopeaa asperger-lasten pudonneista maitohampaista sekä kuolleena syntyneistä sikiöistä.

Saantitapojahan on monia.

• Anonyymi

Oonko mä eliittiä, kun mulla ei ole luomia paljoakaan?

• Anonyymi

Ainiin, otan usein rokotteet myös, lapsena sain ne kaikki, joten ainakaan rokotteista ei tule luomia, ainakaan minulle.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      119
      5089
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3628
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1484
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      21
      1307
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1282
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1188
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1107
    Aihe