Eliitillä vähemmän luomia ihossa

mercury.info

Luomettomat ihmiset eivät ole altistuneet elohopealle.

14

155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punaisialuomia

      Niinpä! Mähän sanoin jo aikaa sitten, että luomia ne tekee! (eliitistä tai tietystä ryhmästä en osaa sanoa) ei kait niillä mitään järkeä ole siinä, kelle tekevät ja kelle eivät.

      • mercury.info

        Luomia voi ilmestyä iholle muustakin syystä, mutta elohopeamyrkytys on yksi syy. Esimerkiksi usein tiomersaalilla rokotetut ja amalgaamiakin suussa pitävät ovat olleet alttiimpia luomiongelmille muiden elohopean haittojen lisäksi.

        Kaikki eivät altistu elohopealle, koska heidän suvuissaan on tiedetty välttää sitä. Elohopealle altistumattomat lapset ovat kasvaneet keskimäärin terveempinä ja erottuneet ”lahjakkaampina” edeten keskimäärin parempaan asemaan yhteiskunnassa.


      • Anonyymi
        mercury.info kirjoitti:

        Luomia voi ilmestyä iholle muustakin syystä, mutta elohopeamyrkytys on yksi syy. Esimerkiksi usein tiomersaalilla rokotetut ja amalgaamiakin suussa pitävät ovat olleet alttiimpia luomiongelmille muiden elohopean haittojen lisäksi.

        Kaikki eivät altistu elohopealle, koska heidän suvuissaan on tiedetty välttää sitä. Elohopealle altistumattomat lapset ovat kasvaneet keskimäärin terveempinä ja erottuneet ”lahjakkaampina” edeten keskimäärin parempaan asemaan yhteiskunnassa.

        Miksei luomiin ole keksitty parannuskeinoa, tai tapaa jolla ne saa irrotettua ihosta ilman leikkausarpia?

        Onko eliitillä nanokoneita kehossaan korjaamassa luomivaurioita?


    • LooginenPäätelmä

      Odotan innolla sitä (luonnollista) tautia joka jonain päivänä leviää pandemiaksi ja tappaa rokotteita välttelevät pois.

      Loppuu monesta asiasta tarpeeton inttäminen saman tien.

      Ja mainitaan nyt taas kerran että jos on olemassa joku taho jonka tavoite on tappaa maapallon väestöstä osa pois, kyseinen taho ehdottomasti haluaisi tappaa pois sen osan väestöä joka on heille eniten uhaksi; ts. eliittiä eniten epäilevät. Paras, ja käytännössä ainut tapa kohdistaa mitään tuota sakkia vastaan on pistää liikkeelle tarinat rokotteiden vaarallisuudesta; ja kun riittävän pitkä aika on kulunut, ja pääosa tuosta rokotteita vastustavasta (ja eliittiä vastustavasta) sakista on ilman rokotesuojaa päästää irti sairaus joka tappaa jokaisen jota ei ole rokotettu!

      Tajuatteko?

      Kaivatte mahdollisesti vapaaehtoisesti oman hautanne koska teidät on ohjattu siihen.

      • tajuan.mikä.olet

        Odotat innolla ihmisten kuolemaa. Olet siis jollakin tapaa sairas psykopaatti.

        Itse odotan innolla rokotteiden kehittymistä niin, että niistä jätetään vaarallisimmat aineet pois niin, että ihmiset säästyvät sekä taudeilta että haitoilta. Kun haitat vähenevät niin se vähentää medikalisaatiota (ns. laillinen lääkebisnes) ja vaihtoehtoisia hoitomenetelmiä (luontaistuotteet, puoskarituotteet, alkoholi, huumeet)


      • Veteranfan

        Looginen päätelmä ilmeisesti haluaa ottaa kaikki rokotteet vaikka ne eivät edes tehoaisi ???

        Rokotebuumi taitaa olla yksi syy ihmiskunnan tulevaan katoamiseen jos kaikkia haitallisia kemiaalisia ainesosia rokotteista jää elimistöön,eli ihmiskehon ns. puolustusmekanismi tuhotaan rokotteilla.


      • EroonTurhasta
        Veteranfan kirjoitti:

        Looginen päätelmä ilmeisesti haluaa ottaa kaikki rokotteet vaikka ne eivät edes tehoaisi ???

        Rokotebuumi taitaa olla yksi syy ihmiskunnan tulevaan katoamiseen jos kaikkia haitallisia kemiaalisia ainesosia rokotteista jää elimistöön,eli ihmiskehon ns. puolustusmekanismi tuhotaan rokotteilla.

        Eipäs, kuten nimenomaan sanoin haluan että tietty osa ei ota rokotteita jotta teistä päästään eroon.

        Käsitätkö?


      • Anonyymi
        Veteranfan kirjoitti:

        Looginen päätelmä ilmeisesti haluaa ottaa kaikki rokotteet vaikka ne eivät edes tehoaisi ???

        Rokotebuumi taitaa olla yksi syy ihmiskunnan tulevaan katoamiseen jos kaikkia haitallisia kemiaalisia ainesosia rokotteista jää elimistöön,eli ihmiskehon ns. puolustusmekanismi tuhotaan rokotteilla.

        Saat haitallisia aineita jokapäiväisestä hengitysilmasta (esim. muovituotteista haihtuvat pehmittimet), juomavedestä, ruoista ja kaikista vaatteista ym. esineistä joita kosketat. 24/7/365, vuosikymmenien ajan. Jos et niihin kuole niin miten joku alumiiniatomin puolikas rokotteessa joita saat kerran tai kaksi elämässäsi, voisi olla vaaraksi?


    • Luominen2018

      Minulla on paljon luomia. Olen siis Untermensch...

    • Anonyymi

      Olisi mielenkiintoista saada tietää, mitä omien luomien, pattien ja kasvainten sisällä on.

      Joku vaihtoehtolääketieteilijä on tosiaan viitannut siihen, että niissä olisi elohopeaa.

      Amerikassa vaihtoehtolääketieteessä on mitattu elohopeaa asperger-lasten pudonneista maitohampaista sekä kuolleena syntyneistä sikiöistä.

      Saantitapojahan on monia.

    • Anonyymi

      Oonko mä eliittiä, kun mulla ei ole luomia paljoakaan?

      • Anonyymi

        Ainiin, otan usein rokotteet myös, lapsena sain ne kaikki, joten ainakaan rokotteista ei tule luomia, ainakaan minulle.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe