OneCoin paljastui scämmiksi. Monen unelmat Ferrarista ja hulppeasta veneestä haituivat kuin peeru Saharaan. Lisäksi tri Roju on kadonnut.
Valkohammas Wallu myy DagCoinia ja nauraa räkäisesti One-nysvääjille. Ei mee onnen lahjat tasan. Ääneskosken pihvitkin on loppuunmyyty.
Taivaanrannassa on kuitenkin hieman valoa. WinCapitan valuuttakauppa saattaa käynnistyä uudelleen ja Onecoin koulutus ei tuntuu ihan oikealta henkiseltä pääomalta.
Tuulipukukansa on nyt ilman unelmia!
9
1252
Vastaukset
- Rutjatov
Uskollisimmat koinistit kumartaa vielä kohti OneCoin-alttaria. Harhaoppiset koinistit etsivät uusia kohteita pettyäkseen jälleen kerran!
Ihme jos tuomioita ei rupea paukkumaan. Huijarit saa mellastaa vapaasti, no rotat on rottia aina. - teillävääriäkäsityksiä
"Uskollisimmat koinistit kumartaa vielä kohti OneCoin-alttaria. Harhaoppiset koinistit etsivät uusia kohteita pettyäkseen jälleen kerran!"
Miten se uskollisuus onecoineihin siinä pienenisi, jos oma tiimi on tehty ja siirtyy toista verkostoa rakentamaan? Itse en nimittäin hae uusia verkostooni, jonka olen rakentanut parin vuosikymmenen aikana Suomessa ja ulkomailla, koska en halua ilman omaa vastuuta itkeviä verkostooni jos joku asia vähän viivästyy tai muuttuu, koska se on verkostomarkkinoinnin luonne ja kirjattu myös sääntöihin.
Tällä hetkellä työstän viittä eri verkostoa ja lauantaina voi aueta kuudes jos hyvältä näyttää kun osa tiimistämme kokoontuu erään yrittäjän tiloissa.
En koe koskaan pettyneeni verkostoihin, koska olen rakentanut niitä joskus aktiivisemmin ja joskus vähän vähemmän ja palkkiot paukkuvat sen mukaan.
Käyn myös töissä säänöllisesti, koska tykkään työstäni, mutta talot (omakoti ja mökki) on maksettu siis velkaa ei ole ollut kymmeneen vuoteen, että voisi kyllä rakennella ihan vain verkostoja ja nauttia vapaa-ajasta, mutta ei se nyt vielä ole ajankohtaista.
Olin aikoinaan mukana myös WinCapitassa ja nostin sieltä voittoja n. 40K ja se oli hyvä lisä kun kaverini kanssa ostimme remonttikuntoisia asuntoja jotka remontoimme ja stailasimme kuntoon ja laitoimme sitten vuokralle yleensä peruskalustettuna. Kaverini oli myös mukana WinCapitassa ja sai voittoa sieltä n. 20K
Jouduimme käräjille, mutta heti ilmoitettiin, että meitä ei syytetä mistään, mutta todennäköisesti voitot pitää maksaa takaisin, siis voitto miinus sijoitus ja niin myös tuli päätös.
Vaikka meillä on edelleen tietty mielikuva WinCapitasta, niin myimme kuitenkin yhden vuokra-asunnoistamme siinä vuokralla olleelle nuorelle pariskunnalle ja maksoimme meiltä vaaditut summat kuin murupussit pois välittömästi ja loput rahat tilille.
40K oli hyvä laina 0-korolla n. 10v joka oli mukana kasvamassa korkoa saneerauspisneksissämme. Nykyään meillä on monenlaisia asuntoja kolmessa ns. suuressa kaupungissa ja yksi kolmekerroksinen vanha kerrostalo maaseutumaisessa lähiössä joka näyttää olleen ensimmäinen vikainvestointi joka ei paljon maksanut, mutta murheita/kuluja ja työtä tuntuu riittävän ja lisätyövoimaa on palkattu.- ParruSetä
On sulla jutut. Lääkitystä kannattaa päivittää.
Kyllä, massipäällikkö on kyseessä!
Tämä todistaa väittämäni että verkostomarkkinointi on tie onneen ja että kannattaa aina SIOITTAA ja rakentaa VERKOSTOA! Hihat kääritään ja rakennetaan VERKOSTOA!
Kateeksi tosiaan käy MASSIPÄÄLLIKKÖÄ!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA
Poijjaat!! Taasen!
ps. ei toi 40K tai 20K vielä kuulosta taloudellisesti riippumattomalta- Fyysikko-273K
Avotampio_ kirjoitti:
Kyllä, massipäällikkö on kyseessä!
Tämä todistaa väittämäni että verkostomarkkinointi on tie onneen ja että kannattaa aina SIOITTAA ja rakentaa VERKOSTOA! Hihat kääritään ja rakennetaan VERKOSTOA!
Kateeksi tosiaan käy MASSIPÄÄLLIKKÖÄ!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA
Poijjaat!! Taasen!
ps. ei toi 40K tai 20K vielä kuulosta taloudellisesti riippumattomaltaTuo lyhenne K tarkoittaa Kelvinasteita. Kylmää kyytiä heppu taitaa saaneen!
- Rakasko
ParruSetä kirjoitti:
On sulla jutut. Lääkitystä kannattaa päivittää.
Oletko tuon tarkasti miettinyt?
- DAGCoin
Seuratkaa ilmoittelua, Tampereella tavataan. Kaikille Onecoiniin sijoittaneille 50 % avausboonus.
- Rutjatov
Coinisti mahdolisuus tuplata tappiot! Tartu tilaisuuteen!
"Seuratkaa ilmoittelua, Tampereella tavataan. Kaikille Onecoiniin sijoittaneille 50 % avausboonus"
Ensin tappio 100% nyt mahtava tarjous vain 50% tappiolla!
On noilla helppo-heikeillä pokkaa! Tulevaisuus koijareilla on lusiminen toki he eivät vielä ymmärrä asiaa!- PonzipaPonzi
Ikävä kyllä, eivät joudu lusimaan, koska toiminnalla on "epäsuora" suomen poliisin siunaus.
Koska poliisi toimii passiivisesti, eikä laita stoppia huijaamiselle, tarkoittaa se että koijarit saavat mellastaa vapaasti suomessa.
Kaikkialla muualla maailmassa Onecoin pidätyksiä tehtiin, mutta suomessa tiedotettiin vain, että "kannattaa suhtautua varauksellisesti".
Itse asiassa tämä kertoo toisaalta sen, että suomen poliisi ja KRP pitää kansalaisia aika älykkäinä, ja olettivat että jokainen jo itsekin huomaa että surkea PONZI koijaus tuo Onekoini on. ( Ja Dag koini jatkaa entisten Onecoinareiden miehityksellä...)
Kyllähän Onekoinilla joku ylälinja toki "omilleen" pääsi, ja joku voitollekin, kun sai "pääkallorahoja" uusista mukaantulijoista.
Itse koinilla ei koskaan ole tehnyt mitään, eikä lohkoketjuakaan loppujen lopuksi ollut olemassakaan.
Ihme ettei kukaan "sioittajista" ollut enempää kiinnostunut selvittämään taustoja, ennenkuin rahojaan koiniin laittoi.
Jo siitä huomasi huijauksen, kun puhuivat aina Onekoinin maailmanvaluuttaan ryhtymisestä, mutta kauppaa tehdessä tuote olikin "koulutuspaketti myyntiä".
Jokainen oli ostamassa lohkoketjua. Tämä on jokatapauksessa aivan selvä asia.
Ei kukaan olemattomasta plagioiduista PDF "koulutuksista" olisi ilman koinia ja lohkoketjulupauksia maksanut yhtään mitään.
Vahinko suomen kansantaloudelle on hölmöjen takia 100 miljoonaa, joka siirtyi rikollisille Bulgariaan ja Venäjälle, huumekaupan tukemiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804