Saa nähdä kauan aloitus pysyy kun siihen joutuu pistämään URLeja.
http://cdn.newsapi.com.au/image/v1/565818998d763ddc9918e4a4b1753747?width=1024
https://is.mediadelivery.fi/img/978/594a023d5fb645ed88217c3f8b44c160.jpg
Onko Littapäiltä kommentteja?
Lisää esimerkkejä Kuusta pitkin eilistä iltaa löytyy Googlen avulla.
Kuvia Kuusta
15
261
Vastaukset
Ohhoh, näyttää ihan kivipallolta. Eikä näy läpi.
Nimenomaan tuo ensimmäinen kuva on mainio. Kuun väri on siinä pimennyksen eli Maan varjon aiheuttama.
- diversio
Tässä mielestäni parempaa kuvaa Kuusta:
https://www.youtube.com/watch?v=mfshAzV0FN4
Herää kysymys kuinka moinen tarkennus on mahdollinen jos sen etäisyys Maasta on jopa 400 000 km vai onko Kuu sittenkin lähempänä?Täällä puhutaan jopa 300-kertaisesta zoomista ja näytetäänkin:
https://www.youtube.com/watch?v=DCfDMU92JqI
- EiOlePhotoShop
No, Lättäpäät, tuleeko sitä kommenttia miksi kuvissa on eroa?
- KuuPaljastiPallon
Hihii, Lätät istuu hiljaa kuin kusi sukassa toivoen ettei kukaan linkittele lisää kuvia.
Heillä kun ei ole selitystä, ylälinja ei ole tiedottanut miten pitää suhtautua tuollaisiin Kuu-kuviin.
- vastaus
Minä voin tehdä kuvanmuokkausohjelmalla Kuusta vaikka vihreän.
Niin muuten. Mitä noissa kuvien eroissa on kummallista?- PinnanKuviot
Huomaa Tycho kraatterin paikka kummassakin kuvassa.
Suomessa se on alaosassa, Australiassa se on yläosassa.
Ei, tuossa ei ole kyseessä kuvanmuokkaus, jokainen Australiassa Kuuta katsova näkee saman; sinäkin voit halutessasi käydän toteamassa asian.
- piukeatpakarat
Mitä jos kääntää kuvan ylösalaisn?
- pihkailija
Emme tiedä jos Lättämaa ja sen Kuu pyörivät myös tasomaisesti.
- riukuiivari
Tässäkin mukavaa ja hieman outoa kuvaa Kuusta ja Auringosta:
https://www.youtube.com/watch?v=Dw9GDn_SymY - Miiiisas
missä kohtaa kuussa on ne USA kuunlentojen jättämät liput?
En nimittäin usko et siellä kävivät ellei jotain matskua näy missään. Paitsi kohta ne menee sinne oikeasti ja kantaa rekvisiitta romut samalla sinne todisteeksi. Toisaalta jos Kiina ehtii sinne ensin voi ollakin mielenkiintoista. Kyl siinä jotain täytyy olla.- tuskin.uskot.koskaan
Jostain syystä epäilen että uskoisit senkään jälkeen kun joku muu kuin NASA esittää kuvia laskeutumispaikoista.
Keksit vain uuden tekosyyn miksei nekään kuvat ole oikeita.
Käytiin kuussa tai ei, Tyhco kraatteri on edelleen eri paikassa Suomesta ja Australiasta katsottuna. - näreetOvatNäin
Lättämaan Kuu pyörii akselinsa ympäri kerran vuorokaudessa.
- yritys.ja.paha.erehdys
näreetOvatNäin kirjoitti:
Lättämaan Kuu pyörii akselinsa ympäri kerran vuorokaudessa.
Hyvä yritys. Metsään meni, ja osoittaa ettet omaa edes alkeellista hahmotuskykyä.
Mutta kun se Tycho kraatteri on samaan aikaan eri paikoissa myös katsottaessa Kanadassa ja Eteläisessä Chilessä.
Mitenkä se pyörii niin että se on samaan aikaan eri paikassa?
Kerrotko vielä millainen pyörähdys tekee vaaka-akselin suhteen peilikuvia?
Kuu tosiaan pyörii, ja pitää saman puolen Maata kohti kokoajan. Mutta se näkymä muuttuu vaaka-akselin peilikuvaksi pohjoisen ja etelän välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511