Kuvia Kuusta

KuuPääLaellaan

15

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohhoh, näyttää ihan kivipallolta. Eikä näy läpi.

      • Nimenomaan tuo ensimmäinen kuva on mainio. Kuun väri on siinä pimennyksen eli Maan varjon aiheuttama.


    • diversio

      Tässä mielestäni parempaa kuvaa Kuusta:
      https://www.youtube.com/watch?v=mfshAzV0FN4

      Herää kysymys kuinka moinen tarkennus on mahdollinen jos sen etäisyys Maasta on jopa 400 000 km vai onko Kuu sittenkin lähempänä?


    • EiOlePhotoShop

      No, Lättäpäät, tuleeko sitä kommenttia miksi kuvissa on eroa?

      • KuuPaljastiPallon

        Hihii, Lätät istuu hiljaa kuin kusi sukassa toivoen ettei kukaan linkittele lisää kuvia.

        Heillä kun ei ole selitystä, ylälinja ei ole tiedottanut miten pitää suhtautua tuollaisiin Kuu-kuviin.


    • vastaus

      Minä voin tehdä kuvanmuokkausohjelmalla Kuusta vaikka vihreän.
      Niin muuten. Mitä noissa kuvien eroissa on kummallista?

      • PinnanKuviot

        Huomaa Tycho kraatterin paikka kummassakin kuvassa.

        Suomessa se on alaosassa, Australiassa se on yläosassa.

        Ei, tuossa ei ole kyseessä kuvanmuokkaus, jokainen Australiassa Kuuta katsova näkee saman; sinäkin voit halutessasi käydän toteamassa asian.


    • piukeatpakarat

      Mitä jos kääntää kuvan ylösalaisn?

    • pihkailija

      Emme tiedä jos Lättämaa ja sen Kuu pyörivät myös tasomaisesti.

    • riukuiivari
    • Miiiisas

      missä kohtaa kuussa on ne USA kuunlentojen jättämät liput?

      En nimittäin usko et siellä kävivät ellei jotain matskua näy missään. Paitsi kohta ne menee sinne oikeasti ja kantaa rekvisiitta romut samalla sinne todisteeksi. Toisaalta jos Kiina ehtii sinne ensin voi ollakin mielenkiintoista. Kyl siinä jotain täytyy olla.

      • tuskin.uskot.koskaan

        Jostain syystä epäilen että uskoisit senkään jälkeen kun joku muu kuin NASA esittää kuvia laskeutumispaikoista.

        Keksit vain uuden tekosyyn miksei nekään kuvat ole oikeita.

        Käytiin kuussa tai ei, Tyhco kraatteri on edelleen eri paikassa Suomesta ja Australiasta katsottuna.


      • näreetOvatNäin

        Lättämaan Kuu pyörii akselinsa ympäri kerran vuorokaudessa.


      • yritys.ja.paha.erehdys
        näreetOvatNäin kirjoitti:

        Lättämaan Kuu pyörii akselinsa ympäri kerran vuorokaudessa.

        Hyvä yritys. Metsään meni, ja osoittaa ettet omaa edes alkeellista hahmotuskykyä.

        Mutta kun se Tycho kraatteri on samaan aikaan eri paikoissa myös katsottaessa Kanadassa ja Eteläisessä Chilessä.

        Mitenkä se pyörii niin että se on samaan aikaan eri paikassa?

        Kerrotko vielä millainen pyörähdys tekee vaaka-akselin suhteen peilikuvia?

        Kuu tosiaan pyörii, ja pitää saman puolen Maata kohti kokoajan. Mutta se näkymä muuttuu vaaka-akselin peilikuvaksi pohjoisen ja etelän välillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe