https://www.seiska.fi/Telkkari/Ohhoh-Temptation-Islandin-sinkkunainen-Milja-21-on-ammattistrippari-myy-edustusseuraa-500
Siitä kaunis seuralainen ja ätmikin saa seksiä.
Seuralainen ätmeille
21
298
Vastaukset
- atm34mies
Kelpais minulle. Yksinäiset ihmiset käyttää seuralaisia seksin saaamiseen. Voipi olla että etsin tuon ja vastaan sille. Tuossa temptation ohjelmassa naiset nyt muutenkin on sellaisia että antavat lähes jokaiselle.
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201802012200711831_vd.shtml Ja naisten iloksi mukana on ammattitaitoinen vaginahieroja A. Kurhinen. Onpahan taas yksi syy jättää tuokin ohjelma katsomatta.
- Idiootitkasassa
Minä en oo löytäny vielä yhtään syytä katsoa sitä!
- pitkätukka-68
Idiootitkasassa kirjoitti:
Minä en oo löytäny vielä yhtään syytä katsoa sitä!
Samma här.
- atm34mies
https://www.seiska.fi/Telkkari/Sokkipaljastus-Juuri-18-vuotta-tayttanyt-Temptation-Island-Melissa-etsii-seuraa
Tuon naisen ilmoitus löytyy aika helposti joten nyt naimaan vaan kaunista naista- Eikiitos_
Tuolla ei ole tissejä ollenkaan. Maksusta pitää saada naista kunnon tisseillä
- Huuhaa123
Kehui käyneensä jo Lotikan mökillä..Ei mitenkään erikoisen näköinen..kroppa huono..ei jatkoon..Mitä lie liikkuu tyttö raukan päässä,kun tämmöseen lähti julkisesti? Vanhenpana voi kaduttaa tämä uravalinta? Ei vaimoainesta.
- ewdsvsedvsvsdv
Aika rumahan tuo on, mutta makuasia.
- 28mies-
olen pannut jo. Eihän seksitreffeissä ole kuin muutama nainen jota voi panna. Ulkomaalaisia siellä on paljon, ja sitten sellaisia jotka lähettää feikki kuvia että ei kuva täsmää yhtään sen naisen ulkonäköön.
- ÄtmilleHelpotusta
Kyllä ätmeille kelpais, mut ätmi voi mennä paniikkiin, jos tuollainen vähäpukeinen nainen tulee samaan sänkyyn ätmin kanssa.
Toisaalta ei kai se naista haittaa, vaikka ätmi makaa toimintakyvyttömänä setelitukko kourassa, jonka nainen ottaa, kun homma on hoidettu.
Jonkun ajan kuluttua ätmi tulee tajuihinsa ja ihmettelee, että mitä täällä on tapahtunut. - niinseon-
Maksullisen naisen kanssa ätmin ei tarvii tehdä muuta kun saada muna seisomaan ja nainen hoitaa sen rakastelun. Ätmillä alkaa jo seistä kun näkee naisen tissit ja sitten kun nainen kiipee ätmin päälle ja saa muna sisään niin ätmi laukee 5 sekunnissa. Eli hintaa tulee vain noin 10 euroa maksullisella käynnistä.
- sinkkumies---
500 euroa kun saa katsoa kun nainen heiluttaa persettään edessäsi. Sitähän saa katsoa ilmaiseksi netissä.
- Nuuuuuuhhhh
Mut ei netin kautta saa pilluntuoksua.
Tuo nainen varmaan toteuttaa ätminkin pillun nuuhkimis fantasian 500€:lla ja istuu, että ätmin nenä on pillussa.
- Dark-fearin-äiti
Jokohan poikani dark on tilannut ajan seuralaiselta?
- kaksnaamaisuusloistaa
Lopuunhöylätty jo jännämiesten osalta nyt olis siis ätmien vuoro? Miten nyt niin pojat että julkinen huora yhtäkkiä kelpaa muttei tavisnainen?
- Iliman.pilluu
Ei vaan ole saatavilla tavisnaista! Niille ei kelpaa muut kuin ne alfajännämiehet.
Eipä silti, ei ole tarjolla julkihuoraakaan.
- Atm-poikuustallella
Menen huoriin ensi viikolla.
- Siihenmenty
Ahaa, nyt ne on siis pestanneet jo ihan oikeita huoria tuohon saari ohjelmaan. Ehkäpä tuotannon mielestä ei sitten perse noussut tarpeeksi edellisillä kausilla?
- maksullinen.portto
Onkse huorra?
- en_tuomitse
Ei tuokaan työ välttämättä mitään helppoa ole, kun joutuu mukautumaan erilaisiin tilanteisiin, jos on seuralaisena. Kyllä siinä älliäkin vaaditaan, ainakin sujuvassa seuralaisena olossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685