Telkkarissa öyhöttää joku kommunistijohtaja Senaatintorin mielenosoituksessa.
Poliittiset mielenosoitukset on kielletty sivistyneissä valtioissa, mutta Suomi on takapajula tässäkin suhteessa. No, lopulta paha saa palkkansa ja kommunismi tuhotaan.
Mielen ilmaukset kommunismia
59
883
Vastaukset
- tiedätköitsekään
Venäläisen tavan peräänkö sitten itse unelmoit? Siellähän poliittiset toisinajattelijat pidätetään ja kuljetetaan siperiaan.
- m-i-e-z
Mielenilmaukset ovat kommunismia vai mitä tarkoitit? Kai tuo kommunistijohtaja saa ilmaista mielipiteensä voimakastahtoisesti? Kuvaputkiradiosta voi nykyään valita mitä sieltä tulee, suosittelen harkitsemaan ohjelmia akvaario tai takkatuli.
"Poliittiset mielenosoitukset on kielletty sivistyneissä valtioissa"
WHAT?!- Jippiiiii
Mielenosoitukset ovat sallittu mutta poliittiset lakot ovat monessa menestyneessä sivistysvaltiossa kielletty.
Tämähän oli vain demarien epätoivoinen pitkän vaalikampanjan avaus. Jippiiiii kirjoitti:
Mielenosoitukset ovat sallittu mutta poliittiset lakot ovat monessa menestyneessä sivistysvaltiossa kielletty.
Tämähän oli vain demarien epätoivoinen pitkän vaalikampanjan avaus.Kiitos täsmennyksestä, kiireessä olin muotoillut asian väärin.
Siis poliittiset lakot kiellettyjä, sellaiset joita vasemmisto nyt harjoitti.
- hgryrety
Lahtaripelkurit sen sijaan tyytyvät näköjään puskista huuteluun.
- paskamäki
Sinun kaltaisesi vain ammattikoulun käyneen työmiehen ei kannattaisi livetä lakkorintamasta. Kehitysmaista kyllä löytyy köyhiä tekemään yksinkertaiset hommasi puoleen hintaan.
- otaasioistaselvä
"Poliittiset mielenosoitukset on kielletty sivistyneissä valtioissa"
Et ole sitten koskaan Saksassa, Italiassa, Ranskassa tai Espanjassa käynyt. Vai tarkoitatko "sivistyneillä valtioilla" Venäjää ja Kiinaa?- sldkjflk
Mitä muuta voisi Palstamäen kaltaiselta amikselta odottaa. Kokoomuslainen duunari smh
Minä toivon sinun puolestasi, että tämä oli puhdas provo.
Wwuwuw kirjoitti:
En tajua mitä aloituksella haettiin.. Tarkistin jopa, että onko joku tehnyt feikkinimen..
Jotenkin tuntuu ettei Pertsa voi tosissaan olla.
- Gnuk
hullu_ukko kirjoitti:
Mä oon todennut jo kauan sitten, että pertsa on syyntakeeton. :)
hullu_ukko kirjoitti:
.. Pertsa Aidoimmillaan.. Mut.. Luultavammin tulee käyttämään tuota Korttia, niin kuin Kameleontti Persoonat/Luonteet usein tekee.. ;D
.. Ihan samaa Tuubaa Hän on Jauhanut Vaiks Kuink Pal.. Ja sopii ihan hyvin ProFiloinin tulokseen hänestä nämä(kin) jutut.. ;P
- sdcvsdfwefaefadsafa
Mitä täällä öyhötät, muuta sitten vaikka Iraniin.
- Rumasinkkumies-
Oli aika lälly mielenilmaus. Odotin että joku edes olisi ottanut ohjat käsiin mutta tumput suorina siellä seisoivat ja kuuntelivat sontiaisten puheita.
.. Mitä Palstan UusLiberalistinen NarsuMarsu Tiällä taas Öyhöttää?.. ;D
Dok: Requiem for the American Dream
https://areena.yle.fi/1-3319316- tietoinenko
Ap, oletko nähnyt kun pääministeripuolueen maajussit osoittavat mieltään traktoreiden kera. Aina silloin kun joku tukiainen ollaan viemässä. Keskusta on tietääkseni porvaripuolue. Lukekaa niin ehkä ymmärrätte enemmän yhteiskuntaa:)
- tietoinenko
Ap, vasta oli juttu jossa kerrottiin, että jos yritystukiin kosketaan, niin yrittäjät (kokoomus) vie yritykset ulkomaille (jota se on jo tehnyt). Kokoomuslainen maailma ei osoita mieltään vaan suoraan uhkailee ja kiristää:)
- kukux
Aloittajan jutut kuullostaa 50-luvun USAlle.
A.Palstamäki ei ole tullut itse kommentoimaan mitään aloitukseensa.
Minä muuten olin paikalla tuossa mielenosoituksessa, siellä puhkesi aikamoinen huutomyrsky kun Juhana Vartiainen tuli lavalle puhumaan.
Ukko ei saanut sanottavaansa kuulluksi sen huutomyrskyn keskellä ja hyvä niin.
Ei sillä mitään kuunneltavaa olisi ollutkaan sillä miehllä on ihan sama onko äänessä pää vai perse asiasisältö on kuitenkin ihan samanarvoista molemmissa tapauksissa.- TurhaKeskustella
Oikeudentunto, empatiakyky. Järki, solidaarisuus, totuus. Monelle nykyään vieraita asioita, vaikka oikeastaan kuuluvat normaalin ihmisen tarpeisiin. En olisi ollut poissa töistä, jos työttömyyskorvausta olisi vain alennettu ja koulutus ym. mahdollisuuksia parannettu. Hallituksen toimenpiteillä ei tule mitään säästöä, päinvastoin, eikä yhtään uutta työpaikkaa. Luulisi jo tyhmemmänkin näkevän valheiden läpi.
Noin muuten... paha ja hyvä saavat palkkansa, mutta lampaat viedään teuraalle.
On vaikeaa uskoa, että joku kehuu sillä että on itsekäs ja tyhmä. Mutta pakko."oikeastaan kuuluvat normaalin ihmisen tarpeisiin."
.. Minäkin Haluaisin olla tätä Miält.. Mut.. TosiAsiat Todistavat "Normaaleiden Normaalin" olevan Usein jotain ihan muuta.. ;P
"On vaikeaa uskoa, että joku kehuu sillä että on itsekäs ja tyhmä."
.. Jatkuvastihan tätä Näkee.. Siel Sun Tiäl.. Kuuluu ihan NarsuMarsujen OminaisPiirteisiin.. Tosin älykkäimmät ja/tai viisaimmat näistä osaa peitellä näitä asioita paremmin, kuin yksinkertaisemmat LajiKumppaninsa.. ;D
- Gnuk
Sä taidat olla just niitä surkuhupaisia duunareita, jotka uskoo kuuluvansa "parempien" joukkoon äänestämällä kokkareita. Ja uskot, et työllä voit rikastua.. :D
Mut ei se mitään. Tinsa(lat. rectum) löytyy silti pakaroiden välistä. Ja jos aluetta tarkemmin tutkii, voi tehdä havaintoja myös häpyyhuulista ja klitoriksestakin(lat. testiculis et penis) :D - Anus.Paskaläpi
Sulla kun sitä Pertsa onkin nykyään hupaisa nimimerkki!!!!!! Mutta jutut on silti isoisätyylisiä jorinoita. Et taida koskaan päästä siitä poikuudestasi.
Sieltähän tärähti taas valtakunnankansleri palstamäeltä arvokasta kannanottoa. Onneksi siinä on ainakin 90% trollausta, jos ei niin sitten sanonta "sekaisin kuin seinäkello" pitänee korvata sloganilla "sekaisin kuin palstamäki".
Niin ja se kymmenenkin prosenttia, aina huvittavaa on huomata että kusetettavista työmiehistä vaikkapa yritystoiminnan kautta itsensä omasta mielestään muka "paremmiksi" kohottaneet on juurikin niitä hyödyllisimpiä hölmöjä porvarivallalle.Niin no sekin vielä kiiinnostaa että miten se mieli oikein ilmataan? Jonkun jarrujen ilmauksen ymmärrän mutta että mielen ilmaus? Ottaako pertti mahdollisesti vaikkutulpan toisesta korvasta ja kallistaa sitten päätä niin kauan kunnes urea alkaa valua ja sitten kun varmasti ei ole ilmaa seassa tulppa paikalleen ja sama homma sitten toiselle puolelle?
- bjhv
Sä näemmä vastustat porvarivaltaa (persutkin on porvareita). Sehän tietää sitten sitä, että kannatat vasemmistosuvakkeja.
- Gnuk
bjhv kirjoitti:
Sä näemmä vastustat porvarivaltaa (persutkin on porvareita). Sehän tietää sitten sitä, että kannatat vasemmistosuvakkeja.
Minäkin vastustan porvareita ja tulen mitä suurimmalla todennäköisyydella seuraavissa eduskuntavaaleissa äänestämään persuja. Olen ajatusmaailmaltani ja ideologisesti aika vahvasti vasemmalle kallellaan, mutta nykyvasemmiston kanssa mulla on niin isoja ratkaisevia erimielisyyksiä, etten vaan voi tukea heitä. Nykyvasemmisto on hampaaton ja munaton. En usko heihin.
bjhv kirjoitti:
Mä sitä kun kannatankin asioita omilla aivoillani enkä senj mukaan mitä joku puolue määrittää. Persuilla on joitakin hyviä teesejä ja nyt niitä voi äänestääkin kun takinkääntäjäläskistä on päässeet eroon. Vasemmistosuvakeillakin on joitakin hyviä juttuja mutta maan täyttäminen monikulttuurisuudella oman kansan kustanuksella ei kuulu niihin. Oikeasti ongelma juurikin on siinä kun ei ole oikein semmoista kannanotoissaan johdonmukaista puoluetta jossa kaikki olisi loogisesti kohdillaan.
- mansikkakakkua
bjhv kirjoitti:
Jep, näin se nykyään jotenkin menee... kun poliittista valtaa pitävät ovat tavalla tai toisella jotenkin vieraita ainakin mulle... ja kun minusta tuntuu ett aika monelle muullekin.
Porvarit kiristävät otettaan kaikista... MYÖS pienyrittäjistä... eli A.Palstamäki on nyt hiukan taas ulalla. Entiset persut eli kumpikin nykyisistä puolueista; kuuluu ihan varmasti oikeistoon.
Vasemmistoissa on kauttaaltaan ns. suvakkeita...ainakin ne jotka ovat puolueensa johdossa. Pakolais-status kaikille halukkaille... ja elatus myös entiseen kotimaahan jääneille sukulaisille... tai vaihtoehtoisesti rahaa sisseille!
Kyllä suomalaisrahvas kustantaa... uus rahanjako menossa!
Pitäisikö perustaa kokonaan uusi puolue: "kanta-asukkaat", mutt silloin älähtäisivät lappalaiset. mansikkakakkua kirjoitti:
Jep, näin se nykyään jotenkin menee... kun poliittista valtaa pitävät ovat tavalla tai toisella jotenkin vieraita ainakin mulle... ja kun minusta tuntuu ett aika monelle muullekin.
Porvarit kiristävät otettaan kaikista... MYÖS pienyrittäjistä... eli A.Palstamäki on nyt hiukan taas ulalla. Entiset persut eli kumpikin nykyisistä puolueista; kuuluu ihan varmasti oikeistoon.
Vasemmistoissa on kauttaaltaan ns. suvakkeita...ainakin ne jotka ovat puolueensa johdossa. Pakolais-status kaikille halukkaille... ja elatus myös entiseen kotimaahan jääneille sukulaisille... tai vaihtoehtoisesti rahaa sisseille!
Pitäisikö perustaa kokonaan uusi puolue: "kanta-asukkaat", mutt silloin älähtäisivät lappalaiset."kun poliittista valtaa pitävät ovat tavalla tai toisella jotenkin vieraita ainakin mulle... ja kun minusta tuntuu ett aika monelle muullekin."
Yhdyn tuohon näkemykseen mutta eikö se olekin aika ihmeellistä? Tiedän olevan ihan h...ti ihmisiä joilla on juuri oikeanlaiset näkemykset mutta juurikin tämän suuren ennemmistön ajattelutavan mukaista puoletta ei tunnu olevan. Palstaltakin esim. sinä tunnut ajattelevan aika liki samalla tavoin kuin minä näistä, gnukin kanssa ei ole tarvinnut olla eri mieltä mistään jne. niin kyllä palkjon on ihmisiä joilla on vaan pula siitä oikeasta puolueesta mitä ei tunnu olevan oikein olemassa.mansikkakakkua kirjoitti:
Pitäisikö perustaa kokonaan uusi puolue: "kanta-asukkaat", mutt silloin älähtäisivät lappalaiset.Minä suuntaan kiinnostuneen katseeni Paavo Väyrysen kansalaispuolueen suuntaan.
Vielä en ole päättänyt äänestäkö sitä ensivuoden vaaleissa mutta seuraan kuitenkin mielenkiinnolla.
Myös itsenäisyyspuolueesta olen kiinnostunut ja kuulun heidän sähköpostituslistalleen.Harmaaritari kirjoitti:
"kun poliittista valtaa pitävät ovat tavalla tai toisella jotenkin vieraita ainakin mulle... ja kun minusta tuntuu ett aika monelle muullekin."
Yhdyn tuohon näkemykseen mutta eikö se olekin aika ihmeellistä? Tiedän olevan ihan h...ti ihmisiä joilla on juuri oikeanlaiset näkemykset mutta juurikin tämän suuren ennemmistön ajattelutavan mukaista puoletta ei tunnu olevan. Palstaltakin esim. sinä tunnut ajattelevan aika liki samalla tavoin kuin minä näistä, gnukin kanssa ei ole tarvinnut olla eri mieltä mistään jne. niin kyllä palkjon on ihmisiä joilla on vaan pula siitä oikeasta puolueesta mitä ei tunnu olevan oikein olemassa... Mä en Ymmärrä miksi "Tietyt" Puolueet eivät tajua, että Kannatus Matelee YliFeminismin (SukuPuolisen EpäTasaArvon) ja/tai YliSuvaitsevaisuuden takia.. ;P
- Gnuk
mansikkakakkua kirjoitti:
Pitäisikö perustaa kokonaan uusi puolue: "kanta-asukkaat", mutt silloin älähtäisivät lappalaiset.Mä voisin suudella sua... :)
- Gnuk
hullu_ukko kirjoitti:
Minä suuntaan kiinnostuneen katseeni Paavo Väyrysen kansalaispuolueen suuntaan.
Vielä en ole päättänyt äänestäkö sitä ensivuoden vaaleissa mutta seuraan kuitenkin mielenkiinnolla.
Myös itsenäisyyspuolueesta olen kiinnostunut ja kuulun heidän sähköpostituslistalleen.Ipu oli hyvä, mut Pesosen Antti otti ja kuoli... :(
Riikka Söyring on ainoa, ketä seuraisin siinä poppoossa Gnuk kirjoitti:
Ipu oli hyvä, mut Pesosen Antti otti ja kuoli... :(
Riikka Söyring on ainoa, ketä seuraisin siinä poppoossaKyllä mä arvostan myös. Henri Aitakaria.
- crux
Kommunismista en tiedä mutta joskus olisi mukava että mielenosoittajat myöntäisivät jälkeenpäin olleensa väärässä. Ihan varmasti sitäkin tapahtuu että jokin uudistus onkin ollut hyvä alun valtavasta tunnekuohusta huolimatta. Nyt kun joku huutaa kurkku suorana jotain niin hänelle jää mielikuva että huutaminen oli täyttä asiaa vaikka se olisi ollut pelkkää typerää mölyä.
.. Noh.. Jos mulla olis Sun Luonne/Persoona, niin voisin sanoa, että.. ;P
"Naisettomuudesta en tiedä mutta joskus olisi mukava että mielensäpahoittajat myöntäisivät jälkeenpäin olleensa väärässä. Ihan varmasti sitäkin tapahtuu että jokin uudistus onkin ollut hyvä alun valtavasta tunnekuohusta huolimatta. Nyt kun joku huutaa kurkku suorana jotain niin hänelle jää mielikuva että huutaminen oli täyttä asiaa vaikka se olisi ollut pelkkää typerää mölyä.."
.. Tai jotain Muuta Vastaavaa.. ;D- mansikkakakkua
En minä jaksa alkaa sulle taas uudelleen selittämään asiaa jonka jo kertaalleen olen esille tuonut.
Tuolla omana aloituksenakin selittänyt jo kahteen otteeseen... siinä ketjussa:
"Aktiivimalli ja sen lukuisat virhemahdollisuudet,..."
-En minä ainakaan työnantajana tätä mallia kehu! Tästä on minulle ja firmalleni ainakin ollut pelkkää haittaa, eikä sen vaikutuksia vielä edes kaikkia tiedetä.
Muuten tuolla toisessa ketjussa ei ole sitäkään asiaa jonka kuulin vasta äsken:
Mulla on ollut töissä yks työtön tuurarina... 27.01-31. 01.2018 kun sai työttömän naapurin rouvan hoitamaan lastaan päivisin.
Oli saanut TE- keskuksesta eilen vietin ett hän joutunee ilmeisesti 3kk karenssiin, kun ei ole vastannut sähköisesti viestiin, jonka olisi voinut lukea tunnuksillaan tietokoneeltaan. Silleen!
Hänen tietokoneensa on ollut rikki jo 2 viikkoa, ei siis ole päässyt omalta koneeltaan mihinkään.
Eikä ole luotu sellaista yhteyttä jotta vanhasta tavallisesta Nokialaisesta pääsisi kyseiseen palveluun.
Oli kuitenkin päässyt nyt ammattiliiton konttorin tietsikan avulla tekemään merkintöjä myös TE-toimistolle ...ja tällainen pikku ylläri sieltä päin, nyt tulossa.
Ei helvatti... ihminen on juuri ollut viikon meillä töissä, eikä ole ehtinyt seuraamaan sähköisesti mitä joku TE-toimisto tuumailee... ei siis oma tietsikkansa edes kunnossa. Nyt jo uhkaillaan kokonaisella 3kk:n karenssilla kun ei ole vastaillut työn lomassa TE_toimiston tiedotteeseen!
Siis loistavaa, toimiihan tämä malli... leikkuriin vaan, yhteiskunta säästää sosiaalisissa tukiaisissaan tässäkin. Tosin tuo työntekijä maksaa veroa ja liittomaksunsa... mutt ajatusten vaihto TE-toimiston kanssa ei onnistunut, niin työttömyyskorvaukset perutaan, niinkö tosiaan. mansikkakakkua kirjoitti:
En minä jaksa alkaa sulle taas uudelleen selittämään asiaa jonka jo kertaalleen olen esille tuonut.
Tuolla omana aloituksenakin selittänyt jo kahteen otteeseen... siinä ketjussa:
"Aktiivimalli ja sen lukuisat virhemahdollisuudet,..."
-En minä ainakaan työnantajana tätä mallia kehu! Tästä on minulle ja firmalleni ainakin ollut pelkkää haittaa, eikä sen vaikutuksia vielä edes kaikkia tiedetä.
Muuten tuolla toisessa ketjussa ei ole sitäkään asiaa jonka kuulin vasta äsken:
Mulla on ollut töissä yks työtön tuurarina... 27.01-31. 01.2018 kun sai työttömän naapurin rouvan hoitamaan lastaan päivisin.
Oli saanut TE- keskuksesta eilen vietin ett hän joutunee ilmeisesti 3kk karenssiin, kun ei ole vastannut sähköisesti viestiin, jonka olisi voinut lukea tunnuksillaan tietokoneeltaan. Silleen!
Hänen tietokoneensa on ollut rikki jo 2 viikkoa, ei siis ole päässyt omalta koneeltaan mihinkään.
Eikä ole luotu sellaista yhteyttä jotta vanhasta tavallisesta Nokialaisesta pääsisi kyseiseen palveluun.
Oli kuitenkin päässyt nyt ammattiliiton konttorin tietsikan avulla tekemään merkintöjä myös TE-toimistolle ...ja tällainen pikku ylläri sieltä päin, nyt tulossa.
Ei helvatti... ihminen on juuri ollut viikon meillä töissä, eikä ole ehtinyt seuraamaan sähköisesti mitä joku TE-toimisto tuumailee... ei siis oma tietsikkansa edes kunnossa. Nyt jo uhkaillaan kokonaisella 3kk:n karenssilla kun ei ole vastaillut työn lomassa TE_toimiston tiedotteeseen!
Siis loistavaa, toimiihan tämä malli... leikkuriin vaan, yhteiskunta säästää sosiaalisissa tukiaisissaan tässäkin. Tosin tuo työntekijä maksaa veroa ja liittomaksunsa... mutt ajatusten vaihto TE-toimiston kanssa ei onnistunut, niin työttömyyskorvaukset perutaan, niinkö tosiaan.Nyt alkaa olemaan jo liian paksua vasemmistopaskaa.
Sen verran minäkin olen käyttänyt TE-palveluita keväällä 2017, että ilmoittauduin työttömäksi työnhakijaksi (se oli mun osalta turhaa koska olin itse päättänyt työsuhteen) ja tiedän mistä on kyse.
Palveluun kirjautumisessa voit valita asioinnin sähköisesti tai kirjeitse. Sähköistä asiointia suositellaan, mutta se ei ole pakollista. Jos kuitenkin valitset sähköisen asioinnin, niin se vastaa sun ilmoittamaasi kiinteää postiosoitetta. Et sinä voi välttyä sanktiolta silläkään ettet vastaa sulle lähetettyihin kirjeisiin.
Ilmoitat siis osoitteen jota kautta sinulle voi lähettää viestejä. Itse huolehdit siitä että olet tavoitettavissa.- Gnuk
A.Palstamäki kirjoitti:
Nyt alkaa olemaan jo liian paksua vasemmistopaskaa.
Sen verran minäkin olen käyttänyt TE-palveluita keväällä 2017, että ilmoittauduin työttömäksi työnhakijaksi (se oli mun osalta turhaa koska olin itse päättänyt työsuhteen) ja tiedän mistä on kyse.
Palveluun kirjautumisessa voit valita asioinnin sähköisesti tai kirjeitse. Sähköistä asiointia suositellaan, mutta se ei ole pakollista. Jos kuitenkin valitset sähköisen asioinnin, niin se vastaa sun ilmoittamaasi kiinteää postiosoitetta. Et sinä voi välttyä sanktiolta silläkään ettet vastaa sulle lähetettyihin kirjeisiin.
Ilmoitat siis osoitteen jota kautta sinulle voi lähettää viestejä. Itse huolehdit siitä että olet tavoitettavissa.Sä pauhaat jaskaa... Ei mulla muuta.., :D
- mansikkakakkua
A.Palstamäki kirjoitti:
Nyt alkaa olemaan jo liian paksua vasemmistopaskaa.
Ilmoitat siis osoitteen jota kautta sinulle voi lähettää viestejä. Itse huolehdit siitä että olet tavoitettavissa.No kuule kun ei ole kyse minusta.
Juttelin yhden keikka työtä mun firmalle tekevän naisen kanssa ja näin hän mulle asian kertoi... ja käsittääkseni hän on perussuomalaisuutta suosiva, vannomaan en mene; mutt niin olen käsittänyt hänen puheistaan. Se porukka nyt minusta kyllä kuuluu oikeistoon, vai olenko tässäkin asiassa sinusta väärässä?
Minä en ole omaa vasemmistolais taustaani koskaan salannut... en kotonakaan Faijalta, jolle se on punainen vaate! Aihe jota olemme oppineet välttelemään... jollei ole aivan pakko siitä puhua.
Te vanhat äijät ette opi edes omista virheistänne mitään, valitettavasti.
Minä en työnhakijana ole ollut työkkärissä muutamaan vuoteen, joten mä en niistä käytännöistä työnhakijana oikein nykyään tiedä... vaikka ei se oikein aikaisemminkaan heidän kanssaan multa itseltäni sujunut. Sillä taas ei oikeastaan ollut mitään merkitystä, koska mun tukiverkostoni oli kotona, jomman kumman vanhempani luona... tai sisarusteni ruokapöydässä jos nälkä tuli. Emo maksoi silloinkin mun asumiseni... usein, koska mun rahat oli usein kroonisesti vähissä, keikkatöitä tehdessäni. mansikkakakkua kirjoitti:
No kuule kun ei ole kyse minusta.
Juttelin yhden keikka työtä mun firmalle tekevän naisen kanssa ja näin hän mulle asian kertoi... ja käsittääkseni hän on perussuomalaisuutta suosiva, vannomaan en mene; mutt niin olen käsittänyt hänen puheistaan. Se porukka nyt minusta kyllä kuuluu oikeistoon, vai olenko tässäkin asiassa sinusta väärässä?
Minä en ole omaa vasemmistolais taustaani koskaan salannut... en kotonakaan Faijalta, jolle se on punainen vaate! Aihe jota olemme oppineet välttelemään... jollei ole aivan pakko siitä puhua.
Minä en työnhakijana ole ollut työkkärissä muutamaan vuoteen, joten mä en niistä käytännöistä työnhakijana oikein nykyään tiedä... vaikka ei se oikein aikaisemminkaan heidän kanssaan multa itseltäni sujunut. Sillä taas ei oikeastaan ollut mitään merkitystä, koska mun tukiverkostoni oli kotona, jomman kumman vanhempani luona... tai sisarusteni ruokapöydässä jos nälkä tuli. Emo maksoi silloinkin mun asumiseni... usein, koska mun rahat oli usein kroonisesti vähissä, keikkatöitä tehdessäni.Persut ovat maamme yksinkertaisin kansanosa, tälläkin tyypillä oli mennyt ohi se että hän oli asioinut TE-keskuksen kanssa netissä ja hyväksynyt sen yhteydenpitotavaksi. Olisi pitänyt tajuta että kun homma käynnistetään netissä, niin sitä kautta pidetään jatkossakin yhteyksiä.
Persut ja Siniset eivät ole kovin voimallisesti tuoneet esille talouspoliittisia näkemyksiään, ja varsinkin persuissa on äänestäjäkunnassa paljon vasemmistolaisittain ajattelevia ihmisiä. Itse puolue on silti alkujaan lähinnä keskustalainen, eli markkinataloutta ihmisen ehdoilla.
Sinisistä mulla on sellainen hytinä, että heidän mukanaan meidän politiikkamme ajautuu nyt plokkiajatteluun. Syntyy siis oikeistoplokki ja vasemmistoplokki, ja plokit käyvät yhteiskampanjoita Ruotsin tyyliin. Veikkaan että jo 2019 eduskuntavaaleissa tulemme näkemään oikeistoplokin tarjoavan yhteistä linjaa äänestäjille.
Ole vaikka karl marx, kunhan pysyttelet faktoissa.- Gnuk
A.Palstamäki kirjoitti:
Persut ovat maamme yksinkertaisin kansanosa, tälläkin tyypillä oli mennyt ohi se että hän oli asioinut TE-keskuksen kanssa netissä ja hyväksynyt sen yhteydenpitotavaksi. Olisi pitänyt tajuta että kun homma käynnistetään netissä, niin sitä kautta pidetään jatkossakin yhteyksiä.
Persut ja Siniset eivät ole kovin voimallisesti tuoneet esille talouspoliittisia näkemyksiään, ja varsinkin persuissa on äänestäjäkunnassa paljon vasemmistolaisittain ajattelevia ihmisiä. Itse puolue on silti alkujaan lähinnä keskustalainen, eli markkinataloutta ihmisen ehdoilla.
Sinisistä mulla on sellainen hytinä, että heidän mukanaan meidän politiikkamme ajautuu nyt plokkiajatteluun. Syntyy siis oikeistoplokki ja vasemmistoplokki, ja plokit käyvät yhteiskampanjoita Ruotsin tyyliin. Veikkaan että jo 2019 eduskuntavaaleissa tulemme näkemään oikeistoplokin tarjoavan yhteistä linjaa äänestäjille.
Ole vaikka karl marx, kunhan pysyttelet faktoissa.Älä vittu,spede, naurata... Factojen ja todellisuuden perikuva... :D
- Gnuk
Gnuk kirjoitti:
Älä vittu,spede, naurata... Factojen ja todellisuuden perikuva... :D
Ja hei! Kyllä Karl Marxinkiin kandee tutustua ennen kuin lähtee herjaamaan sitä... :)
Gnuk kirjoitti:
Älä vittu,spede, naurata... Factojen ja todellisuuden perikuva... :D
Keskustelen mielelläni kanssasi, kerro vain omin sanoin mistä keskustellaan.
- Gnuk
A.Palstamäki kirjoitti:
Keskustelen mielelläni kanssasi, kerro vain omin sanoin mistä keskustellaan.
Lue Marxin Pääoma. Keskustellaan sen jälkeen... :)
Gnuk kirjoitti:
Lue Marxin Pääoma. Keskustellaan sen jälkeen... :)
Teillä salaliittoteoreetikoilla on aina joku linkki tarjota omiin ajatuksiinne, mutta ette itse osaa pukea ajatuksianne sanoiksi.
- Gnuk
A.Palstamäki kirjoitti:
Teillä salaliittoteoreetikoilla on aina joku linkki tarjota omiin ajatuksiinne, mutta ette itse osaa pukea ajatuksianne sanoiksi.
lue se ja kerro mikä ei pidä paikkaansa.
Kuin monta omaa ajatusta olet SINÄ meille tarjonnut? Gnuk kirjoitti:
lue se ja kerro mikä ei pidä paikkaansa.
Kuin monta omaa ajatusta olet SINÄ meille tarjonnut?Minä esitän väitteitä ja olen valmis keskustelemaan niistä. Te tarjoatte vain videopätkiä tai lukemista ja odotatte että minä kommentoin niitä. Se ei ole toimintamallini, käytän aikani hyödyllisempään.
- Gnuk
A.Palstamäki kirjoitti:
Minä esitän väitteitä ja olen valmis keskustelemaan niistä. Te tarjoatte vain videopätkiä tai lukemista ja odotatte että minä kommentoin niitä. Se ei ole toimintamallini, käytän aikani hyödyllisempään.
Kyllä se todistustaakka on väitteen esittäjällä. Eli jos väität jotain, sun pitäisi myös perustella väitteesi. Mutta sinun mielestäsi väitteesi on perustelu jo sellaisenaan. Sinä väität maapalloa litteäksi ja muiden täytyy perustella sulle, ettei se ole. Ja kun muut vielä perustelee, sinä väität taas sitä pölhöpopulismiksi. Ja taas on samassa väite sekä perustelu. :D
Kirjavinkeistä sen verran, että itse olet muutaman herran esiin tuonut. Mutta et näköjään lukenut. Eli kannattaisi ehkä ensiksi kuitenkin perehtyä... :)
Niin ja meneehän se aika melko hyödyllisesti palstalla 24/7 :D Gnuk kirjoitti:
Kyllä se todistustaakka on väitteen esittäjällä. Eli jos väität jotain, sun pitäisi myös perustella väitteesi. Mutta sinun mielestäsi väitteesi on perustelu jo sellaisenaan. Sinä väität maapalloa litteäksi ja muiden täytyy perustella sulle, ettei se ole. Ja kun muut vielä perustelee, sinä väität taas sitä pölhöpopulismiksi. Ja taas on samassa väite sekä perustelu. :D
Kirjavinkeistä sen verran, että itse olet muutaman herran esiin tuonut. Mutta et näköjään lukenut. Eli kannattaisi ehkä ensiksi kuitenkin perehtyä... :)
Niin ja meneehän se aika melko hyödyllisesti palstalla 24/7 :DAika lapsellinen olet, tää on keskustelupalsta ei väitöstilaisuus.
- vitunman.sikaruikkupaska
mansikkakakkua kirjoitti:
No kuule kun ei ole kyse minusta.
Minä en työnhakijana ole ollut työkkärissä muutamaan vuoteen, joten mä en niistä käytännöistä työnhakijana oikein nykyään tiedä... vaikka ei se oikein aikaisemminkaan heidän kanssaan multa itseltäni sujunut. Sillä taas ei oikeastaan ollut mitään merkitystä, koska mun tukiverkostoni oli kotona, jomman kumman vanhempani luona... tai sisarusteni ruokapöydässä jos nälkä tuli. Emo maksoi silloinkin mun asumiseni... usein, koska mun rahat oli usein kroonisesti vähissä, keikkatöitä tehdessäni.Mansikkapaskan broidi homo-Petri huutelee:"Saatanan kommunisti"
ja hyökkää päälle. Juoppohullu homo
- Gnuk
Pertsa!
Tiedätkö? Joskus on hetkiä, milloin on viisainta olla hiljaa, sinun tapauksessa se hetki on joka hetki... :D - EdesUnissa
A. Palstamäki hyvä. Tuollaiset suorat valheelliset väitteet saavat koko viestin merkityksettömäksi : "Poliittiset mielenosoitukset on kielletty sivistyneissä valtioissa...."
Siis mitä ?
Lähtökohta demokratiassa on yksilön mielipiteen osoittamisen vapaus. Tätä mielipiteen osoittamisen vapautta ei tule särkeä millään varjolla. EUn perustuslaki on nimenomaan tämän mielenosoitus oikeuden puolesta puhuja, ja siksi EUssa ei ole ainuttakaan valtiota jossa poliittiset mielenosoitukset olisivat kielletty.- Gnuk
Just näin. Silloin kun siihen aletaan kajoamaan, aletaan olla kusessa. Sananvapuden hintana on se, että myös pertsat saavat ilmaista vapaasti mielipiteensä, vaikkakin olisin eri mieltä niiden pertsojen kanssa.
Kiitos huomautuksesta EdesUnissa.
Korjaan: poliittiset lakot on kielletty sivistyneissä valtioissa.
- öyhö_pöyhö
joku tuossa jankuttaa sitä vanhaa luuloa että joku duunari äänestäisi kokoomusta, luullen siitä jotenkin samantien vaurastuvan ja saavan jotain kultahilettä sen perusteella päälleen.
ÄÄNESTÄÄKÖ JOKU TODELLA TÄLLÄ TAVALLA, vai onko tässä jotain käänteis-mustamaalaamista? Anteeksi nyt vaan kun en tajua mitä tällä väittämällä halutaan. On kyllä aika naiivi ja urpo jos joku luulee pelkällä luulolla rikastuvan. Siis luulolla että kuuluu äänestää oikeisto-kapitalistia rikastumistaan odotellen.
Kyllä duunarikin saa äänestää kokoomusta jos on kokoomuksen arvot mutta jos homma perustuu vähänkään johonkin kultahileeseen tai muunkaltaiseen bändäröintiin vailla muuta katetta on vähän vaalitulos vinksallaan. Vaan onko sellaisia urpoja duunareita todella vai yrittääkö joku kalastaa vain ääniä komm- anteeksi vasemmistopuolueille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182582Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162081919Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591619Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491446Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1991296- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511115Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13897