Pojan nimi on Asser

juuuuuup

Sain tiedon, että pojalle on nimi annettu Asser, joka täytyy aina ennen synnytystä antaa, jos kaikki ei mene hyvin ja tarvii hätäkasteen, Asser nimi viittaa patriarkkaan, joka käyttää perheessä ylintä valtaa!

42

3663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paperissalukee

Asser Aukusti Niinistö.

• hienonimi

Aika sointuva nimi, kävisi hyvin poikalapselle!

• parasta.se

Aadolf olisi hyvä. Ja voisi käyttää Jenin sukunimeä. Olisi Aadolf H.
      Olisi hienoa historian havinaa nimessä.

• natsaaa

Asser Saletisti Niinistö olisi hyvä nimi.

• kelpais.ko

Asser Порвари Niinistö

• hlqkhrqwr

Asser on mustalaisten nimi.

• björström

Ei ole! Asser on vanha suomalainen nimi. Valtti, Valto, Gunnar on mustalaisen nimi

• rgergersgse
        björström kirjoitti:

Ei ole! Asser on vanha suomalainen nimi. Valtti, Valto, Gunnar on mustalaisen nimi

Minä tiedän ainakin viisi Asser nimistä mustalaista. Vanhin niistä on yli 70 joten ei ihan tämän päivän juttu.

• HagertinAsser
        rgergersgse kirjoitti:

Minä tiedän ainakin viisi Asser nimistä mustalaista. Vanhin niistä on yli 70 joten ei ihan tämän päivän juttu.

Totta. Asser-nimi on suosittu mustalaisten keskuudessa.

• 28934789234
        björström kirjoitti:

Romanitkin ovat suomalaisia.

• väinöö

Valta Väinö

• Asser.Jarafat

Jasser.

• Asser on tietysti raamatullinen juutalainen/seemiläinen nimi, mutta niinpä on moni muukin.

• sankareita

Asser Ensio Puolamäki oli Mannerheim-ristin ritari numero 148, menehtyi sodassa

• IhanPakana

<<Sain tiedon, että pojalle on nimi annettu Asser, joka täytyy aina ennen synnytystä antaa, jos kaikki ei mene hyvin ja tarvii hätäkasteen, Asser nimi viittaa patriarkkaan, joka käyttää perheessä ylintä valtaa!>>

Minulta kysyttiin molempia nimiä hätäkasteeseen, jos sektiossa menee jotain pieleen... tytön ja pojan nimeä. Sanoin ettei mitään... ei kasteta eikä mitään. Jos kuolee, niin kuolee.

• eimitääneikämitään

olis siinä ollu lapsella nimi!

• nimiannettaan

Elipä se lapsi vaikka minuutin täytyy sille antaa nimi ja sinänsä väärä tämä hatakaste, koska nimi annetaan joka tapauksessa..

• Rätilläpäähän

Miten olisi jasser arafat niinistö?

• GamalAbalNasser

Joka vanhana kylvää se housunsa tahrii, vanha suomalainen sananlasku.

• tosiuskova

Olette huvittavia. Ennen synnytystä ei tarvitse antaa minkäänlaista nimeä. Mitään hätäkasteita ei anneta. Helsingissä alle puolet lapsista ylipäätään koskaan kastetaan. Sitten kun lapsi on syntynyt ja elää ja voi hyvin sen nimen voi kaikessa rauhassa ilmoittaa Väestörekisteriin.

• kylläannetaan

Kyllähän se varmuuden vuoksi kysytään se on fakta! Nimen ei tarvi olla varsinainen nimeksi tuleva nimi.

• tosiuskova
        kylläannetaan kirjoitti:

Kyllähän se varmuuden vuoksi kysytään se on fakta! Nimen ei tarvi olla varsinainen nimeksi tuleva nimi.

No miten sitten on mahdollista, että itse olen synnyttänyt eikä kukaan ottanut mitään nimi- tai kasteasiaa esiin? Ei ennen synnytystä eikä sen jälkeen:)? "Faktasi" ei pidä paikkaansa.

• alatiesynnytys
        tosiuskova kirjoitti:

No miten sitten on mahdollista, että itse olen synnyttänyt eikä kukaan ottanut mitään nimi- tai kasteasiaa esiin? Ei ennen synnytystä eikä sen jälkeen:)? "Faktasi" ei pidä paikkaansa.

Oisko jo neuvolassa kysytty, normi tapa?

• pakanoitaeikasteta
        tosiuskova kirjoitti:

Jos et kuulu kirkkoon, ei tietysti lastakaan kasteta, vaikka kuolisi synnytykseen. Kyllä minulta on kysytty, tosin lapset nyt eivät ole tällä vuosituhannella syntyneet. Olen srk:n jäsen.

• hohhoijaaaa

Mitä ilkeää tai sopimatonta nimessä Sauli jr Niinistö on kysyn vaan, kun poistettu tämä tuosta ylhäältä?

• sgesgg

Tässä taas todiste siitä että Huhtasaaren kannattajat ovat vaan sekopäisiä aivokääpiöitä.

• kököööö

niin on kok kannatajat

• sxkhxgd

Tässä olisi nimiehdotuksia: Leevi. Juuda, Daan, Naftal, Gaad, Asser, Isaskar, Sebulon, Joosef ja Benjamin.

• ehkänimeksi

Tänään on Asserin Nimipäivä!

• jennivoihyvin

Nyt se poika pääsi kotiin turvanmiesten saattelemana..

• cvbncvbnc

Asser on taistolaiskommunistin nimi.

• Moderni.nimi

Muhamed olisi ollut vielä parempi.

• Helppojuttu

No vaihda se nimeksesi kun niin tykkäät siitä.

• olet.noIo
        Helppojuttu kirjoitti:

No vaihda se nimeksesi kun niin tykkäät siitä.

Öhö öhö. Älysi riittää juuri ja juuri lastentarhatason nokkeluuksiin.

• Ressa

Asser on toisin päin luettuna Ressa! Se nimi ennakoisi tulevaa pRessa- vaalin voittoa!

• kuItakeIIo

SEN POIJAN NIMI OLI JULLI, JA SILLÄ OLI MAHTAVA KUU KUU...

• hohoijaa

Nimi annetaan ensviikolla, ja se kuulutetaan kirkossa, kuten muittenkin kastettujen nimet. Annettavaa nimeä ei vielä mainittu. Niinistön haastattelu, AL 5.4.2018

• daaaaa
        hohoijaa kirjoitti:

Nimi annetaan ensviikolla, ja se kuulutetaan kirkossa, kuten muittenkin kastettujen nimet. Annettavaa nimeä ei vielä mainittu. Niinistön haastattelu, AL 5.4.2018

Kysyttiinkö sulta jotain?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3372
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2648
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82