Sain tiedon, että pojalle on nimi annettu Asser, joka täytyy aina ennen synnytystä antaa, jos kaikki ei mene hyvin ja tarvii hätäkasteen, Asser nimi viittaa patriarkkaan, joka käyttää perheessä ylintä valtaa!
Pojan nimi on Asser
42
3663
Vastaukset
- paperissalukee
Asser Aukusti Niinistö.
- hienonimi
Aika sointuva nimi, kävisi hyvin poikalapselle!
- parasta.se
Aadolf olisi hyvä. Ja voisi käyttää Jenin sukunimeä. Olisi Aadolf H.
Olisi hienoa historian havinaa nimessä.- natsaaa
Asser Saletisti Niinistö olisi hyvä nimi.
- kelpais.ko
Asser Порвари Niinistö
- hlqkhrqwr
Asser on mustalaisten nimi.
- björström
Ei ole! Asser on vanha suomalainen nimi. Valtti, Valto, Gunnar on mustalaisen nimi
- rgergersgse
björström kirjoitti:
Ei ole! Asser on vanha suomalainen nimi. Valtti, Valto, Gunnar on mustalaisen nimi
Minä tiedän ainakin viisi Asser nimistä mustalaista. Vanhin niistä on yli 70 joten ei ihan tämän päivän juttu.
- HagertinAsser
rgergersgse kirjoitti:
Minä tiedän ainakin viisi Asser nimistä mustalaista. Vanhin niistä on yli 70 joten ei ihan tämän päivän juttu.
Totta. Asser-nimi on suosittu mustalaisten keskuudessa.
- 28934789234
björström kirjoitti:
Romanitkin ovat suomalaisia.
- väinöö
Valta Väinö
- Asser.Jarafat
Jasser.
Asser on tietysti raamatullinen juutalainen/seemiläinen nimi, mutta niinpä on moni muukin.
- sankareita
Asser Ensio Puolamäki oli Mannerheim-ristin ritari numero 148, menehtyi sodassa
- IhanPakana
<<Sain tiedon, että pojalle on nimi annettu Asser, joka täytyy aina ennen synnytystä antaa, jos kaikki ei mene hyvin ja tarvii hätäkasteen, Asser nimi viittaa patriarkkaan, joka käyttää perheessä ylintä valtaa!>>
Minulta kysyttiin molempia nimiä hätäkasteeseen, jos sektiossa menee jotain pieleen... tytön ja pojan nimeä. Sanoin ettei mitään... ei kasteta eikä mitään. Jos kuolee, niin kuolee.- eimitääneikämitään
olis siinä ollu lapsella nimi!
- nimiannettaan
Elipä se lapsi vaikka minuutin täytyy sille antaa nimi ja sinänsä väärä tämä hatakaste, koska nimi annetaan joka tapauksessa..
- Rätilläpäähän
Miten olisi jasser arafat niinistö?
- GamalAbalNasser
Joka vanhana kylvää se housunsa tahrii, vanha suomalainen sananlasku.
- tosiuskova
Olette huvittavia. Ennen synnytystä ei tarvitse antaa minkäänlaista nimeä. Mitään hätäkasteita ei anneta. Helsingissä alle puolet lapsista ylipäätään koskaan kastetaan. Sitten kun lapsi on syntynyt ja elää ja voi hyvin sen nimen voi kaikessa rauhassa ilmoittaa Väestörekisteriin.
- kylläannetaan
Kyllähän se varmuuden vuoksi kysytään se on fakta! Nimen ei tarvi olla varsinainen nimeksi tuleva nimi.
- tosiuskova
kylläannetaan kirjoitti:
Kyllähän se varmuuden vuoksi kysytään se on fakta! Nimen ei tarvi olla varsinainen nimeksi tuleva nimi.
No miten sitten on mahdollista, että itse olen synnyttänyt eikä kukaan ottanut mitään nimi- tai kasteasiaa esiin? Ei ennen synnytystä eikä sen jälkeen:)? "Faktasi" ei pidä paikkaansa.
- alatiesynnytys
tosiuskova kirjoitti:
No miten sitten on mahdollista, että itse olen synnyttänyt eikä kukaan ottanut mitään nimi- tai kasteasiaa esiin? Ei ennen synnytystä eikä sen jälkeen:)? "Faktasi" ei pidä paikkaansa.
Oisko jo neuvolassa kysytty, normi tapa?
- pakanoitaeikasteta
tosiuskova kirjoitti:
Jos et kuulu kirkkoon, ei tietysti lastakaan kasteta, vaikka kuolisi synnytykseen. Kyllä minulta on kysytty, tosin lapset nyt eivät ole tällä vuosituhannella syntyneet. Olen srk:n jäsen.
- hohhoijaaaa
Mitä ilkeää tai sopimatonta nimessä Sauli jr Niinistö on kysyn vaan, kun poistettu tämä tuosta ylhäältä?
- sgesgg
Tässä taas todiste siitä että Huhtasaaren kannattajat ovat vaan sekopäisiä aivokääpiöitä.
- kököööö
niin on kok kannatajat
- sxkhxgd
Tässä olisi nimiehdotuksia: Leevi. Juuda, Daan, Naftal, Gaad, Asser, Isaskar, Sebulon, Joosef ja Benjamin.
- ehkänimeksi
Tänään on Asserin Nimipäivä!
- jennivoihyvin
Nyt se poika pääsi kotiin turvanmiesten saattelemana..
- cvbncvbnc
Asser on taistolaiskommunistin nimi.
- Moderni.nimi
Muhamed olisi ollut vielä parempi.
- Helppojuttu
No vaihda se nimeksesi kun niin tykkäät siitä.
- olet.noIo
Helppojuttu kirjoitti:
No vaihda se nimeksesi kun niin tykkäät siitä.
Öhö öhö. Älysi riittää juuri ja juuri lastentarhatason nokkeluuksiin.
- Ressa
Asser on toisin päin luettuna Ressa! Se nimi ennakoisi tulevaa pRessa- vaalin voittoa!
- kuItakeIIo
SEN POIJAN NIMI OLI JULLI, JA SILLÄ OLI MAHTAVA KUU KUU...
- hohoijaa
Nimi annetaan ensviikolla, ja se kuulutetaan kirkossa, kuten muittenkin kastettujen nimet. Annettavaa nimeä ei vielä mainittu. Niinistön haastattelu, AL 5.4.2018
- daaaaa
hohoijaa kirjoitti:
Nimi annetaan ensviikolla, ja se kuulutetaan kirkossa, kuten muittenkin kastettujen nimet. Annettavaa nimeä ei vielä mainittu. Niinistön haastattelu, AL 5.4.2018
Kysyttiinkö sulta jotain?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222648- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189