Kenen tämä pistin on, joka tökkii ateisteja vikapääksi?
Vastaukseksi ei riitä, ei ole.
Ateisteilla on pistin lihassa!
29
460
Vastaukset
Listin pihassa teistin!
Eiku siis ... Täh?- Vikapäiset
Tiedän, tätä on vaikea vastustaa ja erottaa monen vuoden jälkeen.
Avaaja: Ei ole :)
Kiitos että laitoit oikean vastauksen jo viestiisi.- Mitäkauppaat
Mitä avaaja ei ole???
Mitäkauppaat kirjoitti:
Mitä avaaja ei ole???
Ei ole pistin lihassa, ilmeisesti.
Sekaisin kyllä kuin sementtimylly.- Mitäkauppaat
Kollimaattori kirjoitti:
Ei ole pistin lihassa, ilmeisesti.
Sekaisin kyllä kuin sementtimylly.Sementimylly sekaisin???????
Mitä kamaa vedät? Mitäkauppaat kirjoitti:
Sementimylly sekaisin???????
Mitä kamaa vedät?Kollimaattori täsmensikin jo, joten kiitos hänelle :)
Ja valitettavasti ei tunnu olevan mitään "kamaa" kuten avaaja on ilmeisesti joutunut käyttämään viestinsä kirjoittamiseksi.
- Paksunahka-ateisti
Ateisteja tökkii lähinnä kristittyjen typerysten tylsät pistimet.
- Mitäkauppaat
täällähän kommentoi kaikki kamoissa!
Ihan on oma pistin. Minun pistimeni nimi on joko protruusio, pieni prolapsi tai ihan vaan kulumasta aiheutuva hermojuuren ahtautuma. Nytkin piti venytellä sekä ennen hiihtolenkkiä että lenkin jälkeen. Välillä kun pistin oikein pistää, oikea jalka ei ota kunnolla päälle. Sitä se melontakauden päättymien taas teki.
- Mitäkauppaat
Ylirasituksesta se johtuu, keho vaatii joka viikko palautumista.
Venyttelyä parin tunnin jälkeen joka harjoituksen jälkeen.
Kulumat saa korjattua aika hyvin lyhyillä lihasharjoitteilla.
esim. vain 4 - 5 toisto jokaiseen 3 sarjaan, kerran viikossa. Mitäkauppaat kirjoitti:
Ylirasituksesta se johtuu, keho vaatii joka viikko palautumista.
Venyttelyä parin tunnin jälkeen joka harjoituksen jälkeen.
Kulumat saa korjattua aika hyvin lyhyillä lihasharjoitteilla.
esim. vain 4 - 5 toisto jokaiseen 3 sarjaan, kerran viikossa.Ei selkärangan kulumia kotikonstein saa korjatuksi. Eikä ylirasitusdiagnoosikaan pidä minun kohdallani paikkaansa. Kotikonstit ja asiantuntijat fysiatreista fysioterapeutteihin on koettu. Parhaan avun olen saanut Kuopion neurokirralla ja ilman siellä tehtyjä leikkauksia en nykyään kävelisi. Kiitos siitä kehittyneelle lääketieteelle.
Olen parinkymmenen vuoden aikana kehittynyt oman selkäni asiantuntijaksi ja tiedän, ettei nykyinen oireilu ole kovin paha. Liike on lääke.- Mitäkauppaat
agnoskepo kirjoitti:
Ei selkärangan kulumia kotikonstein saa korjatuksi. Eikä ylirasitusdiagnoosikaan pidä minun kohdallani paikkaansa. Kotikonstit ja asiantuntijat fysiatreista fysioterapeutteihin on koettu. Parhaan avun olen saanut Kuopion neurokirralla ja ilman siellä tehtyjä leikkauksia en nykyään kävelisi. Kiitos siitä kehittyneelle lääketieteelle.
Olen parinkymmenen vuoden aikana kehittynyt oman selkäni asiantuntijaksi ja tiedän, ettei nykyinen oireilu ole kovin paha. Liike on lääke.#Liike on lääke#
Juuri tätä ajoin takaa, kun ehdotin lihasharjoitteita........pelkkä venyttely on pahempaa kuin joutena olo.
Välilevyn pullistuma on 90 % ylirasitusvamman aiheuttama vaiva, joka sinullakin on ilmeisesti leikattu.
Ehdotan edelleen kevyitä lihasharjoitteita esim. painoilla 4x5 3-sarjassa, 60% max. painoilla!!!! KERRAN VIIKOSSA
Joka sarjan välissä vain 1 min tauko.
Vaikka selkäsi on leikattu, halvaantumisen vaara on edelleen mahdollista, ellet:
Vahvista ja venyttele - EiRekAgno
Mitäkauppaat kirjoitti:
#Liike on lääke#
Juuri tätä ajoin takaa, kun ehdotin lihasharjoitteita........pelkkä venyttely on pahempaa kuin joutena olo.
Välilevyn pullistuma on 90 % ylirasitusvamman aiheuttama vaiva, joka sinullakin on ilmeisesti leikattu.
Ehdotan edelleen kevyitä lihasharjoitteita esim. painoilla 4x5 3-sarjassa, 60% max. painoilla!!!! KERRAN VIIKOSSA
Joka sarjan välissä vain 1 min tauko.
Vaikka selkäsi on leikattu, halvaantumisen vaara on edelleen mahdollista, ellet:
Vahvista ja venyttele"Välilevyn pullistuma on 90 % ylirasitusvamman aiheuttama vaiva, joka sinullakin on ilmeisesti leikattu."
Välilevypullistuma voi tulla aamulla vedettäessä sukkaa jalkaan. Toki se voi tulla myös hetkellisestä ylikuormituksesta, jos ruoto on väärässä asennossa; ei niinkään ylirasituksesta.
Minulla on rassattu ristiselästä neljä hermojuurikanavaa isommiksi ja niskasta on kaksi välilevyä poistettu ja korvattu titaanilla.
Mitä joutenoloon tulee, niin viime vuonna(kin) aktiiviliikuntaa tuli yli 500 tuntia, joten kohdallani tuskin voi puhua joutenolosta. Päin vastoin, minua voi luonnehtia liikunnan suhteen rajoittuneesti syyntakeiseksi, eli virallisella lainopillisella termillä varttihulluksi.
Ongelmat alkoivat, kun melontakausi loppui ja samalla liikunta väheni. Rospuuttoajan sauvakävely ei korvannut melonnan ristiselkään aiheuttamaa dynaamista treeniä ja selkä kramppasi. Kramppi ilmeisesti aiheutti jotain, koska tilanne ei ole reilussa 2 kk:ssa parantunut.
Ylirasituksesta tai liikkumattomuudesta kohdallani ei ole kysymys, vaan ihan vain degeneratiivisesta välilevysairaudesta.
Mitä pysyvän halvaantumisen vaaraan tulee, niin se on nykyään melkoisen harvinaista normaalien selkäkremmpojen kohdalla, medullakompressio pois lukien. Kuten totesin, pahemmat tilanteet voidaan aina leikata.
Entisenä voimailulajin SM tason urheilijana uskon tietäväni myös punttitreenistä jotain. Lihaskuntonikin on ikäni huomioiden erittäin hyvä.
Kiitos kuitenkin hyvää tarkoittavista neuvoistasi. Menee kuitenkin niin paljon palstan aiheen ulkopuolelle, että lopetan tähän.
Miksi tämä rakkine pudottaa rekkautumisen pois vähän väliä?
- hihhulin.pistin
Onneksi me uskovaiset osaamme päästellä paineita:
https://www.youtube.com/watch?v=q-OfNwrFy98&t=66s- Mitäkauppaat
Tutki tilaasi!
- pleasantpeasant
Mitäkauppaat kirjoitti:
Tutki tilaasi!
Ei ole tilaa mitä tutkia,
kun perintötila myytiin jo vuosia sitten.
Ei oo pistimii miu lihassai!
Elä sen tiijon kans tai oo elämät.- Mitäkauppaat
Henkimaailman vihollinen sanoo sinulle aina, että olet ”kyllin hyvä” ja sinä uskot.
Pohdit sellaisia motiiveja, jotka panevat elämäsi entistä enemmän kuralle? Mitäkauppaat kirjoitti:
Henkimaailman vihollinen sanoo sinulle aina, että olet ”kyllin hyvä” ja sinä uskot.
Pohdit sellaisia motiiveja, jotka panevat elämäsi entistä enemmän kuralle?Mikä mius o viall?
- Vikapäiset
Minä elän Ritallisesti kuin Ristiretkeläiset keskiajalla, minulla on suuret pallitkin!
- vikapääpistin
Oi mistä tunnistat sinä aidon hihhulin?
Avauksessa on joukko sanoja, jotka eivät muodosta mitään järjellistä kokonaisuutta
ja joissa ei voi havaita edes alkeellista logiikkaa. Täysin aivovammaista räpellystä. - Nebukd
Aloittajalla on selvästi tämä seksiperversio, jossa heppi värisee vain metallin puhkoessa lihaa, muu ei auta.
- Anonyymi
Hihuluution orja,
- Anonyymi
Minä se olen. :)
Olen ollut se pistin kaiken aikaa.
Etkö tunne minua, kuka minä olen? :) - Anonyymi
Avaaja avasi ketjun hieman väärillä sanoilla pitiköhän tämän kirjoittaa että ateistilla oli pistin lihassa ristiretkien aikaan kun ilosanomaa levitettiin
- Anonyymi
LIhassa on pissiä niin siten on täys kussari
- Anonyymi
Paljastan itseni se on tietenkin tämä https://www.youtube.com/watch?v=EYyarcp5LtU
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674312Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D903870- 503406
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul202646Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242498Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562353- 432187
- 471848
- 361810
- 301616