Ateistit pitävät lusiferin vilkkaalla päällä!

LusiferinPalvelijat

Valaisette lusiferin polkua läpi tiheän metsän joka antaa teille pelkästään esimerkkejä väärästä elämästä.
Olette lusiferin nöyriä palvelijoita, suurin osa tietämättään.

20

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö korkein Jumalan luomista enkeleistä osaa itse kulkea edes metsässä. Pitääkö jonkun valaista sen polkua, ettei Lusifeerus raukka kompastuisi ja eksyisi metsään?
      Kielikuvasi kertovat jotain ajattelustasi, eikä se kertomus ole sinua kohtaan kovin imarteleva.

      Noudatan sinun kanssasi keskustellessani viisaan Salomon suuhun laitettua mietelausetta:
      " Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi."

      • LusiferinPalvelijat

        Opi, mitä on olla vapaa Kristuksessa!


      • LusiferinPalvelijat kirjoitti:

        Opi, mitä on olla vapaa Kristuksessa!

        Kyllä se näiltä palstoilta on opittu oikein hyvin, kiitosta vain. 😷


      • LusiferinPalvelijat kirjoitti:

        Opi, mitä on olla vapaa Kristuksessa!

        Parikymentä vuotta enemmän tai vähemmän kiivaana herätyskristittynä opetti aikanaan sen, mitä opittavissa oli.


      • LusiferinPalvelijat
        agnoskepo kirjoitti:

        Parikymentä vuotta enemmän tai vähemmän kiivaana herätyskristittynä opetti aikanaan sen, mitä opittavissa oli.

        Lue Galatalaiskirje, niin ymmärrät mitä tarkoitin vapaus Kristuksessa.


      • LusiferinPalvelijat kirjoitti:

        Lue Galatalaiskirje, niin ymmärrät mitä tarkoitin vapaus Kristuksessa.

        Olen lukenut varmaan kymmeniä kertoja. Se oli yksi lempikirjoistani Raamatussa.


    • ymmärrätkö

      Me olemme molemmat ateisteja. Minä vain uskon yhteen jumalaan vähemmän kuin sinä.
      Jos ymmärrät miksi itse hylkäät kaikki muut mahdolliset jumalat, saattaisit myös ymmärtää
      miksi minä hylkään sinun jumalasi. Mutta koska sokea usko vapauttaa ihmisen kaikesta järjestä ja kyvystä ymmärtää jotakin, niin et tätä tietenkään voi koskaan ymmärtää.

      • LusiferinPalvelijat

        Minä olen nimimerkki LusiferinPalvelija, ja EN usko sattumaan. Jeesus tule peräsaukkooni - TÄYTÄ MINUN, olen LUTERILAINEN


      • LusiferinPalvelijat

        Näin sitä valaistaan lusiferia, näin se maailma vie mennessään, kun antaa sille pikkurillin niin se........jne.


    • Ei miun tarvi pelät lusiveerilöit.

      Miun yks'sarvisein ossaa pittää sen loitoll.

      • LusiferinPalvelijat

        Päädyt luciferin joukkojen kanssa tuhoon.
        Pelkää sitä loppuelämäsi


      • LusiferinPalvelijat kirjoitti:

        Päädyt luciferin joukkojen kanssa tuhoon.
        Pelkää sitä loppuelämäsi

        Voi kuule.....

        Miu yks'sarvisein kyl pittäät mius huolen. Vaikk mie kulkisin mite pimmees laaksos tahans, nii kyl hyö minnuu suojelee.

        Mittää ei miu tarvihe pelät.


      • LusiferinPalvelijat
        Phoebus kirjoitti:

        Voi kuule.....

        Miu yks'sarvisein kyl pittäät mius huolen. Vaikk mie kulkisin mite pimmees laaksos tahans, nii kyl hyö minnuu suojelee.

        Mittää ei miu tarvihe pelät.

        Totta, ei vielä!!!!!!!!


      • LusiferinPalvelijat kirjoitti:

        Totta, ei vielä!!!!!!!!

        Ei viel eikä millokaa.

        Yks'sarviset hyö näjet ovatkii kuolemattomii.


    • ihmettelyä.sanoistasi

      "Valaisette lusiferin polkua läpi tiheän metsän joka antaa teille pelkästään esimerkkejä väärästä elämästä."

      Valontuojalle apua polulleen, täh?
      Pitäisikö lukea aivan kirjaimellisesti: Metsä tarjoaa esimerkkejä väärästä elämästä?

      Mistä kumpuaa tämä Luciferin käyttö ateismin torjunnassa. Aika tehotonta, mitäpä ateisti välittäisi kristinuskon jumaluuden 'vastavoimasta', kun ei Jumalastakaan.

      Yrittäisit asettua (siis oikeammin nousta) samalle tasolle ateistin kanssa. Näin toimien viestintäkin mahdollistuisi. Vain perustellut näkemykset aikaansaavat asiallisia vastineita. Tuollainen vaahtoaminen ei vahvista muiden kuin 'omien joukkojesi' moraalia.

      • LusiferinPalvelijat

        Ihminen ei ole luomakunnan huipulla niin kuin ateistit kuvittelevat.


      • LusiferinPalvelijat kirjoitti:

        Ihminen ei ole luomakunnan huipulla niin kuin ateistit kuvittelevat.

        Ei olekaan. Bakteerit olivat ennen ihmistä ja jäävät, kun ainuttakaan ihmistä ei enää ole. Ihmisessä on jonkin väitteen mukaan enemmän bakteereja kuin omia soluja. Ihmistä voitaneen sen perusteella pitää bakteerien kasvualustana.


      • LusiferinPalvelijat
        agnoskepo kirjoitti:

        Ei olekaan. Bakteerit olivat ennen ihmistä ja jäävät, kun ainuttakaan ihmistä ei enää ole. Ihmisessä on jonkin väitteen mukaan enemmän bakteereja kuin omia soluja. Ihmistä voitaneen sen perusteella pitää bakteerien kasvualustana.

        Entäs enkelit?


    • Fanaa

      Tämä multinikkari on siis jehovan todistaja, joka pitää kaikki sormet koko ajan näppäimillä, jotteivät sormet veisi häntä itsesaastutuksen syntiin. Usein on vaikea päättää, kummat näistä sotkukristillisistä lahkolaisista ovat hassumpia höppänöitä: jehovat vai mormonit.

      • Raivosakkia

        Tiedän että sinä olet lestadiolainen, jätä se lauma


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe