Valaisette lusiferin polkua läpi tiheän metsän joka antaa teille pelkästään esimerkkejä väärästä elämästä.
Olette lusiferin nöyriä palvelijoita, suurin osa tietämättään.
Ateistit pitävät lusiferin vilkkaalla päällä!
20
291
Vastaukset
Eikö korkein Jumalan luomista enkeleistä osaa itse kulkea edes metsässä. Pitääkö jonkun valaista sen polkua, ettei Lusifeerus raukka kompastuisi ja eksyisi metsään?
Kielikuvasi kertovat jotain ajattelustasi, eikä se kertomus ole sinua kohtaan kovin imarteleva.
Noudatan sinun kanssasi keskustellessani viisaan Salomon suuhun laitettua mietelausetta:
" Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi."- LusiferinPalvelijat
Opi, mitä on olla vapaa Kristuksessa!
LusiferinPalvelijat kirjoitti:
Kyllä se näiltä palstoilta on opittu oikein hyvin, kiitosta vain. 😷
Parikymentä vuotta enemmän tai vähemmän kiivaana herätyskristittynä opetti aikanaan sen, mitä opittavissa oli.
- LusiferinPalvelijat
agnoskepo kirjoitti:
Parikymentä vuotta enemmän tai vähemmän kiivaana herätyskristittynä opetti aikanaan sen, mitä opittavissa oli.
Lue Galatalaiskirje, niin ymmärrät mitä tarkoitin vapaus Kristuksessa.
Lue Galatalaiskirje, niin ymmärrät mitä tarkoitin vapaus Kristuksessa.
Olen lukenut varmaan kymmeniä kertoja. Se oli yksi lempikirjoistani Raamatussa.
- ymmärrätkö
Me olemme molemmat ateisteja. Minä vain uskon yhteen jumalaan vähemmän kuin sinä.
Jos ymmärrät miksi itse hylkäät kaikki muut mahdolliset jumalat, saattaisit myös ymmärtää
miksi minä hylkään sinun jumalasi. Mutta koska sokea usko vapauttaa ihmisen kaikesta järjestä ja kyvystä ymmärtää jotakin, niin et tätä tietenkään voi koskaan ymmärtää.- LusiferinPalvelijat
Minä olen nimimerkki LusiferinPalvelija, ja EN usko sattumaan. Jeesus tule peräsaukkooni - TÄYTÄ MINUN, olen LUTERILAINEN
- LusiferinPalvelijat
Näin sitä valaistaan lusiferia, näin se maailma vie mennessään, kun antaa sille pikkurillin niin se........jne.
Ei miun tarvi pelät lusiveerilöit.
Miun yks'sarvisein ossaa pittää sen loitoll.- LusiferinPalvelijat
Päädyt luciferin joukkojen kanssa tuhoon.
Pelkää sitä loppuelämäsi LusiferinPalvelijat kirjoitti:
Päädyt luciferin joukkojen kanssa tuhoon.
Pelkää sitä loppuelämäsiVoi kuule.....
Miu yks'sarvisein kyl pittäät mius huolen. Vaikk mie kulkisin mite pimmees laaksos tahans, nii kyl hyö minnuu suojelee.
Mittää ei miu tarvihe pelät.- LusiferinPalvelijat
Phoebus kirjoitti:
Voi kuule.....
Miu yks'sarvisein kyl pittäät mius huolen. Vaikk mie kulkisin mite pimmees laaksos tahans, nii kyl hyö minnuu suojelee.
Mittää ei miu tarvihe pelät.Totta, ei vielä!!!!!!!!
Totta, ei vielä!!!!!!!!
Ei viel eikä millokaa.
Yks'sarviset hyö näjet ovatkii kuolemattomii.
- ihmettelyä.sanoistasi
"Valaisette lusiferin polkua läpi tiheän metsän joka antaa teille pelkästään esimerkkejä väärästä elämästä."
Valontuojalle apua polulleen, täh?
Pitäisikö lukea aivan kirjaimellisesti: Metsä tarjoaa esimerkkejä väärästä elämästä?
Mistä kumpuaa tämä Luciferin käyttö ateismin torjunnassa. Aika tehotonta, mitäpä ateisti välittäisi kristinuskon jumaluuden 'vastavoimasta', kun ei Jumalastakaan.
Yrittäisit asettua (siis oikeammin nousta) samalle tasolle ateistin kanssa. Näin toimien viestintäkin mahdollistuisi. Vain perustellut näkemykset aikaansaavat asiallisia vastineita. Tuollainen vaahtoaminen ei vahvista muiden kuin 'omien joukkojesi' moraalia.- LusiferinPalvelijat
Ihminen ei ole luomakunnan huipulla niin kuin ateistit kuvittelevat.
Ihminen ei ole luomakunnan huipulla niin kuin ateistit kuvittelevat.
Ei olekaan. Bakteerit olivat ennen ihmistä ja jäävät, kun ainuttakaan ihmistä ei enää ole. Ihmisessä on jonkin väitteen mukaan enemmän bakteereja kuin omia soluja. Ihmistä voitaneen sen perusteella pitää bakteerien kasvualustana.
- LusiferinPalvelijat
agnoskepo kirjoitti:
Ei olekaan. Bakteerit olivat ennen ihmistä ja jäävät, kun ainuttakaan ihmistä ei enää ole. Ihmisessä on jonkin väitteen mukaan enemmän bakteereja kuin omia soluja. Ihmistä voitaneen sen perusteella pitää bakteerien kasvualustana.
Entäs enkelit?
- Fanaa
Tämä multinikkari on siis jehovan todistaja, joka pitää kaikki sormet koko ajan näppäimillä, jotteivät sormet veisi häntä itsesaastutuksen syntiin. Usein on vaikea päättää, kummat näistä sotkukristillisistä lahkolaisista ovat hassumpia höppänöitä: jehovat vai mormonit.
- Raivosakkia
Tiedän että sinä olet lestadiolainen, jätä se lauma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674192Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D853783- 423265
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222457Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa552286- 482115
- 471808
- 361760
- 301586