Mulla lukuisia Zooplus-ostoksia syksyltä, ostot kyllä kirjautuneet, mutta ei hyväksytty. Lisäksi tein maksupyynnön 20 eurosta jo muutama viikko sitten, sähköpostivahvistus tuli, mutta rahoja ei kuulu. Asiakaspalveluun otin yhteyttä jo joulukuussa, mutta ei vastausta. Täytyy kai siirtyä Bonuswayn käyttäjäksi.
Onko muilla toiminut Bonari?
Muilla ongelmia bonari.fi:n kanssa?
Harmittaaa
3
1576
Vastaukset 3
- Bonari.fieitoimi
Ei ole etkä ole ainut. Asiasta tehty valitus kuluttajavirastoon ainakin näin alkuun.
- mitatapahtui
Bonarin bonuksiin liittyvät nettisivut on poistettu, ja domain muutettu korkeakorkoisten lainojen sivustoksi. Taisi jäädä rahat sinne sisään. Tuskin niitä enää ulos mistään saa.
- Anonyymi
Taisi aika monella jäädä rahaa sinne sisään. Korkeakorkoisten lainojen välittäminen tai mainostaminen näyttäisi Googlen hakutulosten mukaan olleen bonaria ylläpitäneen firman yksi liiketoiminnan muodoista jo silloinkin kun bonari-sivusto oli pystyssä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66877
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92733
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429