Silja Europa1-2.2

Eerika Jyväskylästä jäi yön pikkutunneilla keskustelu kesken.
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Kas, kun ei pikkupöksyt? Silja europa, muuten kirjoitetaan Silja Eurooppa, ja lausutaan myös samoin! Ope tässä opettaa, olen äidinkielen naisope.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Kyllä nyt on äidinkielen ope ihan hakoteillä, se laiva on nimenomaan Silja Europa, eikä mikään Eurooppa......ope katsoo vaikka googlella jos ei muuten usko.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Opettajan pitäisi käydä paikan päällä katsomassa laivan nimi. Ei heti kommentoida jos on vanhapiika.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
eilentulinEuropalta kirjoitti:
Kyllä nyt on äidinkielen ope ihan hakoteillä, se laiva on nimenomaan Silja Europa, eikä mikään Eurooppa......ope katsoo vaikka googlella jos ei muuten usko.
mitenkä minä katson kooklelta, kun ee oo tietokonetta! olen todella ope, ja "sähäkkä"
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ope10 kirjoitti:
mitenkä minä katson kooklelta, kun ee oo tietokonetta! olen todella ope, ja "sähäkkä"
Kyllähän opettajan pitäisi tietää että ei siihen nykyään tietokonetta tarvii........niin tai koirienkouluttajan ei välttämättä tarvii tietää, haha ...........no mietipä mistä tuon voisit varmista mikä sen laivan nimi oikeesti on............
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
minäkinkävinEuropalla kirjoitti:
Kyllähän opettajan pitäisi tietää että ei siihen nykyään tietokonetta tarvii........niin tai koirienkouluttajan ei välttämättä tarvii tietää, haha ...........no mietipä mistä tuon voisit varmista mikä sen laivan nimi oikeesti on............
Taisit, mennä "ansaan" huomasitko???? niinkuin monimuukin, jos ei sama kirjoittaja?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Toivottavasti saat yhteyden Erikaan, kuka oletkin... :) Ja ettei tulisi niin paljon rasittavia ja tökeröitä kommentteja muuten vaan...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Komea pitkätukkainen kaveri :) Kyllä kyseinen henkilö tietää kenestä on kyse.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nyt kommentteja, menittekö ansaan?
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Silja Europa1-2.2

Eerika Jyväskylästä jäi yön pikkutunneilla keskustelu kesken.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta