Olen 26 vuotias nainen ja edelleen sinkku. Missä ovat kaikki hyvät miehet? Baarissa kävijöitä kyllä riittää ja juoppoja.
Missä on hyvät miehet?
34
4483
Vastaukset
Harrastuksissaan. Kavereittensa luona. Taistelupelejä pelaamassa netissä. Osa vaihtelee vaippoja ja kokeilee kämmenseljälle nan-maidon lämpötilaa.
Toisin sanoen aloittajan juoksut on juostu ja etsii aisuria.
- epäonnistunutmies
Äitisikin etsii. Löytää ei löydä. Ei löytänyt aisuria koska et ole saanut miehen esimerkkiä.
epäonnistunutmies kirjoitti:
Äitisikin etsii. Löytää ei löydä. Ei löytänyt aisuria koska et ole saanut miehen esimerkkiä.
"Löytää ei löydä."
Ehkä hienoin lause minkä osaat muodostaa. Onnittelut!
- viinamies
Miehen tulee käydä baareissa ja juoda viinaa. Muutoin ei tapaa naisia. Aloittajakin on nainen joka ei tapaa muunlaisia miehiä.
- viinamies
Viina on miehen ja naisen välinen kemia. Viinaa juomalla miehen ja naisen välinen suhde syntyy. Jos mies ei juo viinaa, mitään kohtaamisia naisen kanssa ei synny ja suhteetkin jäävät syntymässä.
- Viinaton.mies
Joo. Ainakaan ilman viinaa ei suhdetta näy syntyvän. Kokemusta on 60 etsintävuodelta. Miten on viinan kanssa, sitä en tiedä ja minulla on sellaisesta omat ennakkoluuloni, joten ei kiitos.
- raitisnainen
viinamies kirjoitti:
Viina on miehen ja naisen välinen kemia. Viinaa juomalla miehen ja naisen välinen suhde syntyy. Jos mies ei juo viinaa, mitään kohtaamisia naisen kanssa ei synny ja suhteetkin jäävät syntymässä.
Varmaan syntyy jos molemmat on viinaan meneviä. Ei muuten.
Raitis nainen ei käy paikoissa missä juoppoukot kokoontuu.
- päänahkavyölle23
Nainen kun juo hän on helppo nakki jännämiehelle.
- sittenvalittavat
Mies on aina helpponakki. Myös jännänaisille.
Varmaan siellä missä hyvät naisetkin.
- PalstaTrolli
Vaikea sanoa.
Ei ole näkynyt kehonrakentaja-maratoonari-tohtori-miljoonikkoja-juristi-rock stara - niskan hierojia täällä.
Onnistuin 2017 pääsemään kerran treffeille ja todella hienostihan se meni.
Nainen: "Hyviä miehiä ei koskaan löydy mistään".
Minä: "Aivan. Ja sitten joutuu vielä minun kanssani treffeille".
Nainen: ... - saddasdsad
Hyvät miehet on naisille näkymättömiä.
Olen kertonut tämän aiemminkin mutta kerran olin treffeillä naisen kanssa joka valitti minulle että tinderistä löytyy vain varattuja ja pelimiehiä. Siinä minä kunnollisena sinkkumiehenä olin etsimässä parisuhdetta ja tämä nainen ei halunnut edes 2.treffejä.
Asia tietty johtui siitä, että minulla ei ole niitä komeita kasvoja tai korkeaa statusta tai korkeaa ruumiinpituutta tai hauskoja juttuja mitä niillä varatuilla ja pelimiehillä.- Liian.myöhäistä.jo
Näinhän se aina menee.
Toki on nuorempana sattunut muutaman harvan kerran, että olisi saattanut olla mahdollisuuksia suhteeseen, mutta kaikki kaatui omaan sosiaaliseen osaamattomuuteeni. Sen juuret taas ovat liian kaukana, laajoja ja liian henkilökohtaisia tällä palstalla ruodittaviksi.
Selvennykseksi vielä se, että nämä mahdolliset mahdollisuudet eivät tapahtuneet nettipalstojen kautta vaan työpaikkaan liittyen. Viimeinenkin niistä tapahtui viime vuosituhannella. - kommentoinkokemuksesta
Niin totta tuo näkymättömyys. Mies on komea ja huomataan vasta kun on lookalike julkku. Muutoin se vaatii Jännämieheksi heittäytymistä. Pitää esittää rikasta ja äänekästä. Eli pitää olla psykopaatin elkeitä muutoin ei näy naiselle.
Itse tapasin nyksäni ja juttelinkin hänen kansaan varmaan tunnin verran noin 12 vuotta ennen kuin hän näki minut!Eli kaikki meni juuri niinkuin palstateoriat sanoo. Kunnollinen mies ei kelpaa ekaksi eli nainen suodattaa silmistään kunnollisen miehen jos ei ole ensin pettynyt tuhannesti jännämiehiin. Ai mistäkö tiedän... kysyin naiselta muistaako hän ensi tapaamisemme. Vastaus on yhä; ei muista tavanneemme silloin, muistaa kyllä tilanteen, muttei muista minua.
Ja nyt sama nainen kiroaa sitä ettei huomannut minua silloin 12 v aikaisemmin. Hän sanoo pilanneensa elämäänsä ja kaiken olleen turhaa siihen asti kun hän minut tapasi. Silti ne pari äpärää on tehty sitä ei kadu, mutta että olisipa saanut elää alusta asti kunnollisen miehen kanssa.
No on mulla kysymyskin palstalaisille: Olenko aisuri? Kertokaa nyt ihan vapaasti. Tosin annan vähän lisää taustatietoa itsestäni. Ehdin olla naimisissa tuon välisen 12 vuoden aikana ja 2 lasta tuosta liitosta. Erosin naisesta koska hän oli feministijyrä. Mies ei saanut olla mies itse rakentamassaan talossa, mutta ei siitä enempää.
- SolitudeMan1977_
Määrittele tarkasti mitä tarkoitat termillä "kunnollinen mies". Paljon on sinkkuina alkottomia, töissäkäyviä, baarisss käymättömiä miehiä. He ovat yleensä omissa oloissaan tai harrastuksissa jne.
Itse olen 40v lapseton akateemisesti koulutettu sinkkumies (FM kemiasta). Pitkä ja hoikka. Vapaa-aikani menee aina yksikseen kämpillä. Katson sarjoja/leffoja, pelaan konsolilla, kuuntelen musiikkia, soittelen itsekseni sähkökitaraa ja kotitreenaan käsipainoilla ja kehonpainolla. Vakityössä.
En kelpaa naisille, koska pärstä ei miellytä, maailmankuvani on liian konservatiivinen (kristitty), asun vuokralla enkä ole ajokorttia ajanut. Lisäksi vaatimukseni naiselle on yleisen mukavuuden lisäksi hoikkuus ja lapsettomuus. Eipä naisia voi muutenkaan tavata, jos ei käy missään. Mutta missäpä heitä voisikaan tavata muualla, kuin baareissa? Ei ole muuta paikkaa missä naisia olisi sosiaalisesti hyväksyttyä lähestyä.
Yksin elän siis elämäni ja alan olemaan ok asian kanssa. Tsemppiä!- Looool
Kun naiinen sano että kunnollinen se tarkoittaa kunnollinen komea, itsevarma,sosiaalinen, jollain tapaa haluttu että muutkin naiset haluaa tätä miestä. jos naiset haluaisi vaan kunnollisen, niin ne kelpuuttaisi suurimman osan tavismiehistä.
- dsdsdsds
Etsit lapsettomia naisia liian myöhään. Niitä olisi pitänyt etsiä 20v sitten. Sama pätee muihin palstan miehiin. Meistä lapsettomista ja hoikista naisista käydään kovaa kamppailua. Jos olet vielä ruma ja tylsä, saat olla yksin elämäsi loppuun asti. Itse valitsit.
- Nainen39vee
"En kelpaa naisille, koska pärstä ei miellytä, maailmankuvani on liian konservatiivinen (kristitty), asun vuokralla enkä ole ajokorttia ajanut. Lisäksi vaatimukseni naiselle on yleisen mukavuuden lisäksi hoikkuus ja lapsettomuus."
No, jos nainen ei itse ole konservatiivi eikä kristitty, niin tuskin teillä kovin hyvin synkkaisi - joten eikö se ole aika ymmärrettävää, että silloin et "kelpaa"? Tuskinpa sinullekaan joku liberaali ateisti kelpaisi, tai ainakaan olisi mikään ihannekumppani, vai kuinka? Ja kun itselläsikin on ulkonäkövaatimuksia, niin miksi naisella ei saisi olla?
Sinä voit kuvitella, että syy naisettomuuteesi on vaikka siinä, ettei sinulla ole ajokorttia. Mutta esim. minulle on aina asumismuoto, ajokortti tms ollut yhdentekevä asia, mutta liian konservatiivinen maailmankuva olisi este kiinnostukselle. Pitäisiköhän sinun etsiä naista kristillisistä piireistä? Sieltä voisi löytyä toiveittesi mukainen nainen, jonka kanssa sovitte hyvin yhteen. Ja onhan niitä joitain kristillisiä deittipalstojakin (itse en kyllä tiedä niistä tarkemmin, mutta kokeile löytäisitkö google-haulla ne). - EdesUnissa
Nainen39vee kirjoitti:
"En kelpaa naisille, koska pärstä ei miellytä, maailmankuvani on liian konservatiivinen (kristitty), asun vuokralla enkä ole ajokorttia ajanut. Lisäksi vaatimukseni naiselle on yleisen mukavuuden lisäksi hoikkuus ja lapsettomuus."
No, jos nainen ei itse ole konservatiivi eikä kristitty, niin tuskin teillä kovin hyvin synkkaisi - joten eikö se ole aika ymmärrettävää, että silloin et "kelpaa"? Tuskinpa sinullekaan joku liberaali ateisti kelpaisi, tai ainakaan olisi mikään ihannekumppani, vai kuinka? Ja kun itselläsikin on ulkonäkövaatimuksia, niin miksi naisella ei saisi olla?
Sinä voit kuvitella, että syy naisettomuuteesi on vaikka siinä, ettei sinulla ole ajokorttia. Mutta esim. minulle on aina asumismuoto, ajokortti tms ollut yhdentekevä asia, mutta liian konservatiivinen maailmankuva olisi este kiinnostukselle. Pitäisiköhän sinun etsiä naista kristillisistä piireistä? Sieltä voisi löytyä toiveittesi mukainen nainen, jonka kanssa sovitte hyvin yhteen. Ja onhan niitä joitain kristillisiä deittipalstojakin (itse en kyllä tiedä niistä tarkemmin, mutta kokeile löytäisitkö google-haulla ne)."Mutta esim. minulle on aina asumismuoto, ajokortti tms ollut yhdentekevä asia, mutta liian konservatiivinen maailmankuva olisi este kiinnostukselle."
Huomaan että olen liberaalimpi kuin sinä. Vaikket tee eroa taloudellisilla aspekteilla, niin olet valmis rajaamaan henkilön pois uskonnon vuoksi ? Minulle naisen uskonto tai poliittinen vakaumus ei merkitse mitään. En usko että niiden on pakko olla suhdetta vaikeuttavia tekijöitä, saahan jokainen uskoa mihin haluaa. Vaikka joulupukkiin.
Tosin kenties tämä on minulle helpompaa koska minulla ei ole omaa uskontoa eikä poliittista vakaumusta. Jos olisi niin kenties haluaisin käännyttää kumppaniani ja asiasta tulisi ongelma. - Antaaheittää
Nainen39vee kirjoitti:
Sinä voit kuvitella, että syy naisettomuuteesi on vaikka siinä, ettei sinulla ole ajokorttia. Mutta esim. minulle on aina asumismuoto, ajokortti tms ollut yhdentekevä asia, mutta liian konservatiivinen maailmankuva olisi este kiinnostukselle. Pitäisiköhän sinun etsiä naista kristillisistä piireistä? Sieltä voisi löytyä toiveittesi mukainen nainen, jonka kanssa sovitte hyvin yhteen. Ja onhan niitä joitain kristillisiä deittipalstojakin (itse en kyllä tiedä niistä tarkemmin, mutta kokeile löytäisitkö google-haulla ne).Noniin nyt nuolemaan sitä tuheroa siitä. Hus hus!
- Nainen39vee
EdesUnissa kirjoitti:
"Mutta esim. minulle on aina asumismuoto, ajokortti tms ollut yhdentekevä asia, mutta liian konservatiivinen maailmankuva olisi este kiinnostukselle."
Huomaan että olen liberaalimpi kuin sinä. Vaikket tee eroa taloudellisilla aspekteilla, niin olet valmis rajaamaan henkilön pois uskonnon vuoksi ? Minulle naisen uskonto tai poliittinen vakaumus ei merkitse mitään. En usko että niiden on pakko olla suhdetta vaikeuttavia tekijöitä, saahan jokainen uskoa mihin haluaa. Vaikka joulupukkiin.
Tosin kenties tämä on minulle helpompaa koska minulla ei ole omaa uskontoa eikä poliittista vakaumusta. Jos olisi niin kenties haluaisin käännyttää kumppaniani ja asiasta tulisi ongelma."Huomaan että olen liberaalimpi kuin sinä. Vaikket tee eroa taloudellisilla aspekteilla, niin olet valmis rajaamaan henkilön pois uskonnon vuoksi ? Minulle naisen uskonto tai poliittinen vakaumus ei merkitse mitään. En usko että niiden on pakko olla suhdetta vaikeuttavia tekijöitä, saahan jokainen uskoa mihin haluaa. Vaikka joulupukkiin.
Tosin kenties tämä on minulle helpompaa koska minulla ei ole omaa uskontoa eikä poliittista vakaumusta. Jos olisi niin kenties haluaisin käännyttää kumppaniani ja asiasta tulisi ongelma."
Minulle henkinen yhteensopivuus on aika tärkeä, se että ollaan samalla aaltopituudella. Ja en ole vielä tavannut konservatiivikristittyä, jonka kanssa tämä voisi toteutua, ja en oikeastaan usko sen olevan mahdollista. Toisaalta kun ei ole tarvinnut laajentaa kriteereitä, eli olen aina löytänyt helposti samanhenkistä seuraa, niin en näe mitään syytä, miksi olisi pitänyt alkaa kokeilla, synkkaisiko jonkun kanssa, jolla on tiukka kristillinen vakaumus. Ja ehkä juuri tuo, mitä vikassa lauseessa mainitsit - usein ne, joille uskonto on tärkeä osa elämää, yrittävät tavalla tai toisella tuputtaa sitä muillekin. Eivät toki kaikki niin tee, tietenkään. Mutta en myöskään jaksaisi sitä, jos uskonnollinen vakaumus näkyisi jatkuvasti arjessa tai keskusteluissa. - Nuorimies25
Nainen39vee kirjoitti:
"Huomaan että olen liberaalimpi kuin sinä. Vaikket tee eroa taloudellisilla aspekteilla, niin olet valmis rajaamaan henkilön pois uskonnon vuoksi ? Minulle naisen uskonto tai poliittinen vakaumus ei merkitse mitään. En usko että niiden on pakko olla suhdetta vaikeuttavia tekijöitä, saahan jokainen uskoa mihin haluaa. Vaikka joulupukkiin.
Tosin kenties tämä on minulle helpompaa koska minulla ei ole omaa uskontoa eikä poliittista vakaumusta. Jos olisi niin kenties haluaisin käännyttää kumppaniani ja asiasta tulisi ongelma."
Minulle henkinen yhteensopivuus on aika tärkeä, se että ollaan samalla aaltopituudella. Ja en ole vielä tavannut konservatiivikristittyä, jonka kanssa tämä voisi toteutua, ja en oikeastaan usko sen olevan mahdollista. Toisaalta kun ei ole tarvinnut laajentaa kriteereitä, eli olen aina löytänyt helposti samanhenkistä seuraa, niin en näe mitään syytä, miksi olisi pitänyt alkaa kokeilla, synkkaisiko jonkun kanssa, jolla on tiukka kristillinen vakaumus. Ja ehkä juuri tuo, mitä vikassa lauseessa mainitsit - usein ne, joille uskonto on tärkeä osa elämää, yrittävät tavalla tai toisella tuputtaa sitä muillekin. Eivät toki kaikki niin tee, tietenkään. Mutta en myöskään jaksaisi sitä, jos uskonnollinen vakaumus näkyisi jatkuvasti arjessa tai keskusteluissa.Omat vanhempani ovat saaneet liittonsa toimimaan. Äitini on kristitty, isäni on ateisti, mutta kummatkin ymmärtävät ettei sen tarvitse olla maailmanloppu ja ne ovat henkilökohtaisia asioita. Hyvin ovat myös parina ja vanhempina onnistuneet yhteistyössä, mitä riitaa on ollut on johtunut parisuhteen ongelmista mutta kertaakaan ei arvomaailman eroista. Totta se on, että se vaatii tietynlaista asennoitumista, ymmärrystä, epäitsekkyyttä, rakkautta ja vastavuoroisuutta toimiakseen, mutta kyllä se mahdollista sekin on.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Aloittajalle ei kelpaa kunnollinen mies vaan joku lusinut jännämies koska muuten ei ole kemiaa. Itse en edes käy baareissa mutta naisset kiinnostuu just niistä jotka juo viinaa ja hakkaa naisia.
- Nuorimies25
Kai käyt harrastuksissa tai muuten ulkona? Oletko sosiaalinen vai anti-sosiaalinen? Helposti jos on hiljainen ja omiin oloihin hakeutuva niin tulee sulkeutunut ja luontaan pois työntävä kehonkieli. Kyllä baarissa käy muitakin kuin alkoholisoituneita naistenhakkaajia. Ehkä tuo asennoitumisesi heijastuu ulospäin ja se haittaa tapaamismahdollisuuksia.
- Teknodonna
Mjoo
Kehitä kuule itsellesi fiktiivinen "täydellisyysmies."
Fiktiivisen täydellisyysmieehn perusominaisuus on sisäinen. Hän ei niin kuin lähde vitomaan sieltä muuten, kuin mahtikäskyllä, tai vetämällä pää täyteen.
Helppo, kevyt ja miellyttävä... Jos näin haluaa.
(Hihitystä) - viinamies
Juokaa viinaa jos haluatte tavata naisia.
Suhteet syntyvät baareissa ja kännissä. Raitis mies jää yksin. - YliIkäinenMies
Et tarvitse kuin yhden!
Sama se on minullakin naisten suhteen,ei hyviä naisia,vaan yksi mikä on kaikilla puutteillaan täydellinen minulle.
Sen sitten huomaa,kun kolahtaa oikein kunnolla😍
Tärkeintä on ettei ala mihinkään jos ei siltä oikeasti tunnu,älä nuori nainen ole huolissaan,vielä se löytyy.
Itsekin yhä niin uskon,vaikka ikää jo paljon enempi on.
Ihan liikaa ei kannata ennalta suunnitella,ei esim. asettaa jotain ehdotonta ominaisuutta...sydämelle jää näin mahdollisuus yllättää❤- jhgfjhgjfjhgfjhgfjgj
Markkinat hiljenee, kun ikää alkaa olla 60v. Sen jälkeenkin löytää seuraa, jos haluaa.
- YliIkäinenMies
jhgfjhgjfjhgfjhgfjgj kirjoitti:
Markkinat hiljenee, kun ikää alkaa olla 60v. Sen jälkeenkin löytää seuraa, jos haluaa.
Mahtavaa kuulla tuo👍😀
On vielä 17v aikaa "hiljenemiseen" ja kuvittelin jo asteittaista hiipumista havainneeni!
Pelastit päiväni,kiitos😊 - bvbvvbvb
YliIkäinenMies kirjoitti:
Mahtavaa kuulla tuo👍😀
On vielä 17v aikaa "hiljenemiseen" ja kuvittelin jo asteittaista hiipumista havainneeni!
Pelastit päiväni,kiitos😊Tuo on totta. Sinkkuja on kaikissa ikäryhmissä paljon, ja kaiken ikäiset eroavat.
Kaikki on kiinni siitä, kuinka avarakatseinen olet. Täällä ihmisten syyt yksinäisyyteen huomaa erityisen hyvin. Rakkaus ei pidä vaatimuksiksista, tai päänsisäisistä esteistä.
- Wigstö
Miksihän täälläkin ollaan niin kärkeviä ja ilkeitä.
- 321321231
Ilkeys ja inhottava luonne ovat syynä siihen, että palstalle pesiytynyyt ätmit ovat yksin.
- Nuorimies25
Miehiä voi tavata ulkona, kirjastossa, harrastuksissa, tai vaikkapa monen ehdottamassa baarissa missä kaikki eivät ole tuntojaan turruttamassa tai juoppoja. Oletko miettinyt niitä tapoja missä voisit tavata miehiä kuten esimerkiksi harrastukset missä muita ihmisiä tapaa julkisesti? Oletko miettinyt niitä tilanteita joita olet kokenut ja millaista kuvaa itsestäsi olet antanut ja millaisen roolin otat tapaamistilanteissa? Oletko ilmaissut selkeästi etsiväsi vakavaa pitkäaikaista suhdetta? Miksi siis olet viehättänyt epäkunnollisia pelaajia ympärillesi, mutta kunnolliset miehet eivät huomaa sinua ja arvoasi. Oletko miettinyt kehonkieltäsi ja vaikuttaako esimerkiksi turhautuminen siihen miten elehdit tapaamissa ja itstuntoosi?
Selvennystä olisi ihan hyvä saada siihen mitä sinä alkuperäinen postittaja pidät kunnollisena miehenä? Mitä piirteitä sinä pidät miehessä viehettävänä ja toivottuna? Sen perusteella on helpompi arvoida mistä sellaisia miehiä voisi löytää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929