Tänään oli kynttilänpäivä. Aurinkokin paistoi ja ilma oli rapsakan viileä. Kynttilänpäivä muistuttaa, että Jeesuksessa tuli maailmaan jumalallinen kirkkaus.
Voisimmepa olla valona toisillemme.
Hyvää kynttilänpäivän loppua
13
204
Vastaukset
- P.Seudo
Kiitos. Ameriikassa kyntilanpaivasta tulli murmelin paiva. Jos murmeli nakee varjonsa niin talvi jatkuu ankarana viela 6 viikkoa. Tana vuonna murmeli naki varjonsa. Ankara talvi jatkuu siis 6 viikkoa.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Ei kannattaisi vaihtaa päiviä. Toivotaan, ettei talvi kovin ankarana jatku.
Lucifer kuitenkin valon tuo. Päivä on jo paljon kirkkaampi ja pitempi kuin talvipäivän seisauksen aikaan.
he-ma kirjoitti:
Lucifer kuitenkin valon tuo. Päivä on jo paljon kirkkaampi ja pitempi kuin talvipäivän seisauksen aikaan.
Luciferin valo voi olla vähän pettävää sorttia. Tänäänkin paistaa aurinko, se tekee ihmiselle hyvää.
- Ierika
Yksinäisten naisten päivä?
- LaskiaispullaParasPulla
Kynttilänpäivään päättyy myös klassisten kristillisten kirkkojen jouluaika.
Milloinkas on Laskiainen? Klassiset kirkot "laskeutuvat paastoon". Hurjimmat tekevät railakkaasti syntiä vielä päivä sitä ennen = room.katolilaisten Rion karnevaalit.
Minä syön antaumuksella laskiaispullia, marsipaanilla, jos tahdotte tietää.Laskiainen on ensi viikolla. Menetkö pulkkamäkeen?
Minä tykkään laskiaispullista mielummin hillon kanssa. Kokeilin vanhaa konstia ja laitoin pullan lämpimään maitoon likoamaan ja kylläpä maistui hyvälle. Tänään kyllä söin Runebergin tortun, laskiaispulla on parempaa.Kuusenjuuret kirjoitti:
Laskiainen on ensi viikolla. Menetkö pulkkamäkeen?
Minä tykkään laskiaispullista mielummin hillon kanssa. Kokeilin vanhaa konstia ja laitoin pullan lämpimään maitoon likoamaan ja kylläpä maistui hyvälle. Tänään kyllä söin Runebergin tortun, laskiaispulla on parempaa.Muistan kansakouluajoilta tuon laskiaispullan ja lämpimän maidon. Ja kyllä se oli hyvää. Hassua miten jotkut makumuistot jäävät mieleen.
Valo on merkillinen juttu. Se paljastaa, se herättää, se saa kasvamaan.Eerikatässämoi kirjoitti:
Muistan kansakouluajoilta tuon laskiaispullan ja lämpimän maidon. Ja kyllä se oli hyvää. Hassua miten jotkut makumuistot jäävät mieleen.
Valo on merkillinen juttu. Se paljastaa, se herättää, se saa kasvamaan.Valo saa myös aikaan varjon.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Valo saa myös aikaan varjon.
Niin saa. Ja varjollakin on eri puolia :)
- MantelipullaaMaidolla
Eerikatässämoi kirjoitti:
Muistan kansakouluajoilta tuon laskiaispullan ja lämpimän maidon. Ja kyllä se oli hyvää. Hassua miten jotkut makumuistot jäävät mieleen.
Valo on merkillinen juttu. Se paljastaa, se herättää, se saa kasvamaan.Minä aina syön laskiaispullan keittolautaselta, mikrossa kuumennetun maidon kanssa! Eihän sitä muutoin voi syödäkään!
MantelipullaaMaidolla kirjoitti:
Minä aina syön laskiaispullan keittolautaselta, mikrossa kuumennetun maidon kanssa! Eihän sitä muutoin voi syödäkään!
Jaa`ah...joitakin asioita voi tehdä vain yhdellä tavalla. Tässä asiassa minulla oikeita tapoja on monta. Ainoa ihan oikea laskiaispulla on se kotona leivottu pulla, jonka sisus koverretaan pois ja sekoitetaan kermavaahdon sekaan ja sitten hillon kanssa tai ilman hilloa takaisin pullan sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784